Postillion Hotel Amsterdam Reviews in Amsterdam
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Postillion Hotel Amsterdam in Amsterdam hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Hennie Beemer
Review · 2 weken geledenEen super kamer zelfs de gordijnen gingen elektrisch open als je ze aanraakte. Een goed uitgebreid ontbijt
Nick L
Review · 1 maand geledenPrima kamer, lekker bed. Vriendelijke medewerkers. Locatie prima voor als je dichtbij de snelweg wil zitten. Metro op loopafstand, 20 minuten naar centraal Amsterdam
Kevin Dossche
Review · 1 maand geledenZeer slechte service... om te parkeren is het extra betalen per dag .. zo ja onze wagen is getakeld terwijl ze eerst het hotel zijn binnengegaan . We zijn niet op de hoogte gebracht incl onze nr stond op de wagen.. ffkes bellen was teveel.. dit is aan het haar getrokken situatie.. niemand hoeft naar jullie hotel nog te gaan . Hulp 0,0..
Dainler 31
Review · 2 maanden geledenPerfecte locatie en goed te bereiken vanaf de snelweg. Ongeveer op 7 minuten lopen is metrostation Overamstel waardoor je overal naar toe kunt met het OV. Het hotel is modern, schoon en heeft voldoende kamers en een eigen parkeergarage (betaald). Het restaurant is schoon en het eten is prima. In de lobby kun je wat snacks en drinken kopen mocht je behoefte eraan hebben. Het ontbijt is prima en voldoende. Het personeel is enorm vriendelijk en zorgt goed voor je waardoor je altijd welkom voelt, zowel bij de receptie en in het restaurant. Een aanrader om hier te overnachten. Dank je wel voor de wekelijkse goede zorgen🙏🏽
Alex Verlek
Review · 5 maanden geledenAls ik de medewerkers apart sterren kon geven, kregen ze er de volle 5. Deze lage waardering is er eentje voor het management. Die zijn er uiteindelijk verantwoordelijk voor dat hun milieu policy mbt de handdoeken al heel lang niets dan blabla is. Verder dit keer een uiterst belabberde medewerking om een probleem op te lossen. Was super simpel geweest om een oplossing te vinden, vooral ook omdat die al eerder toegezegd was, maar uiteindelijk bleek het ze alleen maar om geld te gaan. Hoe kunnen we, nadat we zelf een vergissing gemaakt hebben, toch nog zoveel mogelijk geld uit de zak van de klant kloppen. Tenslotte moesten we concluderen dat het lunchbuffet zwaar ik kwaliteit en diversiteit ingeboet heeft. Medewerkers: een dikke pluim Management: jullie hebben reden tot reflectie

Postillion Hotel Amsterdam
- Paul van Vlissingenstraat 9-11, 1096 BK Amsterdam, Nederland
- 020 820 4410