Bastion Hotel Amsterdam Amstel Reviews in Amsterdam
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Bastion Hotel Amsterdam Amstel in Amsterdam hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Joost Weber
Review · 1 week geledenGeen aanrader. Het personeel is aardig en de kamer op zich wel redelijk, maar de ruiten zijn zo vies dat je weinig uitzicht hebt. Het ontbijt was ronduit teleurstellend. Met nog een uur te gaan werd er al niks meer bijgevuld. Het roerei, de spek, de gekookte eieren etc waren op en voor de rest was er erg weinig keuze. Het was karig en matig. Zo houdt je geen klanten vast!
Jimmy Velerus
Review · 1 maand geledenKijk het is een 3 sterren hotel met gratis parkeren wat ons het meest trok, dit is wat we kregen. Vloer was wel nog wat vies en er hing een stopcontact uit zijn frame. Maar we verwachten ook niet meer van een 3 sterren hotel. Die zijn om te slapen en op stap te gaan. Maar wat me wel echt tegen viel was het volgende: voor het boeken had ik gebeld en gevraagd of ik kon blijven parkeren na het uitchecken. De vriendelijk man die me te woord stond zei dat dit geen enkel probleem was als ik maar dezelfde dag de auto weg haalde. Bij het uitchecken vroeg ik het nog even na en toen zei, wederom een hele aardige man wel een ander, bij de receptie dat dit niet de bedoeling was en dat ik op uitzondering tot 14:00 mocht blijven parkeren. Dit is helaas gewoon valse informatie, dat weg gewerkt was met een excuus en de uitleg "degene die je sprak wist het niet beter". Kortom, prima drie sterren hotel met gratis parkeren, mag schoner en let op de informatie die word gegeven.....
Rene Nijenhuis
Review · 2 maanden geledenOver een heel jaar bekeken zitten wij met een 4 tal collega’s over een jaar bekeken gemiddeld 5 maanden per jaar in een hotel. Eerder was dit standaard het Bastion hotel.de reden dat we steeds minder in het Bastion zitten heeft er mee te maken dat het eten weinig tot niets veranderd en de kaart bijna noot wordt aangepast. Over het algemeen zitten er in het Bastion bouw gerelateerde gasten welke houden van een eenvoudige, stevige maar wel gevarieerde kaart. Als je zo vaak in het bastion verblijft dan wil je wel eens iets anders op de kaart zien. Daarnaast verblijven wij meestal in het Amstel hotel en heb ik bijna een jaar geleden ook al aangegeven dat er meerdere televisie zenders zoals bijvoorbeeld SBS6 nog steeds niet werkt. Er wordt dus gewoon niets mee gedaan en dit is al meerdere keren gemeld door het personeel richting hoofdkantoor. Het personeel daar is erg vriendelijk en behulpzaam dus daar ligt het niet aan. Met vriendelijke groet, René Nijenhuis
Wendy Webbink
Review · 3 maanden geledenChaotisch.. daar aangekomen stond er een mega rij om in te checken. ( 1e dag van Toppers) duurde ontzettend lang en was ontzettend warm. Eindelijk aan de beurt vertelde receptioniste dat er 7 mensen van de housekeeping zich ziek hadden gemeld en dat personeel van het hotel de kamers moesten schoonmaken. Kamer gekregen, die was verder prima. Volgende ochtend ontbijt.. ook daar weer een hele lange rij. Wij stonden achteraan, maar omdat wij met z'n tweeën waren, mochten wij voor omdat er een tafel voor 2 vrij was. Simpel ontbijt. Toen het werd bijgevuld, werden we gewoon aan de kant geduwd door een medewerkster en werd niks gezegd. Dacht een lekker bakje vers fruit erbij te nemen (ik ben echt niet veel eisend) maar het was absoluut niet vers! Smaakte eerder bedorven. Kan door 1 of 2 soorten zijn maar alles smaakte zo. Dus laten staan. Wel gemeld bij een medewerker, die zei dat het er ook niet vers uitzag. Hij zei, ik breng je een nieuw bakje. Ook die heb ik laten staan, deze was hetzelfde... Voor ons, door deze minpuntje's, niet voor herhaling vatbaar....
Eric Boom
Review · 3 maanden geleden30-05-2025 Toppers in de Arena. Prijzen verdubbelen, dat snap ik. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Bij het boeken weet je de prijs en je hoeft het niet te doen… Maar dan, kom je rond 16 uur aan. Lange rij bij het inchecken. Wachttijd 01:30 uur, vervolgens zijn de kamers nog niet klaar. Dus weer even wachten. Kamer absoluut niet goed schoongemaakt, het was te goor om met blote voeten door de kamer te lopen. Deze kamer had duidelijk geen stofzuiger gezien. Parkeren onder het hotel ook een drama. 27 minuten in de garage staan wachten tot er iemand vertrok. Alternatieven zijn er ook niet. Zaterdagochtend bij het ontbijt ook weer 25 minuten in de rij voor er een tafel beschikbaar kwam. Bastion was duidelijk niet goed voorbereid om dit evenement. Als je dan toch de hoofdprijs durft te vragen, lever dan ook kwaliteit. Waar van akte.

Bastion Hotel Amsterdam Amstel
- Verlengde van Marwijk Kooystraat 30, 1114 AC Amsterdam, Nederland
- 020 663 4567