Reviews bij De Dessertclub
Beoordelingsverdeling
Ania W
Google review · 3 jaar geledenNee. Viel gewoon tegen. Had misschien te hoge verwachtingen. Zwaar overpriced, traag, niet lekker en kleine porties. Lange wachttijden, niet persoonlijk, niet even vriendelijk personeel (bediening wel). Moeilijk doen om een aanpassing en daar echt chagrijnig op reageren. Voor mij zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.
Marijke Roos
Google review · 3 jaar geledenIk lees net een ervaring hiervoor van 5 dagen geleden . Ik weet niet waar die mevrouw geweest is , maar wij hebben het iets anders ervaren . Van begin tot eind was het AF. De stijl van aankleding hoort compleet bij het verhaal fabriekshal. Zo mooi om te zien dat er met weinig accessoires ( zal best veel werk zijn geweest) er zo iets leuks word neergezet. Wij hadden ook het cocktail arrangement en het waren mooie verhoudingen bij de gerechten. Het eten was zeer verrassend , we hadden we na 5 gangen even een momentje , er mag iets hartigs komen , maar pakte toch snel de draad weer op . Onder het eten kwam er nog een dame een praatje met ons houden, wat wij wel even attent vonden. En na het eten hebben wij nog even weer in het lounge gedeelte gezeten en ook daar werd weer naar onze ervaring gevraagd op een zeer nette manier. Onze mannen dachten nog grappig te zijn : ze vroegen of ze ook nog een dessert konden bestellen!!!! De ober kon er kostelijk om lachen . Wij hebben genoten en volgens mij heb ik best mooie foto’s gemaakt ( met dat slechte licht volgens de mevrouw hier voor ) .
Clara Kralt
Google review · 3 jaar geledenIk heb lang getwijfeld tussen het geven van één en twee sterren. Omdat ik tijdens mijn bezoek echt wel heb gezien wat er met dit concept wordt bedoeld en dat het personeel hier wel een goede poging toe deed, zijn het er toch twee geworden. Dit pop-up restaurant werd - naar mijn beleving - zeer groots aangekondigd. De verwachtingen waren hier dan ook wel naar. Deze werden echter bij aankomst al voor het grootste deel de kop in gedrukt. Je komt aan bij een grote loods waar de entree allesbehalve representatief is voor het concept wat ze proberen uit te dragen met dit restaurant. Vervolgens werden we opgedragen te wachten in hun ‘wachtruimte’ wat niets meer of minder was dan een paar tafeltjes in de verlenging van de gang waar je binnen komt. Het was hier haast net zo kil als buiten. Nadat het wachten in deze ruimte erop zat, werden we voorgegaan naar ‘de lounge’. Ook hier werden de verwachtingen helaas niet nagekomen. Tot op de dag van vandaag kan ik helaas toch niet helemaal mijn vinger op de zere plek leggen, maar de ruimte miste iedere vorm van sfeer. In deze lounge kregen we onze eerste cocktails en hapje. In alle eerlijkheid zorgde dit eerste hapje er niet voor dat ik warm draaide voor het uiteindelijke 7-gangen menu. Naast het menu kozen wij voor het bijpassende cocktail arrangement, bestaande uit vier cocktails naast je eten. Ik kan je bij deze ten zeerste afraden deze keuze ook te maken. De cocktails waren naast het formaat de prijs al niet waard, maar sloegen met de combinaties ook qua smaak de plank mis. Voor wat betreft het daadwerkelijke eten kan ik kort zijn: ook dit is de prijs echt niet waard. Het eten was behoorlijk flets en bestond 7-gangen uit vrijwel hetzelfde ingrediënten kabinet. Ik had bij 7-gangen gerechten geïnspireerd op toetjes gewoonweg niet hetgeen verwacht wat het in de praktijk is. Wellicht dat dit voor een ander anders is. Om deze review toch met een positieve noot af te sluiten; de gerechten zijn zeker wel foto-waardig (jammer dat het licht in de ruimte dat alleen belemmerd…).
Stephanie Roeland
Google review · 3 jaar geledenTen eerste, prachtig ingerichte pand! We werden ontvangen in een prachtige zitruimte en konden kiezen uit een uitgebreid menu can cocktails om te starten. De eetzaal was nog indrukwekkender! Prachtig versierd, personeel en de gastvrouw waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Tot slot, de eten! Holy Moly! Presentatie een 10, smaak een 10 en de bijbehorende cocktails een 10. Heerlijke avond gehad zo! Zeker een aanrader.
Tuan Le
Google review · 4 jaar geledenJe komt via de rode loper naar binnen. Bij de ingang word je hartelijk ontvangen de de gastvrouw en gastheer. Je handen desinfecteren en antwoorden op de Corona vragen. De gastheer brengen naar je tafel. Daar krijg je drinken en je eerste gerecht. Daarna word je naar een andere ruimte gebracht, daar krijg je nog 5 gangen. Je wordt weer opgehaald en naar de eerst ruimte gebracht. Daar krijg je de laatste gang en koffie/thee. Een hele belevenis. Omdat in je gedachten het gerecht anders associeert dan wat je proeft. Alle 7 gerechten waren geweldig qua opmaakt en smaakt. Er lopen genoeg medewerkers rond en ze zijn stuk voor stuk heel beleefd, behulpzaam en service gericht. Kiki sprint bovenuit. Je loopt rond met een BIG smile. Of ze verdient heel goed of ze vindt haar werk heel erg leuk, ik denk het laatste. Tussendoor komen de gastheer en gastvrouw bij je aan de tafel om te vragen of alles naar wens is en hoe je het beleefd. Ik vond dat heel erg leuk en ik zag dat andere gasten dat ook waarderen. Namens mijn vrouw wil ik de hele team van De Dessertclub hartelijk danken voor een perfecte avond. Een punt wat beter kan (het moet altijd beter dan gisteren is mijn motto): het reserveringssysteem. Na je reservering krijg je een mail. In die mail is niet duidelijk dat je via een andere systeem (internet) je reservering in de gaat moeten houden en iets vooruit betalen. Meldt dat aub duidelijk in de eerste bericht.

De Dessertclub
- Vlijtseweg 126B, 7317 AK Apeldoorn, Nederland
- 06 22193831