Reviews bij Van der Valk Hotel Assen
Beoordelingsverdeling
Marian Castenmiller
Google review · 3 weken geledenPrachtig hote ruime, mooie kamers. De badkamer is super luxe, zoiets zou je wel thuis willen hebben. Medewerkers zijn attent en heel vriendelijk. Kortom een fijne plek voor een paar dagen weg.
Geke Post
Google review · 1 maand geledenLazy Sunday Brunch, een volgeboekte zondag resulteerde in een zeer luidruchtige brunch, het was daardoor onmogelijk om tafelgenoten goed te kunnen verstaan. De locatie is prachtig. Het buffet was zeer uitgebreid en voor ieder wat wils, toch was het meer een soort all-you-can-eat wokpaleis: Sushi, patat, rijst, spareribs en daadwerkelijk een wok gedeelte! Er bleek voor de kinderen mogelijkheid om koekjes te bakken, maar dit werd niet actief benoemd/aangeboden bij aankomst, toch hebben ze zich prima vermaakt in de speelhal beneden (tafelvoetbal/tafeltenis). Het genoemde springkussen was erg klein en niet geschikt voor 6+. Toen het buffet verruilt werd voor het dessertbuffet, werd de zaal onrustig. Ik begreep al gauw waarom, de vaste klanten wisten namelijk allang wat er ging gebeuren. De deuren van het buffet werden opnieuw geopend voor het dessert en het was een duwen en trekken geblazen. De macarons werden voor je neus weggepakt, de dessert glaasjes waren binnen no time weg. En wat blijkt, het wordt dus niet aangevuld. Vandaar de onrust: de wachtende mensen voor de deur alsof er uitverkoop is, de borden die schandalig ruim opgeschept werden, deze mensen wisten dat ze er nu bij moesten zijn, anders moest je het doen met de restjes, afgeschepte hompen gebak, de chocoladefontein waar al menig kinderhand doorheen gegaan was, want vrij spel. Het 'onbeperkte' drinken werd ook niet aangevuld en ik heb daarbij 3 verschillende personen moeten aanspreken om nog een karaf kraanwater te krijgen voor onze tafel van 8. Al met al vond ik de gehele ervarig niet bij van der Valk passen. Het had meer weg van een verkapte vreetschuur en het daarbij behorende publiek, schaamteloos volle borden, rondrennende kinderen, ouders die zich compleet te buiten gaan aan het eten en geen oog meer hebben voor hun kroost die al gillend tussen de tafels door rennen, en dan het lawaai dat dit met zich meebracht. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Ruben Verhage
Google review · 1 maand geledenWij hadden de VIP arrangement, iets ruimere kamer en een uur later uitchecken. Een kamer met een heerlijk bubbelbad. Wat hebben wij genoten van het ontbijt, lunch en diner! Vriendelijk en flot personeel gaf net het beetje extra ontspanning en ontzorging. Het personeel aan de loungebar was ook erg vriendelijk en kon er een gezellig gesprek mee voeren. De Welness-en fitnessruimte zat kosteloos bij het arrangement. Heerlijk ontspannen. Kortom een fijne ervaring en zeker de moeite waard!
Mariska Bosch
Google review · 2 maanden geledenPerfecte welness, groot en ruim. Fijne ontvangst. Er misten wel 2 flesjes in de koelkast. Bediening van de bar behoeft nog wat aandacht, we zaten iets achteraf, moesten erg lang wachten en actief zelf naar de bar toe lopen. Restaurant. Het viel op dat het chaotisch was, bepaalde wijken hadden teveel tafels onder zich. Ook hier moesten we lang wachten (10 min) voordat er iemand kwam. Op onze opmerking of het kaarsje aanmocht werd totaal niet gereageerd; dit was bedoelt om het ijs te breken maar dit werd niet opgepakt. Bestelling van de carpaccio die we samen deelden op 1 bord zonder 2e bord en zonder bestek. Hoofd gerecht duurde zeker een half uur voordat het er was, eten was wel lekker. Wijn tussendoor bestellen was ook lastig, duurde lang. En nu komt de klapper, de rekening gevraagd, ik kom zo was het antwoord. Na 35 min zelf maar naar de kassa gelopen, daar stond een rij, we moesten naar een andere kassa omdat het papier op was. Ik was er echt klaar mee dus ik zei we gaan naar de bar. Een half uur nadat ik aan de bar zat werden we door de bediende van het restaurant zonder ons te begroeten/uitleg werd de rekening in het systeem van de bar gezet. De barman heeft het goed opgelost en pakte het fijn op maar erg professioneel voelde het niet. Restaurant service behoeft zeker aandacht! Niet van der valk waardig. We komen maandelijks bij van der valk deze kan er niet aan tippen.
Tom VdB
Google review · 3 maanden geledenWe zijn trouwe klanten van de vandervalk keten, en meestal hebben wij zeer goede feedback over de hotels ( zie bvb mijn andere reviews), maar wat we hier hebben meegemaakt tart alle verbeelding... We verbleven in een naburige vandervalk, maar kwamen 1 avond hier eten. Ik vroeg aan de bediening of de pornstar martini zelf gemaakt werd. Dit werd me bevestigt door de bediening. Achteraf lees ik op de kaart dat het toch om een premix ging. Excuses van de bediening gekregen maar toch hebben ze dit nog gefactureerd... geen drama maar als je klanten iets brengt wat ze niet gevraagd hebben en ze er dan ook voor laat betalen is dat niet zo netjes... we hadden ook 2 drankbonnetjes van ons vorig hotel en we vroegen of we dit ook hier konden gebruiken. Daar was het antwoord ja op. Ik heb daar heel duidelijk bijgezegd dat die van een ander vandervalk hotel komen. Bij de afrekening geven we deze bonnetjes mee en plots komt haar collega melden dat die niet geldig zijn. Ik maak haar duidelijk dat we dit met haar collega hebben besproken en dat zij wel akkoord was. Vervolgens komt de restaurantmanager, zij zegt dat we deze bonnetjes niet in een andere vandervalk konden gebruiken. Dan probeert ze nog is de schuld te leggen bij ons alsof wij haar collega nooit geinformeerd hebben dat die van een ander hotel komen. Wat volledig onwaar is! De restaurant manager maakt dan vreemde excuses dat je met een ticket van paté niet naar een cinema van vu kan. Slaat ook geen zin want het gaat hier om dezelfde keten. Dan probeert ze opnieuw de schuld bij ons te leggen omdat de bediening die akkoord was met de bonnetjes daar maar 1 keer per week werkt en dat niet kon weten. Dus wij als klant moesten dat dan wel weten? Moest de restaurantmanager zich niet zo defensief opstellen zouden we meer meegaand zijn. Maar de manier waarop ze de schuld bij de klant wou leggen kon echt niet. Dan hadden ze uiteindelijk alles a la carte aangerekend terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat we de menu namen. Toen we dit tegen een blonde dame zeiden rolde ze met haar ogen op een nogal diva achtige wijze, en zeer luid zuchtend dat zelfs andere tafels opkeken. Ik lees hieronder nog veel problemen over deze restaurantmanager, dus hier is duidelijk een ernstig probleem en ik hoop dat het bestuurskader hier snel ingrijpt...

Van der Valk Hotel Assen
- Balkenweg 1, 9405 CC Assen, Nederland
- 0592 851 515