Sara's Boutique Hotel Reviews in Amsterdam
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Sara's Boutique Hotel in Amsterdam hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Sean R.
Review · 1 maand geledenVRESELIJK PLEK Toen ik hier aankwam werd ik door een jonge geholpen die geen verstand had van zijn werk behalve het registreren en het geld aannemen. Ook was er een kat aanwezig bij de balie en als een persoon met allergieën daar tegen is wel jmmr dat dit nergens vermeld wordt! KAMER was vies, behand aan het pillen, vieze muren met wat vlekken er op, vieze doekje op me bed gelaten, speolbak verstopt, miniatuur badkamertje en verwarming die niet werkt. Deze aangegeven bij de jonge maar hij zei dat ik het morgen moet melden omdat hij niks voor me kon doen. Volgende ochtend dit gemeld en werd opgescheren. Ik heb contact opgenomen met de website waarvan ik het had geboekt en zij dus het hotel gebeld en zo door. Zelfs met bewijs dat de kamer “naar de klote” was weigerde het hotel om iets aan te doen. Geld zit toch in zijn zak dus wrm moet die. Uiteindelijk niks gelukt, het website heeft me een €10tje terug gegeven en verder niks aan gedaan.
nathalie bartolucci
Review · 6 maanden geledenJe ruikt de schimmel al als je boven komt ... behang valt van de muur van de vocht en schimmel. badkamer zit vol schimmel en op het plafon.. het is erg gehoorig.. ik zou maar bij een ander paar tientjes meer uitgeven
Caitie
Review · 8 maanden geledenDit hotel geboekt vanwege het boutique thema. Meermaals in boutique hotels overnacht met zeer veel plezier. Helaas was dit een mega flop. Nota bene op kerst. Waar het thema boutique vandaan komt, is ons een raadsel. De foto's zijn waarschijnlijk gemaakt direct na renoveren want in het echt zie je duidelijk de gebreken. Bij binnenkomst zagen wij gelijk vlekken op de lakens en het kussen. Op het plafond was duidelijk iets geplakt maar de plakband is blijven zitten. Gordijnen waren enorm verkreukeld en hingen er superslordig bij. Bij gebruik van toilet bleek de bril los te hangen die er uiteindelijk ook afviel. De zeep was op. De douchekop kon niet opgehangen worden en bungelde op de doucheknoppen. De douchekop kon je niet goed vasthouden want het handvat was kapot. De warme-en koude kraan waren omgewisseld. Douchezeep was op. Brede kalkranden op de vloer. Geen afvoer of afscheiding tussen douchegedeelte en andere deel van de badkamer waardoor de badkamer overliep tot in de kamer. Handdoeken stonken naar chloor. Bed hoorde kingsize te zijn maar was twinbed met een topper. Je lag hierom in een kuil in het midden van het bed. TV werkte niet. Toilet zou in ieder geval gerepareerd worden de volgende ochtend; er is nooit iemand langsgeweest. Nieuwe kamer aangeboden gekregen op de begane grond. Zelfde verhaal. Deze kamer had een terras. Je kon geen tegels of grid of wat er ook lag zien want het lag vol met bladeren en peuken en afval. Gordijnen dan maar dichtgehouden. Tot overmaat van ramp is het een rookvrij hotel waar je ook eens een €50,- borg, gelieve cash, betalen moet bij inchecken voor eventuele (rook)schade, nog nooit zoiets meegemaakt. En dan stinkt in het hotel naar wiet! Het volk dat op dit hotel afkwam waren ook meer feestgangers. Hierom dus naast rookgeuroverlast ook nog eens geluidsoverlast. Dit gaan melden bij de receptie die tweeman sterk naar de desbetreffende kamer loopt om vervolgens met de mededeling "If you smoke, open the window" deze ook borgbetalende hotelgasten die weigerde de deur te openen met een tikje op de vingers ermee weg te laten komen. Als dat het hotel policy is dan weet ik het ook niet meer. Kortom: geen boutique hotel, geen faciliteiten niet eens een lobby, slechte service, en een no go want de basis is er nog niet eens.
E.N. Dokkum
Review · 1 jaar geledenRedelijk Spartaans ingerichte kamers. Wel gewoon netjes en schoon, dus de horror verhalen zijn echt uitzonderingen. Hotel ruikt wel naar weed maar dat geven ze zelf ook toe dat veel gasten binnen blowen(daarom ook de - let op - contante borg. Personeel is hartstikke vriendelijk en de locatie is natuurlijk perfect vlakbij het Leidseplein en Melkweg(5 minuten lopen). Als je mindervalide bent dan is er zelfs (de langzaamste) lift (van Amsterdam) aanwezig. Trappen zijn behoorlijk steil. Balkons zijn heel klein van de soort Frans, geen koffie/ thee faciliteiten op de kamer, geen nachtlampje, geen telefoon. Maar als je luxe wilt moet je gewoon een ander hotel nemen in dezelfde buurt, dan betaal je 400 per nacht... prijs/ kwaliteit/ locatie is meer dan prima.
Sophie Nerinckx
Review · 2 jaar geledenDe kamers zien er van een afstandje wel oke uit. Dat zie je ook op de foto hieronder. Maar de reviews zijn wel degelijk waar. De kamer die wij kregen was in vrij slechte staat. Nr 17 op het derde verdiep. Enkele voorbeelden: het beschermingslaagje van het behang peult af, het badkamerkastje is krom getrokken van het vocht, de voegen zijn donker, de douche staat volledig verkeerd waardoor het water alle kanten op gaat als je je wil douchen, een dikke laag stof op de spiegel, de gordijnen.. volgens mij in maanden niet meer gewassen.. de plinten zijn vuil en ook daar is de verf af. Volgens mij zijn dit dingen die je gemakkelijk kan oplossen. Ik mis zorgzaamheid en volgens de reviews is dit al een tijdje zo.. jammer toch? Een pluspunt: het bed is van goeie kwaliteit en ook de locatie is perfect. De traagste lift van Amsterdam.. en het geluid..ja dat konden we nog begrijpen, maar alle andere dingen.. daar moet gewoon eens wat aan gebeuren. Wij zijn 2 nachten gebleven, maar hier zou ik toch niet meer terugkomen.

Sara's Boutique Hotel
- Tweede Helmersstraat 6, 1054 CH Amsterdam, Nederland
- 020 233 3892