Grand Café Cascada Reviews in Amsterdam

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Grand Café Cascada in Amsterdam hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Amsterdam.

Rviews van gasten

3.4 · 185 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
3 (60%)
Filter:

Manuela Schuman

Review · 2 maanden geleden

Goedenavond, ik woon in Vogelenzang en mijn vriendin in Heemstede Als het om koken en eten gaat, ben ik de vriendin van Veerle en ook de buurvrouw Die altijd met bakjes langsgaat als ik weer heerlijk gekookt heb Ik werd meegenomen door mijn vriendin omdat zij vindt dat ik altijd lekker kook voor anderen. Ze heeft mij uitgenodigd en we hebben heel lang gezocht welke restaurant eethuis what ever Maar we kwamen toch uit bij jullie en papa Aswa Daar willen we eerlijk gezegd ook wel een keertje naartoe, maar die zat helemaal vol Wij willen jullie complimenteren voor het onwijs heerlijke eten. Onze ogen waren deze reis net zo groot als onze maag. Maar de terugreis was bijna rollen Kortom bedankt voor jullie goeie service jullie gezelligheid jullie luisterend oor jullie aandacht Ik lig in bed en ik proef nog die smaken heerlijk Een dame uit Oekraïne, dieper, Respect Zij heeft een hele goeie energie en uitstraling om klanten te enthousiasmeren

Judy-Ann Blanken

Review · 3 maanden geleden

Dit was niet de eerste keer dat ik ben wezen eten bij Cascada. Maar wel de laatste keer, want wat afgelopen Moederdag is gebeurd was echt niet okay. We hadden een reservering om 18:00. Daar aangekomen waren er maar 3 dingen waaruit je kon kiezen als main. Namelijk Bami,Nasi en Chowmin. Toen ik dat zag dacht ik owh, wij krijgen ons eten zo, aangezien dit allemaal gerechten zijn die je heel goed van tevoren kan klaarmaken. Nou niks was minder waar, we hebben ruim 1,5 uur moeten wachten op onze eten. Mijn moeder kreeg bijna een hypo, mijn dochtertje van 2 begon te huilen van de honger. Wat een leuke moederdag diner moest zijn, was een drama. Nu kan er van alles mis gaan in de keuken, maar bediening is nooit meer langs geweest om te vragen of we misschien nog iets wilden drinken, management is nooit langs geweest om excuses aan te bieden of om simpelweg even uit te leggen wat er aan de hand is. Gebruikelijk als ik ergens eet en er gaat iets mis krijg je een complimentary drink of korting, maar ook dat was niet het geval. Dat is voor mij ook de reden om niet meer terug te gaan.

Satish Doekhie

Review · 4 maanden geleden

Wat een heerlijke en leuke plek om te eten. Heerlijk Surinaamse gerechten, er zijn klassiekers zijn bami en nasi maar ook verschillende soorten (tropische) vis en dag specials zoals zalm moksi alesi. Aanrader is de telo speciaal! De ambiance is gezellig en cosy en het personeel is heel attent en vriendelijk. Er was een hele mooie verrassing voor onze tafelgenoot die jarig was en met pensioen ging. Parkeren is het meest dichtbij in P6. Hier kom ik zeker nog een mee terug!

Gigi

Review · 4 maanden geleden

Een keer en nooit meer! Zeer slecht eten! We moesten als eerst al een uur wachten op ons eten. Mensen die veel later dan ons binnen kwamen kregen zelfs hun bestelling eerder. We hadden geen grote maaltijden (bites/snacks), dus zo lang zou het niet moeten duren. Even vragen bij een medewerker hoelang het nog duurt want ik zie mensen die later binnen kwamen al eten (grote porties, grotere groep) Er word aangegeven… ja we zijn onderbezet nog 4 min. En dat is iets wat kan gebeuren dat vinden we niet erg. Maar er komt dus ook in de tussentijd dat je wacht niemand naar je toe, om aan te geven waarom het zo lang duurt ect of dat alles naar wens is. Je moet zelf vragen hoe het zit, en dan vind ik het wel een probleem. Na een uur komen een aantal items van onze bestelling waaronder een herheri (€21,50), en die was VRESELIJK! Banaan was hard en super droog (grijs van kleur), de cassave… weet niet eens of ik het zo kan noemen… leek wel spons. Je kreeg hem niet eens door midden, helemaal taai niet eetbaar. De aardappelen waren ook zwaar onderkookt, dat was duidelijk te zien aan de binnenkant het had nog die witachtige kleur. Na afloop geef ik het toch even aan bij een medewerker, dat de herheri gewoon echt niet goed gemaakt is. We zijn Surinaams dus we weten hoe een herheri eruit hoort te zien. Medewerker geeft aan ik zal het doorgeven aan de keuken. Even later komt hij terug met de rekening, maar zegt helemaal niks over wat ik zojuist heb aangegeven. Dus ik vraag hebben ze nog iets erover gezegd. En dan krijg je doodleuk te horen. Ja de herheri was NIET goed voorbereid (terwijl het een special was) hij zegt de bananen waren gister al gemaakt. Toen dacht ik echt wat is dit voor gekkigheid VRESELIJK! Ik geef aan “dus dit zetten jullie voor mensen om te eten”. En dan krijg je te horen… excuses van de keuken. Jullie excuses kan zo de grond in! Droge banaan, ondergekookte aardappel en spons cassave laten staan. Door dit soort slecht gemaakt eten worden mensen ziek. Dus mensen let goed op!

Eva

Review · 10 maanden geleden

Wow ik moet nog steeds bij komen van jullie gastvrijheid. Het eten is geweldig aanrader is zeker de bami, en pom met rijst. Ook hebben jullie lief gezongen en een lekker taart aangeboden voor mijn verjaardag, dank daarvoor. Ik heb alleen tops omdat het personeel zeer attend en oplettend is, en ook heel goed is met grappen maken tussen door, hier kunnen heel veel restaurants van leren, ik kom zeker terug!!!

Grand Café Cascada

185 reviews