Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
2 (40%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Emo Er

Google review · 4 weken geleden

Wij zijn onlangs bij Corendon All You Can Eat in Amsterdam geweest en onze ervaring was ronduit teleurstellend. We verbleven niet eens drie uur in het restaurant, wat we ook duidelijk bij de receptie hebben aangegeven. Ik wilde mijn parkeerticket in de automaat steken om te controleren hoe het werkte, maar dat lukte niet. Daarom heb ik dit direct gemeld bij de receptie van het hotel. De medewerker daar controleerde het voor ons en gaf aan dat we gewoon door konden rijden zonder te hoeven betalen. Tot onze verbazing moesten we bij het uitrijden toch parkeerkosten betalen!! We hebben dit direct gemeld bij het personeel van de receptie, maar niemand nam verantwoordelijkheid of deed moeite om ons te helpen. Een medewerker, zogenoemde “student”, nam afstand van het probleem. Een dame die kennelijk meer leiding had, nam ons niet serieus, keek ons niet aan en deed alsof het haar niets interesseerde!? Toen we vroegen of er een oplossing was, werd er ongeïnteresseerd een andere medewerker bij gehaald die ons op een onprofessionele manier vertelde dat ze niets voor ons konden doen. We werden letterlijk uitgelachen en zonder oplossing weggestuurd. Het voelde alsof ons geld voor niets is gegaan en onze klacht werd totaal niet serieus genomen. Dit is absoluut niet het serviceniveau dat je mag verwachten van een hotel en receptie die verantwoordelijk zijn voor het geheel. Je mag van een organisatie als Corendon verwachten dat ze hun gasten serieus nemen en netjes behandelen, ongeacht of je komt eten of verblijven. Wij komen hier NOOIT meer terug en ik raad iedereen AF om hier te komen, zowel om te eten als om te verblijven!!! De klantvriendelijkheid is ver te zoeken en als er iets misgaat, word je simpelweg aan je lot overgelaten!!!!!!! Kortom: slechte service, onterechte parkeerkosten en totaal geen respect voor de klant. Echt zonde van je tijd en geld!!

Isis Gouw

Google review · 5 maanden geleden

Gisterenavond hier gegeten, maar het was helaas niet wat we hadden verwacht. Keuze uit warme gerechten was er wel, maar veel van hetzelfde. Kip döner, rund döner, kebabspies, kipstukjes of kalkoen (helaas zwart geblakerd). Er stonden drie wokpannen met slappe groentes in een saus. Je kon deze sauzen zelf met kruiden meer smaak geven, maar daar werd het niet lekkerder van. Het enige wat ter plekke werd bereid waren Dorade of Ribeye. Maar dan net te zout. Wat wel smakelijk was was de cappuccino en muntthee die je zelf met heet water en takjes munt kon maken. De salade ar was ook afwisselend. Er was overigens wel veel via, naast de dorade was er makreel, gerookte zalm, etc. Maar geen garnaal, biefstuk, lamsvlees, dat was jammer. De toetjes waren prima, veel keuze. Van baklava tot schepijs en appeltaart tot chocolade fontein. We hadden samen gelukkig veel lol, maar komen hier zeker niet nog een keer dineren.

Fitz Usmany

Google review · 6 maanden geleden

Mijn lage score heeft weinig met de locatie, het interieur of het eten te maken. Dat was goed. Ik kende de plek niet, maar een neef stelde het voor, om daar met een nichtje uit Indonesië te gaan eten, die een afslag verder in een hotel zat. De lage score heeft direct met het volk te maken, dat daar speciaal voor komt: veel voor weinig. Door hun gedrag is het personeel ook niet echt vriendelijk en gedienstig te noemen. Vriendelijkheid was minimaal, soms tegen het onbeleefde aan. Waar ik mij heftig aan stoorde was de hebberigheid van sommige gasten. Toen wij aankwamen zat er een jong gezin, patserige vader die alleen op zijn telefoon zat, moeder en twee kleine kinderen. Hun tafel stond vol met half lege borden, die zij af lieten ruimen. Vervolgens haalde de moeder voor vier volwassenen toetjes, die ook niet werden opgegeten. Zij schroomden niet om eten mee te nemen. Aan de andere kant kwam een grote groep terecht, met veel kinderen, dat feestelijk gekleed iets te vieren had. Ik bedacht mij dat het personeel niet echt in beeld had hoeveel personen er nu waren (waarvoor betaald was) want het gezelschap kwam een ging door elkaar heen. De kinderen van beide kanten liepen vrijelijk rond, te spelen, waarbij zij andere gasten lastig vielen, omdat zij langs tafels liepen en er onder kropen. Mijn voorkeur heeft een „all you can eat" niet. Dan ga ik liever naar een restaurant met een deurbeleid en controle op wat er gebeurt tijdens het eten; de rust voor alle gasten.

Ron T

Google review · 7 maanden geleden

Veel slechte recensies gelezen dus de verwachting was al niet te hoog. Het eten viel me niet tegen, alleen de Angus burger was droog. Ik vond vooral de kipdöner erg lekker. Verder weinig keus in warm eten en te veel keus in salades en nagerechten.

Warson Chef

Google review · 1 jaar geleden

Leuk hotel van Corendon. Mooie locatie met eigen gratis parkeren. Voor mijn dochter was het echt leuk omdat een echte vliegtuig van Corendon in hun achtertuin staat. Dus leuke mooie foto's gemaakt van dichtbij! En sommige dagen kan je ook het vliegtuig zelf naar binnen. Hotel is groot en heeft veel kamers. Een eigen Skybar en bios. En welnessruimte en winkel etc. Dus leuke locatie om dagje door te brengen. Skybar gezien en was echt een top bar met een uitstekende uitzicht van mooie omgeving. Restaurant en buffet zag er goed uit. Veel variatie in koude gerechten en toetjes. Ze hebben een eigen mini sushibar. Veel variatie in warm eten. Van vlees naar vis. Je kan gegrild vlees halen die de chef direct voor je bereid. Dus veel keus en we hebben heerlijk genoten van veel soorten vis en veel soorten kebab. Omdat eigenaar Turks is, had je veel keus in Turks eten. En dat was echt smullen, ik hou van variatie in eten! Drinken was ook ruime keus in! Enige minpunt is dat wij apart werden gezet in een gedeelte van de restaurant omdat we een voucher hadden. Want binnen in het restaunt was het veel gezelliger en een mooiere uitzicht naar de achtertuin met het vliegtuig. We hadden nog gevraagd om binnen een plek te krijgen maar helaas. Dus daarom 2 sterren voor de service. Voor de rest echt heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

Corendon All You Can Eat Restaurant

581 reviews
  • Schipholweg 275, 1171 PK Badhoevedorp, Nederland
  • 020 308 4984