Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Peter Schuurmans

Google review · 2 weken geleden

Na een mislukte 1e poging op 17 juli, bediening was echt waardeloos, gisteren heerlijk gegeten en gedronken in het restaurant aan het Veersemeer. Op de verjaardag van mijn vrouw gereserveerd voor een 3 gangen diner via een voucher van AH. Bij binnenkomst gong het al mis, ondanks de reservering was onze komst niet belend, kregen we een voorgerecht wat we niet hadden besteld en was het hoofdgerecht ook na 90 min wachten niet gereed. Toen maar vertrokken. De dame van de bediening erkende de fout, rekende ons niets voor de drankjes en het voorgerecht, en gaf ons een tegoedbon voor een herkansing. Deze bon gisteren verzilverd, en ze hebben het goed gemaakt! Bediening vlot en vriendelijk, eten heerlijk, mooie tafel met zicht op het meer. Op deze wijze een absolute aanrader! Enig minpuntje, er is bijna naast de lokatie een sportvluegveldje. De overkomende toestellen zijn soms oorverdovend, maar daar kunnen ze bij het restaurant niets aan doen.

alexander hartsema

Google review · 2 weken geleden

Wij hebben hier gedineerd. Helaas is dit ons behoorlijk slecht bevallen. Het voorgerecht was wel snel. Toen ze het voorgerecht weg haalden, namen ze ons bestek mee. Daarna serveerden ze het hoofdgerecht zonder bestek en moesten we ernaar vragen, terwijl de tournedos aan het aanbakken was. Het personeel sprak enkel Engels en was zeker niet vriendelijk en behulpzaam. Nadat ze het hoofdgerecht hadden neergezet, kregen we niks meer te drinken aangeboden. Dus enkel 1 drankje gehad. We zijn uiteindelijk zelf maar naar de bar gelopen om af te rekenen. Want niemand kwam ons helpen. Daar kregen we de bon onder ons neus geschoven om het even te controleren. Niemand die vroeg of alles naar wens was. Hier komen wij in ieder geval niet meer!

evita

Google review · 3 weken geleden

Genoten van ons verblijf. Prachtige omgeving. Heel goede kamer met balkon en prachtig uitzicht. Diner en room service waren goed. De Nederlandstalige serveerster was top! De Engelstalige obers waren onvriendelijk. Het ontbijt was een beetje teleurstellend. Toch een top overnachting gehad en we komen zeker nog eens terug!

Karin Desart

Google review · 3 weken geleden

Na een telefonische belofte bij de boeking in verband met een wens voor de kamer bleek dat ze dat niet hadden voorzien (2 keer op voorhand specifiek voor gebeld!). Er was geen enkele compensatie naar ons toe. Er is ook geen shampoo voorzien in de douche. Het kwam voor ons over dat ze bezuinigen waar ze maar kunnen, en dat het dan ook niet uitmaakt of ze eerlijk zijn tegen de klant of niet. De ligging is wel geweldig, en het personeel was zeer vriendelijk (ook al wilden ze geen enkele toegeving doen inzake de tekortkomingen).

Machteld Boermans

Google review · 3 weken geleden

Om één of andere reden kregen we een 'up?'grade naar een mindervalidenkamer met verdachte bruine vlekken in het tapijt en spinnenwebben aan het plafond. De stopcontacten in de fietsenstalling staan op één plaats, dus kunnen er weinig fietsen opladen. Het bord en versiering van een bruiloft in het weekend waren op donderdag nog niet opgeruimd. In de dining area ligt er veel stof op de vazen en vensterbanken. Veel onkruid en omhooggekomen tegels die afbreuk doen aan het uitzicht. De bediening tijdens de shared dining kan stukken beter. Wel een pluim voor de chef, topgerechtjes. Prachtige locatie, maar kan beter gerund worden.

Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer

1962 reviews
  • Oranjeplaatweg 1, 4341 RX Arnemuiden, Nederland
  • 0118 820 388