Reviews bij Van der Valk Hotel Avifauna

2.8 · 4299 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
3 (60%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Danny Heijnen

Google review · 3 weken geleden

Ben hier al vaker geweest voor werk. Heb dus behalve de kamers, restaurant en de bar niet veel meer gedaan. Meestal rustig wat ouder hotel en dus ook niet het mooiste van der valk hotel maar verder prima. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gineke Moerland

Google review · 1 maand geleden

We kwamen voor Avifauna, de kamer was boven verwachting. Ruime kamer met ligbad en douche. Schone kamer. Rustige omgeving. Personeel was vriendelijk. Het diner was voortreffelijk en het ontbijt rijkelijk.

Sem Cbd

Google review · 1 maand geleden

Het hotel was ronduit slecht en absoluut geen vier sterren waard. Bij aankomst moesten we eerst op zoek naar de receptie, want die bleek in een heel ander gebouw te zitten dan het hotel zelf. Ook het restaurant was weer in een ander pand ondergebracht. Erg onhandig allemaal. Toen we eenmaal hadden ingecheckt en naar onze kamer gingen, ontdekten we dat er een schuin dak direct boven het bed zat. Zodra je opstond, stootte je je hoofd. We hebben meteen gebeld en om een andere kamer gevraagd. In die tweede kamer bleek de airco niet te werken en de minibar ook niet, terwijl het buiten 35 graden was. We hebben weer gebeld, maar toen kregen we te horen dat het personeel pauze had. We moesten 45 minuten wachten, terwijl we duidelijk aangaven dat we een baby bij ons hadden die dringend moest slapen. Uiteindelijk kregen we een derde kamer. Daar waren de bedden een ramp. Twee losse bedden op wieltjes die ze tegen elkaar hadden geschoven en vervolgens een tweepersoonsbed noemden. Meerdere keren per nacht vielen we door de gleuf heen. Ook douchen was geen pretje, want er kwam nauwelijks water uit de douchekop. De medewerkers waren over het algemeen chagrijnig en onvriendelijk. In het restaurant toonden we netjes ons kaartje om te kunnen ontbijten. Even later kwam er echter een andere medewerkster op onbeschofte wijze achter ons aan rennen om nóg een keer ons kaartje te controleren. Kortom: dit hotel was een grote teleurstelling en ik zou het absoluut niemand aanraden, zeker niet voor het geld dat we ervoor betaald hebben. Het enige pluspunt was medewerker Noelle. Zij was vriendelijk, behulpzaam en gaf ons tenminste het gevoel welkom te zijn.

H Heek

Google review · 2 maanden geleden

Leuk om te bezoeken incl Vogelpark Het hotel is wat verouderd. De kamers zijn mooi. De badkamer kan wel een opknap beurt gebruiken( tip ) Avifauna leuk om doorheen te wandelen. Het restaurant is prima, en is in dezelfde sfeer als het hotel jaren 90. Het eten / ontbijt is prima. Je kan er ook een rondvaart boot boeken van van der Valk zelf.

Wilco Snijders

Google review · 3 maanden geleden

Met Pasen wezen brunchen bij Van der Valk Avifauna. Alhoewel, brunchen… noem het eerder een overlevingsmissie in de rook van wat ooit “live cooking” had moeten zijn. Voor 58 euro per persoon krijg je het volgende exclusieve arrangement: • Een bakje koffie uit een kan die vermoedelijk al drie oorlogen en een scheiding heeft meegemaakt. Zo sterk dat je hem met mes en vork moet nuttigen. • Water uit een glazen karaf die lijkt te zijn geleend van een vergaderzaal uit 1984 — inclusief muffe nasmaak. • Een buffet waarvan de kwaliteit onder het vriespunt zakt. Denk: gewone boterhammen, lauwe scrambled eggs, en gehaktballetjes met de ziel van een blikvoerfabriek. • “Live cooking” die vooral live rookontwikkeling betekent. Op een gegeven moment konden we elkaar niet meer zien. Wel ruiken, helaas. • Geen kinderentertainment. Niets. Dus na een uur vroegen de kinderen of ze alsjeblieft naar buiten mochten ontsnappen. Ze hadden gelijk. • Service? Warm als een parkeerwachter in de regen. • En het interieur? Mijn hemel. Hoeveel tafels kun je proppen in één ruimte? Je zit nog net niet op elkaars schoot. Het geheel voelt als een brunch in een vergane bedrijfskantine anno 1996. • En dan… de dorst. Alsof je in een zoute woestijn bent beland zonder oase. Één dappere serveerster werd het halve restaurant door gestuurd om iedereen van drankjes te voorzien. Teveel tafels, één meisje, en nul kans op een refill binnen het uur. Geen self-service, geen extra waterpunten. Gewoon… uitdrogen. Al met al: een smakeloos tafereel in een muf decor. Alles voelt uitgeput, overprijsd en vergeten. Doe jezelf een lol en loop door naar het tankstation verderop. Betere koffie, minder rook, eerlijkere prijzen. En daar weet je tenminste waar de worst vandaan komt.

Van der Valk Hotel Avifauna

4299 reviews
  • Hoorn 65, 2404 HG Alphen aan den Rijn, Nederland
  • 0172 487 575