Radisson Hotel & Suites Amsterdam Zuid Reviews in Amsterdam

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Radisson Hotel & Suites Amsterdam Zuid in Amsterdam hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Amsterdam.

Rviews van gasten

1.6 · 1564 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
3 (60%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Chiara86

Review · 2 weken geleden

Eerste en laatste keer. We verblijven regelmatig in Amsterdam en probeerde eens een ander hotel. Er is weinig dat niet tegenviel. Om te beginnen breek je je nek bijna voor binnenkomst, waar de betonnen tegels uitsteken. Wat een aanzicht.. De incheck was vriendelijk, daar stopte het. - Water van de douche loopt na 3 minuten zo de slaapkamer in. - Er staat een koffiemachine in de lobby, maar niemand weet in welk bekertje de cappuccino hoort. Tot 2x toe overgelopen i.v.m. te klein bekertje, want er staat maar één formaat. 7 euro en nog steeds 0 koffie. De derde keer dan maar een groot kopje in restaurant gaan pakken. Dus €10,50 betaald voor 1 cappuccino. En niemand die zegt: we regelen even wat. Staan gewoon wat te lachen. - Voor aankomst gebeld met aanvraag babybedje. "Geen probleem, wordt geregeld". Werd bij incheck ook nogmaals benoemd, dus je zou verwachten dat het er staat. Maar helaas. Vlak voor 21:00 uur opgemerkt en om 22:00 uur kwam het babybedje. Alles behalve ideaal voor een baby van 14 maanden. Doordat ik met baby op grote bed moest blijven, dus ook niet kunnen dineren in restaurant. - Vanwege bovengenoemde maar eten besteld (én zelf opgehaald beneden) voor in appartement. De pulled pork is te triest voor woorden. Het is 2 bij 3cm vlees met wat natte zooi van aardappel en groente eronder, voor 23 euro. Personeel in restaurant noemde dit "helaas de standaard". - Alles gewoon moeten betalen, inclusief het babybedje dat we ZELF hebben opgezet om 22:00 uur (!) in de avond. Ze hebben in dit hotel werkelijk geen idee wat hospitality betekent. Jammer, want het is een prachtig hotel en prima ligging. Conclusie: voor dit geld zijn er véél betere alternatieven in de omgeving.

Lisa

Review · 2 maanden geleden

KİES EEN ANDER HOTE!! LAGE STANDAARD EN KLACHT WORDT HİERONDER WEER WAARSCHİJNLİJK MET DE STANDAARD RİEDEL AFGEHANDELD WAARDELOOS onhygiënisch Hotel met budget ontbijt. Never again overpriced voor wat je krijgt. Een budget hotel doet het beter. Wij hebben voor 1 nacht een premium kamer direkt geboekt bij dit hotel incl ontbijt en parkeren gelijk maar erbij gebooked. In eerste instantie was de parking vol. De kamer was bij binnenkomst al gelijk een tegenvaller, vlekken op de tafels vd vorige gasten, bad totaal gecracked en overal stof, direct omgekeerd naar de receptie voor een andere kamer, ook hier wel In vlekken en in eerste instantie beter,.. tot je toch echt veel stof tegen komt op zichtbare plaatsen, vieze deuren bij toilet, muren, hoofdboard vh bed. Wordt met een Franse slag even een lapje het hoognodige gedaan en doorrrr. Hygiëne wordt totaal niet serieus genomen door de schoonmakers hier. Wederom aangegeven bij de receptie over de staat vd kamer, houskeeping was al naar huis in de avond dus helaas pindakaas, jammer voor je! Wel 2 vouchers voor gratis bitterballen 🤣, Heb je wat aan als je net daar gegeten hebt. Ontbijt was teleurstellend slecht.

S. Jansen

Review · 2 maanden geleden

Tijdens het inchecken werd door de receptioniste al vergeten dat we parking en ontbijt hadden gereserveerd. Op de kamer lagen nog schoenen van de vorige gast. Het matras wordt ontzettend heet tijdens de nachtrust en ligt dan echt niet lekker. Airco was er niet, alleen wat ventilatie of afzuiging. We hadden een voucher voor gratis bitterballen. We gingen om 21.47u naar de bar/restaurant en bestelde met een drankje. Vervolgens kregen we te horen dat de keuken dicht is en we de bitterballen de volgende dag na 15u konden krijgen. Dit was voor ons geen optie omdat we maar 1 nacht verbleven. Vervolgens komt er volop friet e.d. uit de keuken. Dus ik vroeg nog even of hij het zeker wist of de keuken gesloten was. Nee was het antwoord, ze nemen na 21.45u geen tickets meer aan. En let wel he, we waren de enige in het hele restaurant/bar. Er was nog 1 tafel buiten bezet met 2 personen. Noem je dit nou service? De frituur stond notabene nog aan!!! Vervolgens loopt dezelfde ober naar de keuken en mompelt iets over bitterballen en dan wordt er in de keuken hard gelachen. Ontbijt is ook een aanfluiting. Geen broodjes alleen boterhammen. Nou sorry hoor, maar die kan ik ook thuis eten. Omeletten komen koud uit de keuken en volgens de menukaart zijn omeletten bij het buffet "cooked to order". Nou niet dus. De sinasappelsap "fresh juice" is ook een aanfluiting en ronduit smerig. Ik heb nog nooit zo'n slecht ontbijt in een hotel gehad, zelfs een 1* hotel in Frankrijk heeft nog een beter ontbijt. Parking is ook niet helemaal in orde. Er zijn te weinig parkeerplaatsen, dus je moet geluk hebben, ook als je hebt betaald voor een plek. Er zijn draadkarren met (vuile) was die bijvoorbeeld 3 parkeerplaatsen bezet houden. Leuk als je daarom niet kunt parkeren of een draadkar rolt tegen je auto. Het ziet er ook zeer slordig en vies uit. Personeel neemt overigens de gewone liften, er is geen dienstlift, dus vaak moet je wachten want dan staat de lift vol schoonmaakspullen, draadkarren e.d. Een paar dagen voor aankomst had ik gemaild en daarna gebeld (omdat ik een vraag had over de reservering) met de klantenservice en zij was ronduit onvriendelijk. 4* NEE echt niet waard.

Rocco Glismeijer

Review · 3 maanden geleden

Ik heb met een groep hier 7 kamers geboekt, ik kwam s’avonds om 11:30 aan bij het Hotel om in te checken na een lange reis. Meteen bij binnenkomst op de kamer liep je tegen een gordijn van stank aan het leek wel op een keuken van een Indiaas restaurant, omdat ik te moe was heb ik pas de volgende ochtend hiervan melding gedaan. Er kwamen al snel 2 medewerkers kijken op de kamer en gaven mij gelijk . De kamer zou na dat ik wegging grondig machinaal schoongemaakt worden werd mij toegezegd. Na terugkomst 19:00 was de kamer niet schoongemaakt en zelfs de dagelijkse schoonmaak was niet gedaan . Bedden niet opgemaakt geen schone handdoeken en nieuwe waterfles. Ik weer naar beneden mijn beklag doen , de Engels sprekende persoon zei dat hij er niks aan kon doen en dat het kraanwater in NL goed drinkbaar is. Ik moest mij inhouden om deze man niet over de balie te trekken. Dan het onbijt , voor de prijs die je voor je kamer icl.ontbijt moet betalen is het ronduit slecht een ontbijt van een Ibis budget Hotel is nog van betere kwaliteit . Echt mensen ga niet naar dit Hotel

JacobJan Groeneweg

Review · 3 maanden geleden

Prima hotel. Schone kamer goeie parkeer gelegenheid. Alleen bij binnenkomst wou ik gaan betalen. Maar dat kon niet contant terwijl ik nog op booking hotel heb gezocht met geen vooruitbetaling. En er wordt op booking ook niet aangeven dat je niet contant kan betalen! Dus helaas met een dikke discussie wel contant betaald maar je voelt je absoluut niet prettig hier bij. Geef deze dingen gewoon op tijd aan dan zullen mensen die contant willen betalen hier ook geen kamer boeken.

Radisson Hotel & Suites Amsterdam Zuid

1564 reviews
  • Professor W.H. Keesomlaan 14, 1183 DJ Amsterdam, Nederland
  • 020 308 4444