Reviews bij Het kadaster

2.4 · 114 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

kaat h

Google review · 3 weken geleden

Heerlijke dinner gehad gisteren met ons 4 , vriendelijke en verzorgde bediening ,heel mooie zaak zowel binnen als buiten , rustig terras met sfeervolle lounge muziek of Franse chansons op de achtergrond ,Echt een aanrader ,zeker ruim voldoende op je bord,dank nog en tot een volgende ,(wij zijn van Lokeren )we zouden zeggen wie in Aalst lekker wil eten ,dit is het juiste adres ,gr en dank nog

Jan Libaut

Google review · 2 maanden geleden

Helaas echt niet zo lekker gegeten en dat was voor bijna iedereen van onze groep zo. De "gegrilde" zalm was een overkookt en klein stukje met ondermaatse bearnaise. Ook de ribeye was niet bijster goed klaargemaakt. Gezellig kader, dat wel, maar kon het eten helaas niet goedmaken.

Matthias Wenner

Google review · 4 maanden geleden

Degoutant! 1st krijgt mijn vriendin een vuil glas witte wijn. (Vol met lippenstift). Ze vraagt een nieuw glas. Ze krijgt opnieuw een vuil glas. We laten het zo, want we willen onze avond hierdoor niet laten verpesten. Ik vraag mij een glas rode huiswijn. Er zitten 6 vliegen in mijn glas! Ik vraag mij echt af. Zie je dit niet als je dit inschenkt? Zie je dit niet als je dit op tafel zet? 6 vliegen!!! Dan krijgt mijn vriendin haar filet mignon van €38 rechtstreeks uit de microgolf! Ze heeft hem zien uithalen achter de toog bevroren. En idd het was ook zo gebracht. Kurkdroog. En langs de buitenkant precies een kroket gebakken. Mijn wok met kokos en kip smaakte enkel pikant. Totaal niet fijn afgekruid. We waren echt kwaad, maar wouden geen scène maken voor de andere gasten. Vroegen de rekening. En na 15min wachten zijn we uiteindelijk aan de bar gaan betalen. NOOIT MEER!

Filip De Cock

Google review · 7 maanden geleden

Dit restaurant is een absolute teleurstelling en voor ons direct een afrond hoofdstuk — hier komen we nooit meer terug. De entrecote werd gepresenteerd als “suggestie van de chef”, dus verwachtten we een topproduct. Niets bleek minder waar. Na meer dan een uur en tien minuten wachten moesten we zélf gaan vragen waar ons eten bleef. Geen enkele communicatie vanuit het personeel, geen excuses, niets. Ondertussen werd er ook geen enkele moeite gedaan om te vragen of we nog iets wilden drinken. Toen het eten eindelijk werd geserveerd, volgde de volgende teleurstelling: een smakeloos, aangebrand en te doorbakken stuk vlees, totaal niet zoals besteld. Als dit het paradepaardje van het restaurant moet zijn, vrees ik voor de rest van de kaart. Ook de service tijdens het eten was schandalig. Geen enkele keer kwam er iemand vragen of alles naar wens was. Geen aandacht, geen betrokkenheid, niets. Zelfs toen de borden werden afgeruimd en wij eerlijk aangaven dat het eten tegenviel, was er geen enkele reactie. Geen excuses, geen poging tot herstel, en de medewerker keek ons niet eens aan. Dit soort desinteresse is ronduit onbeschoft. Een restaurant runnen vraagt om passie en aandacht voor de klant. Hier was dat ver te zoeken. Als dit hun standaard is, kunnen ze beter een snackbar beginnen. Ons zien ze hier nooit meer terug.

Catherine Raes (Catteken)

Google review · 2 jaar geleden

Een aantal weken terug er gaan eten en viel toch wat tegen. De baas was niet bepaald vriendelijk. De rest van het personeel daarentegen wel, ondanks dat ze niet zozeer ervaring in de horeca leken te hebben. Het eten was lekker, niets op aan te merken maar toch wel vrij beperkte kaart, had net iets anders verwacht. Als je dan de vergelijking maakt met een café de Paris bijvoorbeeld. Het bestek mocht ook properder. Misschien nog eens teruggaan als ze al tijdje open zijn om te vergelijken. De omkadering en interieur zijn zeer goed geslaagd daarentegen. Luxueus en gezellig. To be continued.

Het kadaster

114 reviews