Reviews bij Hotel De Landmarke by Flow

2.0 · 430 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
2 (40%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Ingrid Peters

Google review · 3 weken geleden

Ik had er meer van verwacht, het viel erg tegen. Het is best veel geld wat je betaald maar ik vind dit hotel absoluut geen Luxury hotel en zal hier ook niet meer komen.

Silvia Laaren

Google review · 1 maand geleden

Net terug, rustig hotel voornamelijk oudere mensen, kamers klein geen airco en worden alleen bij vertrek schoongemaakt of op aanvraag. Vriendelijk personeel met een uitzondering van 1. Deze jonge dame zaterdag en zondagavond presteerd het vast glazen en al weg te halen en flesjes gelijk tafel schoon maken. En mededeling gaan sluiten om 23 uur dus geen drinken meer. Ze kwam amper langs de andere wel en gelijk al met schoonmaak stok en haar tas. Hebben geen andere ruimte waar je daarna kan zitten dus vroeg in de te warme kamers. Smorgens ook pas om 6.45 weer personeel dus kan je niet even naar buiten zit alarm op helaas. Jonge dame van openen deed wel heel vriendelijk gelijk deuren open en alarm eraf en verontschuldigde zich. Ik was al vanaf 05.30 beneden. Mocht wel thee pakken. Ontbijt goed niet uitgebreid maar voldoende. Misschien tip een ruimte maken voor mensen die laat willen slapen en vroeg opzijn. Of geen alarm op deuren naar buiten. En airco op kamers en standaard de handdoeken vervangen, zwembad misschien vroeger open en de prijzen drankjes omlaag voor mij te rustig en saai voor een ander ideaal

Rik Wolswinkel

Google review · 1 maand geleden

Dag na Hemelvaartsdag hier een weekend geweest. Vrijdag 30 mei bij aankomst betaald voor 5 kamers, 2 uur later heeft mijn schoonvader ook bij aankomst de kamers voldaan. Bij de receptie aangegeven dat we 2x € 1159,-- voldaan hebben ipv 1x. Toezegging dat dit via hoofdkantoor binnen 1e week zou worden teruggestort. Na diverse telefoontjes en mailtjes toezeggingen ontvangen het zal spoedig voldaan worden. 2 weken later nog steeds geen geld terug gestort. Erg slecht niet en niet klantvriendelijk.

J Klaren

Google review · 2 maanden geleden

Voor de 4e keer bij de Landmarke geweest. Voorheen 100% tevreden. Hotel is nu aangesloten bij Flow. Dit is geen succes. De kamer en toilet worden niet meer dagelijks schoon gemaakt. Nieuwe handdoeken moeten worden gevraagd, wat bij aankomst niet vermeld werd. Gebruikte handdoeken werden niet verwijderd en stapelden zich op in de badkamer. De kok had geen fantasie 3 keer achter elkaar rondjes rösti op je bord met dezelfde smaak saus bij je vlees. Ook 3 keer koolsla . Dit was dan ook de laatste keer dat we hier waren en heb spijt dat ik dit hotel bij kennissen heb aangeraden.

Marianne Cuypers

Google review · 2 maanden geleden

Beter een ander hotel boeken!!! Hebben er 4 nachten geslapen. Ontbijt ronduit slecht. Roerei als het er al was koud! Staat ook in een open bak! Van alles op, broodjes, kaas, vleeswaren, aardbeien- en kersenjam. Geen theewater, koffiebonen op en ga zo maar door! En de keuze was al niet reuze. Geen eierdopjes. Als je om 09.15 kwam 2 dagen alle tafels vuil of bezet! Al zag het personeel je zoeken naar een schone tafel moest je toch vragen of ze misschien een tafel voor je vrij konden maken! Wel was het personeel altijd vriendelijk maar toch zeer onkundig! De hoofdgerechten bij het diner waren ook zeer matig. Elke dag een rösti op je bord, 2 dagen taaie boontjes, een entrecote die niet te kauwen was. Uiteindelijk de laatste dag besloten om geen gebruik te maken van het al vooraf gereserveerde diner. En fijn elders gaan eten waar het lekker en goed was!! De kamer werd niet gedaan of je moest er om vragen! Dus moest je toiletpapier als dat op was gaan vragen bij de receptie en ook een schone handdoek als je die nodig had! Als je in de middag op het terras zat werd je ook niet opgemerkt dus moest je binnen weer iemand zoeken om iets te drinken te krijgen. Dan werd er ook nog 40 euro toeristenbelasting gerekend dus 5 euro p.p. per dag en zie nu dat de toeristenbelasting in Dinkelland 1,60 euro pp per dag is. Voor deze gehele service betaalden wij dus 200 euro per nacht! Voor dit geld kun je in veel betere en mooie hotels zitten!!!! Ons zien ze hier nooit meer terug! Schrijf normaal niet snel een review maar toen ik zag dat ze je ook nog belazeren met de toeristenbelasting was bij mij de maat vol!

Hotel De Landmarke by Flow

430 reviews