Miso Sushi Reviews in Amsterdam

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Miso Sushi in Amsterdam hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Amsterdam.

Rviews van gasten

3.4 · 1403 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
3 (60%)
Filter:

Esther Witkamp

Review · 2 maanden geleden

Vorig jaar zijn we hier geweest en de eerstvolgende keer terug in Nederland wilden we opnieuw komen. Zo geschiedde onlangs op 1 juli. Heerlijke sushi in een prachtige locatie. Het bestellen via de tablet is praktisch en de bediening verloopt heel vlot. Ik en mijn kinderen zijn fans 🤩🤩

Ahrilae

Review · 2 maanden geleden

Eerste keer in tijden dat ik uiteten ging. We besloten Miso een kans te geven, en dat bleek een grote fout achteraf. Wat waren wij teleurgesteld over de service van dit restaurant zeg! Bij binnenkomst moesten we 5 minuten wachten alvorens iemand naar ons toe kwam. Zonder onze reserveringsnaam te checken, werden we gewoon geplaatst aan een tafel. Vervolgens bleven we maar wachten totdat iemand naar ons toe kwam om het de tablet te overhandigen en uit te leggen. Niemand te bekennen. Uiteindelijk na 10 minuten hielp een meisje ons en konden we bestellen. Voor de eerste ronde hadden we een combinatie van drinken en eten besteld. Het eten was wel prima, alleen de zalm-wasabi rol smaakte erg oud. De rijst was hard geworden en viel uit elkaar in harde korrels. Ook kregen we heel lang onze drinken niet, en dat terwijl het niet eens zo druk was. (Medewerkers hadden tijd om schoon te maken) We gaven het de tijd maar zeiden tegen het einde van ronde twee er wat van. Na in totaal minstens half uur te hebben gewacht, kregen we eindelijk onze drinken. Tussen het eten door kwam er een meisje naar ons toe om te vragen of wij gereserveerd hebben?! Ik zei ja onder de naam … waarop zei weer zei; ohw. Oké. Blijkbaar communiceren de werknemers ook niet met elkaar, terwijl drie mensen al vroegen met hoeveel we zijn en ons de tafel toewezen. Ook belangrijk om te benoemen, is dat de serveerders een aantal keren het papiertje achter op ons gerecht hadden gelaten en dat ze soms maar een lege bordje meenamen (ze hadden niks anders vast) terwijl er twee of drie lege borden waren op onze tafel. Toen het tijd was om af te rekenen, moest ik naar de kassa zelf omdat niemand ons zag zitten. Een meisje gaf mij de rekening en was tegelijk aan het praten met een mannelijke collega. Ze tikte het bedrag in en legde het op de tafel achter haar om vervolgens met haar rug naar mij toe verder te gaan met haar collega. Ik zei: maak er maar dit van. Waarop ze niet eens dankjewel zei en vervolgens wéér op de tafel legde en omdraaide naar die collega. Dus nadat ik had betaald lag die bon nog bij haar en wachtte ik totdat ze klaar was. Ze kwam erachter en gaf me de bon zonder dankjewel of fijne avond te zeggen. Ik wilde ze nog een kans geven, want mss hadden ze iets, maar die fooi hadden ze niet verdient nadat duidelijk was dat ze er totaal niet dankbaar voor zijn. De service in het algemeen van dit restaurant was echt ronduit verschrikkelijk. Nog nooit heb ik zo’n collectief falen van een service gezien. Slechts een meisje deed nog enigszins haar best en dat was het meisje die ons de tablet gaf en uitlegde. Complimenten aan haar hoe ze met deze collega’s kan werken, want dit kan echt niet. Vooral als je beseft dat je slechts 2 uur de tijd hebt en zowat meer dan een kwart van je tijd opgaat in slechte service. GEEN AANRADER om hier te komen eten. Vrijwel elk andere sushi tent in Amsterdam is beter dan dit.

Casper (Casper)

Review · 2 maanden geleden

Super lekkere sushi en snelle bediening! Bij de all you can eat krijg je een tablet waar je verschillende gerechtjes kan op bestellen. Elke 8 min kan je per persoon 5 gerechtjes bestellen! Zeker een aanrader!

Ferdi Mendes

Review · 11 maanden geleden

Tegenvaller. Ondanks een prima en sfeervol ingerichte zaak was het personeel onvriendelijk en zakelijk in contact. Het eten was van matige kwaliteit. Zo werd de salmon cream cheese sushi met een minimale, nauwelijks waarneembare, hoeveelheid cream cheese geleverd (zie foto van presentatie op menukaart vs eindproduct). Wanneer daar een opmerking over gemaakt werd, werd er met enige nonchalance en desinteresse gereageerd. Verder was het geserveerde vlees overwegend taai en werd de unagi ijskoud afgeleverd. Ook werd er meerdere malen vergeten een bestelde gerecht te leveren. Wanneer daar een melding van gemaakt werd, werd ook daar nonchalant op gereageerd. Dit is niets anders dan een vreetschuur waar de gemiddelde Japanse keuken ver van af staat en het geld (+/- €90 Euro voor 2 personen) absoluut niet waard.

Dianice Lopez

Review · 1 jaar geleden

Echt een zeer mooie restaurant, met een leuke sfeer. Het personeel was ook heel vriendelijk, en de service was heel snel. Wij kozen voor de 'all you can eat' keuze, waaronder je meerdere gerechten kon bestellen voor een goeie prijs. Ik zou deze restaurant zeker aanraden ! Heerlijke drankjes ook :-)

Miso Sushi

1403 reviews