Reviews bij Pizzeria Pavarotti

3.4 · 201 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
2 (40%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Mohammed Belahcen

Google review · 2 maanden geleden

Mijn laatste 3 donnies verdwenen in die thuisbezorgd van hun. Mijn maag aan het knorren en met veel zin besteld op deze mooie 3eid. Eindstand bestelling geannuleerd en geld krijg je pas na 3 werkdagen terug. Pas dinsdag mijn 3 donnies terug is crazy. Jullie eten is aan enzo maar wollah deze heeft echt mijn dag verpest. Zet die thuisbezorgd uit als je niet open bent

Misri

Google review · 7 maanden geleden

Ik had een groot feest waarbij we 40 pizza’s hadden besteld met voorbedachte raden dat niet alles goed zou gaan. Maar het tegendeel was waar, alles liep soepel en probleemloos alle pizza’s warm en op tijd bezorgd. Zeker weten een aanrader.

Lindsey van Dijk

Google review · 1 jaar geleden

Ik moest voor ons gezelschap pizza's bestellen en onze vrienden raadden aan om bij Pizza Pavarotti te bestellen. Dus ik had de website van de pizzeria gegoogled (no spon) en daar pizza's besteld, waaronder 2 pizza's met een extra topping. Op de website staan geen opties om een extra topping te kunnen bestellen, maar bij het selecteren van de pizza, verscheen wel een opmerkingenveld waar ik extra ui bij de ene pizza en extra rode peper bij de andere pizza had toegevoegd. De pizza's werden geleverd, maar de twee pizza's waar extra topping bij was genoteerd, waren gemaakt zonder extra topping. Toen ik dit telefonisch meldde, was hun reden dat het niet in het opmerkingenveld hoort te worden gezet en omdat extra toppings heel vaak wel daar wordt genoteerd door klanten, hebben Pizza Pavarotti medewerkers besloten om de toppings in het opmerkingenveld, voortaan te negeren. Dus in plaats van dat ze: [1] even bellen om door te geven dat er aan de extra toppings kosten verbonden zijn, die we contant moeten bijbetalen aan de bezorger -waar we 100% zeker mee hadden ingestemd-, of: [2] voorstellen om de bestelling te annuleren en of wij de bestelling via Thuisbezorgd opnieuw willen doen omdat het daarmee wel goed op de bon binnenkomt...wordt de vraag om extra toppings gewoon GENEGEERD en bij navraag waarom ik niet heb gekregen wat ik had besteld, lag dit vooral aan mij. Maar er is op de website van Pizza Pavarotti geen enkele andere manier om een extra topping aan je pizza toe te voegen, dan in het opmerkingenveld. Als je via Thuisbezorgd een pizza bestelt en je wilt daar extra toppings aan toevoegen, kan dat gewoon door die toppings aan te vinken. Maar niet iedereen bestelt via Thuisbezorgd. Jammer genoeg kan ik ze om dit tijdstip niet meer telefonisch informeren (of een mailtje sturen), om dit verhaal uit te leggen. Dus 3 tips voor Pizza Pavarotti medewerkers: 1. Als je merkt dat klanten regelmatig dezelfde fout maken in hun bestelling, doe dan zelf even een testbestelling, want waarschijnlijk is er dan iets verkeerd met (of onduidelijk op) je website. 2. Haal de website uit de lucht als je alleen bestellingen wilt ontvangen via Thuisbezorgd. 3. Leer of probeer om iets klantgerichter te werk te gaan, door oplossingen te bieden en geen NEE te verkopen. Mijn pizza was overigens erg smakelijk (zelfs zonder de extra rode pepers). Lekker dun met een knapperige rand, de toppings waren gelijkmatig verspreid en de hoeveelheid van elke topping was precies goed.

roy penners

Google review · 2 jaar geleden

De pasta met gamba’s en spinazie was echt een top aan aanrader van Kimberly! Zeker een plekje om nog een keertje terug te komen, zag ook hoe ze hun eigen pasta hebben gemaakt!

Sandia Chhatta

Google review · 3 jaar geleden

Zeer slechte service. Haren in Pizza gevonden. Als je belt wordt er gezegd, dat het niet mogelijk is dat er haren in de pizza van hen is. Je wordt letterlijk voor leugenaar uitgemaakt. De pizza van Pavarotti vond ik altijd lekker, maar nu zal ik nooit meer bestellen.

Pizzeria Pavarotti

201 reviews
  • Aalsmeerderweg 207-A, 1432 CL Aalsmeer, Nederland
  • 0297 360 817