Mercure Hotel Amersfoort Centre Reviews in Amersfoort
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Mercure Hotel Amersfoort Centre in Amersfoort hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Peter Blansjaar
Review · 1 maand geledenGaan we naar Amersfoort, dan kiezen we steeds weer dit hotel. De locatie is uitstekend. Je loopt binnen een paar minuten in het oude centrum. De kamers zijn uitstekend en het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld. Een pluspunt: Je kunt alleen met je kamerkaartje met de lift naar boven, waardoor niet-gasten niet naar de kamers kunnen. De parkeergarage, die onder het hotel ligt, is prima en via een deur loop je via een kort trapje het hotel in. Let op: Om de parkeergarage in te rijden, moet je een ander adres in de navigatie zetten (Groningerstraat 46). Nog een opmerking over de parkeergarage: Als je met een motorfiets daar uit wilt, dan is het een hele puzzel om de slagboom omhoog te laten gaan. Het is duidelijk ingesteld op nummerbordherkenning, wat alleen bij auto's kan.
Sarah Maya
Review · 1 maand geledenSollicitatiegesprek met Linda gehad wat een rare discriminerend persoon is het. Was uitgenodigd voor de functie als nachtportier en heb hier ALLEEN voor deze functie gereageerd een belletje gekregen dat ik uitgenodigd ben voor deze functie heb al benadrukt is het ook voor deze functie en ze zei ja. Na 1 uur en 11 rondreis ben ik aangekomen bij die hotel kreeg al een off vibe toen ik haar al zag. Uiteindelijke zwarte koffie zonder lepel gekregen war voor bagger manager ben je als je niet normaal lepel in me kopje heb wetende dat ik melk en suiker in doe zijn basis dingen mevrouw zelfs een kleuter weet dat. Nou de gesprek gehad beetje verteld over mezelf ze heeft me niet eens vragen gesteld en kwam ze tot een conclusie dat het niet bij me past? Waarom nodig je me dan uit? Vervolgens kwam ze met een andere functie als housekeeping? Nou sorry hoor smeer je mensen met een achtergrond neerbuigende functie of wat? Heb vervolgens verteld dat het niet netjes is om mij te uitnodigen voor een ander functie had je me ook eerder kunnen bellen hierover.l niet eens een sorry gekregen of excuses aangeboden vandaar mijn reactie echt walgelijk ze zouden je moeten ontslaan voor je gedrag en beoordeling. In plaats van iemand een kans te geven duw je iemand snel aan de kant. Kortom als je een afkomst hebt zou ik hier absoluut NIET gaan solliciteren .Walgelijk hoop dat dit een wijze les voor je is.
Vincenzo VTS
Review · 2 maanden geledenSlechte ervaring, bij aankomst aan begin van de avond rond 18:00 uur géén mogelijkheid meer om iets te eten oid, personeel was wat kort van stof .... en dat voor een 4 sterren hotel. Jammer deze ervaring, dan doet van der valk het tóch écht 10x beter! Had écht meer verwacht van dit hotel.
Michel Meeuwissen
Review · 3 maanden geledenHelaas hadden we zelf een fout gemaakt met de reservering, maar de dames achter de balie waren allerminst vriendelijk of behulpzaam. Ik denk dat ze 0,0 opleiding hebben gekregen in klantvriendelijkheid. De kamer was verder oke. Maar veel lawaai van de airco's en de badkamer kan wel wat opgefrist worden. Verder hadden we een kamer met 2 losse bedden geboekt. maar aangekomen op de kamer moesten we wel zelf de bedden nog even van elkaar afklikken. Locatie is wel top. Direct naast het centrum. Parkeren kost €13 per uitrijden (of korter natuurlijk)
Deb Roos Lups
Review · 3 maanden geledenVanmorgen bij het uitchecken kregen wij te horen dat het reserveringssysteem 'eruit lag' per kamer moest er een formulier worden ingevuld plus gegevens van je creditcard, en aan een andere medereiziger vroegen zij een deposit van € 50 euro omdat zij niet konden terugvinden of wij wat hadden besteld. Let op dit gaat om een koekje of zakje chips bij de balie! ( ze hebben niet eens roomservice). Ondanks dat wij zeiden niks te hadden gekocht werden wij opgezadeld met hun probleem. Het voelt onterecht dat wij als gasten moeten opdraaien voor een probleem aan hun kant. In zulke situaties zou je eigenlijk mogen verwachten dat het hotel een klantvriendelijke oplossing biedt. Uitgangspunt van hun was wantrouwen. Wij kwamen hierdoor te laat met z'n allen op het congres. We komen hier niet meer terug.

Mercure Hotel Amersfoort Centre
- De Nieuwe Poort 20, 3812 PA Amersfoort, Nederland
- 033 285 1000