Reviews bij Van der Valk Hotel Almere
Beoordelingsverdeling
Marianne S
Google review · 3 weken geledenGister wezen eten in het restaurant. Wat een drama. Lang moeten wachten tot ik de kaart kreeg met mijn man. Toen de eindelijk drankjes kwamen ging de ober een rare opmerking maken over mijn man zijn huid uitslag op zijn hoofd. Toen ik vroeg wat hij bedoelde begon hij een beetje te lachen. Ik wenste een manager hierover te spreken, echter weigerde die te komen. Zeer verdrietig dat dit er zo aan toe gaat hier. Hier gaan wij niet meer naar toe.
jamie “Jaim”
Google review · 4 weken geledenHeel mooi hotel. Wij hadden de sky suite. Onwijs mooie kamer! En heel erg genoten hiervan. Op de kamer 2 douche’s en een groot rond bubbelbad! De kamer is heel erg ruim en super netjes. Voorzien van een groot bed, tv, koelkast, kast met kluis, barretje met 2 stoelen, zitplek met 2 stoelen, groot rond bubbelbad, grote wastafel met spiegel en dyson föhn, handdoeken, 2 regendouche’s en zeepjes etc die klaarstaan. Wij waren hier 2 nachten. De laatste ochtend wilden wij graag wat later uitchecken en dit was mogelijk met de late check out service wat ongeveer €40 euro was. Hierdoor kon je ipv 10/11 uur om 13:00 uitchecken.
Cliff Fong
Google review · 1 maand geledenVan der Valk Almere is een 4 sterren Hotel maar wat service en Locatie betreft is het 5 Sterren! Wij komen er vaak om te eten in het restaurant. Zowel privé als zakelijk is het een fijn restaurant met heerlijk eten en vriendelijk personeel op een goed bereikbare locatie met genoeg parkeerplaatsen. Mijn vrouw werd vorige maand 55 en heeft een van de prachtige feestzalen afgehuurd met volledig arrangement. Door uitzonderlijke privé onstandigheden kon het feest helaas niet doorgaan en hebben wij het feest op de dag zelf 2 uur voor aanvang moeten annuleren. Volgens de annuleringsvoorwaarden hadden wij geen recht op restitutie vanwege de erg late annulering. Het Salesteam en de Directie van Van der Valk Almere hebben toch uit coulance besloten bijna het geheel bedrag dat reeds voldaan was terug te betalen. Dit is nou het top voorbeeld van klantvriendelijkheid en menselijkheid waar veel ondernemingen een voorbeeld aan zouden moeten nemen. Mijn waardering en Complimenten.
Piet Vermoen
Google review · 1 maand geledenVeel ergenis. Beginnen met een verkeerde kamer voor nog schade aan het meubilair was. Vuile wijnglazen in de bar, bestek in het restaurant.Drie dagen achtereen geen bruinbrood eemaal werdt dat later gebracht en toen kregen wij tehoren dat we nog 5 minuten mochten zitten. autorisatie van de creditkaart gedaan om alles op de kamer tezetten gaf telken weer problemen en moest de bediening naar de balie om na tevragen. Zwembad opzich oke maar de ligbedden waren vies met veel lange haren en zijn telaag voor oudere mensen. In heel het hotel is het erg koud om te zitten, ben telkens een lange broek gaan aantrekken. Uitchecken was ook een strijd inverband met nieuw systeem, het heeft 40 minuten geduurd voor ze er uirwaren. De laatste dag was de de kamer niet schoongemaakt en ze we gaan vragen hoe het zat. Rond 5 uur zijn geweest en in plaats van aanvullen hebben ze alle handdoeken weggehaald. Wat een ramp. De slechte vd Valk tot nog toe. We hebben er zo'n 30 gedaan.
Naima K
Google review · 1 maand geledenBij aankomst om 15:00 was de kamer nog gemarkeerd “vies” en moesten wij wachten tot 15:45 voor we konden inchecken. Receptioniste gaf aan dat ze net gestart was met haar shift en dat we een half uur moesten wachten tot ze antwoord had van de housekeeping. Om 15:45 mezelf weer bij de receptie gemeld en kreeg ij de sleutels. Bij het betreden van de kamer (407) viel me op dat de kamer stoffig was en dat er een waterfles openen was. Ik weer terug naar de balie en die heeft de housekeeping langs gestuurd. Uiteraard goed dat ze meteen iemand sturen maar de housekeeping zien schoonmaken met een handdoek en een flesje schoonmaakmiddel is geen schoonmaken. De head of housekeeping was verder prima en bood haar excuses aan . De kamer was al twee dagen niet verhuurd en dus niet schoongemaakt in de tussentijd……. Voor een kamer waar ze bijna 300 euro voor rekenen per nacht mag je toch wel verwachten dat die gecheckt is voor er iemand incheckt. De deur zat onder handafdrukken… zie foto we all know what happened there ✌️. Anyway niet voor herhaling vatbaar. Helaas

Van der Valk Hotel Almere
- Veluwezoom 45, 1327 AK Almere, Nederland
- 036 800 0800