Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
3 (60%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Bart Jansen

Google review · 3 weken geleden

Hallo Mooi verblijf gehad .Iets meer vriendelijkheid bij de receptie bij uitchecken na vraag bij het ontbijt of de muziek die erg hard stond iets zachter kon om 7.30 h.Vriendelijkheud is ook wensen van gasten met flexibiliteit benaderen.Niet iedereen wil bij ontbijt harde muziek.Voor de rest hotel zeer zeker aan te raden

H. Schipper

Google review · 1 maand geleden

Mooi gelegen hotel ideaal voor startpunt knooppunten fietstochten. Prima kamer. Prima horeca en sfeervol interieur. Er was een misverstand gerezen over de eind bon van de horeca dat erg vriendelijk en accuraat werd opgelost. Veilige fietsenstalling aanwezig en mmh ja voldoende parkeerplekken. Met al die "fietsendragers" achterop de auto's maakt het in en uitdraaien van parkeervakken niet gemakkelijk als je een wat grotere auto hebt. Maar met beleid en rust is het prima te doen. Personeel is attent en vriendelijk. Gezien de hitte dagen stonden er heerlijke kannen ijsdansen met water met citroen klaar in de centrale hal. Heel attent. Complimenten. We hadden 3 gangen menu's gereserveerd en dat was lekker en voldoende en goed verzorgd.

Marcel Toepoel

Google review · 1 maand geleden

Mooi hotel en vriendelijk personeel! Ontbijt is erg goed! Prima kamer,vooral heel schoon! Enige nadeel was het drukke verkeer tot vrij laat in de avond! Over het algemeen zeer tevreden!

Yolanda Schouten

Google review · 1 maand geleden

We hebben goed naar de zin gehad. Fijn dat het 3 gangen menu a la carte was. Betere keuken, gezien de bearnaise saus die niet uit een potje kwam. Ontbijt ook prima. Een heel klein minpuntje, geen airco, die was nu echt nodig. Maar ja, meestal toch slecht weer in Nederland

Butnaru Marius-Petru

Google review · 4 maanden geleden

Helaas voldeed mijn verblijf bij Fletcher Hotel Roland niet aan mijn verwachtingen. Voor een viersterrenhotel had ik veel meer verwacht. Helaas waren het bed en de kussens van slechte kwaliteit. Het bed had een kuil in het midden, waarschijnlijk omdat het te oud of te veel gebruikt was. Hierdoor heb ik twee nachten niet kunnen slapen, want elke ongeveer 30-40 minuten werd ik wakker. Bovendien was het bed niet alleen slecht om op te slapen, maar ook ongeschikt voor andere activiteiten. Knuffelen met je partner is bijna onmogelijk, want zodra je dichterbij komt, schuiven de matrassen uit elkaar. Er is geen topper, waardoor het bed letterlijk in tweeën splitst in het midden. Dit maakt het niet bepaald een comfortabel of romantisch verblijf. De kussens waren niet zacht, maar ook niet stevig. Dit zorgde ervoor dat mijn nek in een onnatuurlijke houding lag, waardoor ik veel last van mijn nek kreeg. Zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt in een viersterrenhotel. Voor mensen met chronische pijn, zoals ik, is dit hotel absoluut geen aanrader. Het slechte bed en de kussens zorgen ervoor dat je lichaam alleen maar meer pijn krijgt in plaats van rust. De locatie is ook niet ideaal, vooral als je kamer aan de straatkant ligt. Je hoort elke auto die voorbijrijdt, wat erg storend is als je al moeite hebt met slapen. Daarnaast hoor je de lift duidelijk van boven naar beneden gaan, en bij elke stop maakt deze een harde bonk. Mijn advies: neem geen kamer in de buurt van de lift. Daarnaast is de service na 22:00 uur simpelweg afwezig. Als je een probleem hebt, moet je zelf op zoek naar een oplossing, want er is niemand aanwezig om je te helpen. Mijn vrouw had bijvoorbeeld een extra deken nodig, maar helaas was dit niet mogelijk, omdat er geen personeel aanwezig was. Dit is absoluut onacceptabel voor een viersterrenhotel. Het restaurant zag er redelijk uit, maar kon beter onderhouden worden. Op sommige plekken zag ik spinnenwebben, wat niet thuishoort in een restaurant. Wat betreft de renovatie: ik hoop dat dit geen reden is om te boeken, want ik heb die fout gemaakt en heb er nu spijt van. Je ziet dat er iets is gedaan, maar het voelt alsof alleen de bovenkant is opgeknapt en de rest is vergeten. Het eten daarentegen was fantastisch! Zowel het diner als het ontbijtbuffet waren heerlijk. Voor het diner had ik eendenborst (zeker een aanrader) en bij het ontbijt was er een ruime keuze. Als je op zoek bent naar een goed hotel waar je lekker kunt slapen en genieten met je partner, is Fletcher Roland niet de beste keuze. €220 voor twee nachten is veel te veel voor een hotel waar je uiteindelijk misschien beter in de auto slaapt. Daarnaast vind ik het jammer dat er niet eens een kopje koffie of thee werd aangeboden als tegemoetkoming voor de slechte ervaring. Over het algemeen voelt dit hotel meer als een 2- of hooguit een 3-sterrenhotel, zeker niet als een 4-sterrenhotel. Dit was mijn eerste en laatste keer hier.

Fletcher Hotel-Restaurant Rooland

395 reviews