Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard Reviews in Amsterdam

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard in Amsterdam hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Amsterdam.

Rviews van gasten

2.4 · 3498 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
2 (40%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Timo Basten

Review · 1 maand geleden

Voor een overnachting na een concert is het een prima hotel. De locatie is erg gunstig. Personeel is vriendelijk en de bar is tot laat open. Wij vonden alleen het matras erg hard, maar dat is persoonlijke voorkeur, en het ontbijt had iets beter bijgevuld konden worden. Na 10.00 werd niks meer bijgevuld waardoor alles zo goed als op was.

Wilfred Lauwen

Review · 2 maanden geleden

Dit hotel is een budget 3 sterren hotel voor een 4 sterren+ prijs. Locatie is perfect kamer heeft goed werkende airco en is redelijk schoon. Tweepersoonsbed is erg smal met slecht beddengoed en goedkoop voelende kussens.Ook werkt de spoelknop niet op het toilet. Medewerkers zijn Amerikaans vriendelijk dus over de top en niet gemeend. Ontbijt is budget slechte afbakbroodjes , goedkope schouderham , geen gebakken spek. Wel wafels . Ook geen verse jus of melk. Ook erg chaotisch doordat je slechts tot 10.30 kunt ontbijten. Zou hier enkel terugkeren vanwege locatie.

Siham

Review · 2 maanden geleden

Ik heb rond 01:00 in de nacht een reservering gedaan. Alles geregeld via de telefoon helemaal top. Rond 03:00 bij het hotel aangekomen verteld de dame achter de receptie dat de reservering gecanceld is omdat alle kamers vol zaten. Gek want de meneer aan de telefoon vertelde dat er nog een kamer vrij was.Ik vraag natuurlijk waarom dat niet is gecommuniceerd, ze hadden notabene mijn e-mail en telefoon nummer. Zegt de dame achter de receptie excuus. Nou heel fijn om dan zo laat nog zonder kamer te zitten. Vervolgens zie ik de volgende ochtend dat er ook nog eens geld van mijn rekening is afgeschreven en ik heb helemaal geen mail of telefoontje gekregen dat de reservering is geannuleerd dus moest ik ook nog eens achter mijn geld aan zitten.

Kanersps _

Review · 3 maanden geleden

Kom hier niet, als er andere opties in de buurt zijn. Naar dit hotel gaan op eigen kosten raad ik zeer zeker af. Hier zijn gigantisch veel redenen voor, niet ieder is even belangrijk voor allemaal, maar ik wilden ook de kleine dingetjes benoemen om mijn slechte ervaring te bekrachtigen. 1. Hotel kan zijn capaciteit niet aan - van half uur wachten tot inchecken, tot zeker 3 kwartier bij de lift blijven staan. En dan was de deur naar de trap ook nog eens stuk en kon je die niet openen zonder hulp van de receptie. 2. Continue prank calls van buitenaf - de telefoon moet je van de hoorn af leggen. Ik werd zeker een aantal keer gebeld met de vraag of ik naar de receptie wilden komen, wat bleek? Dit waren gewoon irritante kinderen. 3. Weinig Nederlands sprekend receptie personeel en kinderachtige medewerker - ik werd gebeld door het hotel wat ik helaas had gemist, naar de receptie toelopend vroeg ik waarom er werd gebeld. En dat ik de hoop had dat er niet zomaar schoonmakers op m’n kamer stonden, hierdoor werd ik meteen aangevallen met worden zoals: “Daar kan ik dan niks aan doen” en “u heeft niet aangegeven wanneer u uitcheckt” - terwijl dit duidelijk vermeld stond in mijn e-mail correspondentie (2 uur in de middag) Wat hier echt de kerst op de taart zetten was toen ik bij de receptie weg ging, al m’n hotel pasjes het niet meer deden. Dus moest ik weer terug naar beneden, weer wachten, en in totaal een uur verder met angst dat vreemden aan m’n spullen hebben gezeten. 4. De kamers waren, voor een prijs van meer dan 200 euro per nacht, lachwekkend slecht - van extreem harde bedden waar je maximaal een uur of 3 op slaapt, tot een douche die gewoon overstroomt en de hele vloer nat maakt. Dan is er ook nog dat kalkaanslag niet wordt schoon gemaakt en zelfs geen mini koelkastje. Maar je kan wel voor 5 euro een blikje drinken beneden halen 24 uur per dag, natuurlijk. 5. Ontbijt kan ik niet veel over zeggen behalve dat ik alleen slechte verhalen hoorden. - wel moest je een tijdslot kiezen, een dag van te voren wanneer je wilt ontbijten (van 7-11, in tijdsloten van 30-60 minuten). Hierdoor heb ik nooit kunnen ontbijten, want ik was hier voor wisselvallig werk waardoor ik niet zeker wist wanneer ik tijd had. Gelukkig zit er genoeg te ontbijten in de buurt.

Frank Pleij

Review · 4 maanden geleden

Tijdens een bezoek aan Amsterdam Centrum en een concert in Afas Live gekozen voor dit hotel naast Station Bijlmer Arena. Op 20 min van 't centrum met de metro en op 2 min lopen van de Afas Live. Locatie is dus geweldig, hotel ziet er nieuw uit, vooral in de lobby prima, maar de staat van de kamer was veel minder! De bedden waren erg hard. Kamer was niet erg schoon, airco deed het zeer matig, tv was amper te bedienen door een slechte afstandsbediening en de spoelknop van het toilet was half kapot. In de douche liep het water maar zeer moeilijk weg. Allemaal kleine probleempjes, maar in totaal best veel mis met deze (vrij nieuwe) kamer. Het gratis ontbijt was verder uitstekend en personeel netjes, maar de belangrijkste plek, je kamer, was toch echt een tegenvaller! Wij zouden niet weer boeken een volgende keer.

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard

3498 reviews