DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam - NDSM Wharf Reviews in Amsterdam
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam - NDSM Wharf in Amsterdam hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Henk Schaap
Review · 3 maanden geledenOp alle fronten prima. De locatie lijkt enigszins onhandig, je moet met het veerpont naar het centrum. Maar die veerponten varen 24 uur met redelijke frequentie en eigenlijk is het elke keer een feest om het IJ over te steken.
djeck
Review · 10 maanden geledenIk zat hier voor €482 per nacht, en dan is dat nog zonder ontbijt en parkeren. Ontbijt a €23,50 en parkeren a €20.- komt daar dus nog even bovenop. Prima hotel wel een hele kleine kamer, dat z’n prijzen door het dak laat gaan bij een event in de buurt.
Eva Otting
Review · 1 jaar geledenWij hebben via de website van DoubleThree by Hilton Amsterdam -NDSM Wharf geboekt. Tenminste, dat dachten we, want zonder dat we het konden zien werden we (bleek achteraf) doorgesluisd naar een andere organisatie (Hotel Values). Het bedrag voor een kamer was €285,49, voor ons een flink geldbedrag, maar vanwege de locatie hadden we het er toch voor over. Een dag later kregen we de bevestiging van Hotel Values waarin stond dat we in totaal €441,74 moesten betalen (Hotel Values heeft er nog eens een bedrag van €156,25 boven op gedaan zonder dat Hilton of Hotel Values dit vooraf heeft gecommuniceerd). We hebben hierover meerdere malen gesproken met het Hilton maar zij hebben alleen maar gezegd: "Wat vervelend voor u, maar daar kunnen wij niets aan doen." Ze gaven aan niet te weten hoe dit precies zat en wilden het ook niet verder uitzoeken om gastenvan hun hotel te beschermen voor dit soort vervelende situaties. De manager zou ons terug bellen maar dit is nooit gebeurd. Hilton neemt geen enkele verantwoordelijkheid. We voelen ons enorm belazerd. Hotel Values is telefonisch onbereikbaar. De telefoonnummers lijken niet te kloppen. Dus kijk uit met boeken!!!
Amanda Mihaljevic
Review · 1 jaar geledenHeel teleurgesteld met Hilton! Hele vieze kamer, overal lag haar en was niet goed schoongemaakt. Wij zijn naar de nacht receptie gelopen en hebben gevraagd voor een andere kamer. Alles zat vol en konden ze dus alleen helpen met de lakens te veranderen. De volgende dag zijn we terug gegaan naar de receptie en hebben onze ervaringen gedeeld. Ze gaven aan dat ze ons tegemoet wouden komen en via de email contact zouden houden. Nu 6 maanden later, meerdere keren contact opgenomen te hebben met hilton is er niks uitgekomen. Niet alleen een hele vieze kamer, maar ook hele slechte service. Voor de hoge prijs die we hebben betaald, leek het net een hostel inplaats van een hotel. Zeker geen aanrader.
Perry Falter
Review · 1 jaar geledenGeboekt via de Hilton site. Plek is fantastisch ,dicht bij het pondje en je bent zo in de stad. Maar ook rond het hotel is voldoende te beleven ( restaurant contrast is echt een aanrader ) Leuke kamer ,erg warm bij binnenkomst omdat alles van glas is maar dat was snel verholpen met de airco. Wij hebben voor €100,- extra gebruikt gemaakt van de optie op de kamer Queen superior room met rivier view. Moei foto’s op de site dat je over heel Amsterdam en noord uit kan kijken. Speciaal nog voor gebeld de dag na de boeking en er werd mij verzekerd dat het de moeite waard zou zijn. Maar mijn voor gevoel bleek juist. 2 hoog i.p.v. 7 of 8 hoog en aan de achterkant van het hotel. Met uitzicht op een plein met hang jeugd en oude industriële muren. Gemeld bij de receptie (allemaal Engels sprekend ) maar dit was toch echt de zelfde kamer als op de foto volgens de medewerkers We hadden beter voor de €177 moeten gaan ipv de €388 Waardeloos. Voor de liefhebbers, zoek de 7 verschillen hieronder in de fotos

DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam - NDSM Wharf
- NDSM-Plein 28, 1033 WB Amsterdam, Nederland
- 020 722 0666