Amadi Panorama Hotel Reviews in Amsterdam
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Amadi Panorama Hotel in Amsterdam hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Linda Aalderink
Review · 2 weken geledenEen prima hotel, op 2 minuten loopafstand van tram 26 en je bent daardoor binnen een kwartier op Amsterdam Centraal. Bij aankomst alles duidelijk aangegeven, het enige jammere is dat de ingang in een donker zijstraatje is. Vriendelijk personeel, we werden na het inchecken naar onze kamer gebracht (want het kan inderdaad best een doolhof zijn 😅). Gelukkig is alles in het hotel goed aangegeven met bordjes en pijlen, als je die volgt dan is het prima te doen. Bij onze kamerprijs inbegrepen was een aantal flesjes/blikjes drinken in de mini koelkast. Door middel van een schermpje in de kamer kun je heel simpel aangeven of de kamer die dag moet worden schoongemaakt, of dat je niet gestoord wil worden. De bedden zijn opzich prima maar sommige matrassen een beetje aan vervanging toe, ik had ook wel een breder dekbed gewild want na 1 beweging lig je er ineens niet meer onder. De temperatuur kan je ook regelen op de kamer, maar met een (in ieder geval voor ons) ingewikkeld systeem waardoor het de eerste nacht koud was en de tweede nacht juist heel warm. Het uitzicht vanaf onze kamer was gelukkig prachtig! Het ontbijt was het geld ook absoluut waard, letterlijk alles wat ik kon bedenken lag er, en je kan onbeperkt van alles pakken. Het heeft ons heerlijk gesmaakt. Kortom geen superluxe hotel, maar gewoon prima.
Alain Van der Doodt
Review · 1 maand geledenDe kamer was op zich in orde, al moet je wel wennen aan de hele zachte bedden Enige minpuntje was dat je maar 1 toegangskaart hebt, die dient als toegang tot het gebouw, kamer maar ook het licht op de kamer. Dat kan bij meerdere personen per kamer wel lastig zijn. De structuur vh hotel is wel apart, waardoor toegang wel effe zoeken is. Omgeving was dat moment werkzaamheden die wat hinder kunnen geven Beperkte eigen parkeergelegenheid maar wel relatief goedkope parkeer alternatief in de buurt. Het ontbijt was top, maar dat mag voor die prijs. Goeie verbinding naar centrum via OV Het uitzicht op stad en water was zeer mooi.
Caitie
Review · 4 maanden geledenIk weet niet hoe dit hotel aan 4-sterren komt. Zelfs al kijk je door het oubollige decor heen zou dit in de 20s nog geen 4-sterren waard zijn. Een nachtje in de Junior Suite met kingsize bed geboekt na veel lovende recensies gelezen te hebben. Verblijven regelmatig in 4-sterren hotels en kwam net van Four Elements wat een echt tophotel is iets verderop. Verwachtte een gelijk ervaring. Niets was minder waar... Het gebouw is een gedeeld complex met bedrijven en woningen. Entree wordt ook gedeeld. Helaas geeft geen partij om hun entree. Een vieze, onverzorgde steeg moet je betreden om bij de eerste deur te komen. Het vinden van de juiste route neemt ook wat tijd in beslag. Hotel is een doolhof. Compleet sfeerloos ook. Er hangt een muffe, geur en de lucht is erg bedrukt. Het viel op dat er in de stopcontacten in de gangen luchtverfrissers hingen. Het verdoezelde wat wij later helaas moesten ondervinden. Wij werden kamer 812 toegewezen. De kamer leek op het eerste oog prima in orde maar enorm gedateerd. Op hun officiele website bieden zij een suite voor mindervalide en een gewone kamer aan. Dit was duidelijk de mindervalide kamer ook al werd dit ontkent. Badkamer was een ruime ruimte en de douchestoel stond in de hoek. Dit was niet de kamer die wij hadden geboekt. Behang pelde van de muur af in de gehele kamer, kasten/muren vol met vlekken, beschadigingen overal, spinnenrag aan de muren en plafond, insecten overal, (foto's van al dit toevoegen zou betekenen de gehele kamer fotograferen) strontvlekken in de pot, een queensize bed en de tv hing uit het frame. Tevens werkte de airco niet. Terug naar de receptie gegaan wij mochten verplaatsen naar een van die twee zogezegde mindervalide kamers en ik mocht deze vooraf zien. Deze kamer had een normale badkamer (hoe dan voor mindervaliden..?) waardoor niet de gehele ruimte incl.toilet onder zou stromen. Onze biezen gepakt en verplaatst naar deze kamer 814. Verder onderzoek wees uit dat dezelfde onverzorgde details ook in deze kamer aanwezig waren. Niet acceptabel voor een Junior Suite. De klapper op de vuurpijl was dat er zwarte schimmel op alle vitrages van deze kamer zaten. Spullen en baby van 3 maanden opgepakt en terug naar de receptie gegaan. Kamer 712 werd ons toen toegewezen. Ook hier stonden de ramen weer verdacht wijd open. Kamer was lekker fris en beter verzorgd. Wat het een suite maakt weten wij alleen niet. Geldt overigens voor de eerste twee ook. Spullen geplaatst en naar buiten gegaan. Bij terugkomst roken wij een sterke rioollucht in het hotel hangen. Nu wisten wij waar de luchtverfrissers voor dienden. In onze kamer rook het ook onfris vooral in de badkamer. Dit is erger en erger geworden naarmate de uren verstreken. Nu was het alweer nacht en waar ga je dan nog heen dus uit noodzaak gebleven. Vroeg in de ochtend was de geur niet te harden. Alle ramen opgegooid en spullen beginnen in te pakken. In die tijd is de geur verdwenen door de frisse lucht. Wil je hier nog steeds verblijven ? Houd dan de ramen open anders kun je net zo goed in het riool slapen. TV werkte ook van geen kanten. Ondertussen Trip.com gecontacteerd voor een terugbetaling. Deze wilde enkel 20euro aan coins geven en namen contact op met het hotel om de refund te verzoeken. Deze werd afgewezen. Nooit meer. Na meermaals contact gehad te hebben met Trip.com heeft de manager David de zaak overgenomen. De klacht werd valide verklaard en een volledige terugbetaling in Trip.com coins werd ons toegewezen. Geweldige service David!
Annick Proost
Review · 5 maanden geledenErg goede propere kamer en ontbijt was tip top in orde. Het hotel is een belevenis als je er een keertje heen gaat kan je er om best lachen wij waren steeds onze kamer kwijt.
Ermano Van der meer
Review · 1 jaar geledenErg nette en ruime kamer op een ideale locatie. Vanaf hier had je de ideale verbinding naar de Johan cruijff Arena via buslijn 66. Wel kan er hier en daar wat aan de hygiene gedaan worden, Bijvoorbeeld gordijnen (zat schimmel op) Al met al was het een prima verblijf.

Amadi Panorama Hotel
- IJburglaan 539, 1087 BE Amsterdam, Nederland
- 020 262 6900