Reviews bij Restaurant Hotel de Potkachel (Hotel Holland)
Beoordelingsverdeling
Juanita Van Hinsbergen
Google review · 3 jaar geledenBij binnenkomst kregen we een uitleg van de maatregelen in het hotel. Deuren werden om 22.00 uur gesloten. Achterom was kermis. En gastvrouw was erg onvriendelijk bij navraag van parkeerplaatsen. Bij aangeven dat de tv het niet deed kreeg je een zucht met scheef gezicht en rollende ogen. Onvriendelijke gastvrouw en gastheer was erg dwingend tijdens het diner. Water uit de kraan was een no go. Je moest plat water uit flesje drinken, anders verdienden ze er niet aan. De kamers niet schoon, bedden vies aan de rand van de onderkant . Op badkamertegels vingers van vorige hotelgasten. Een prullenbak op de douche, daarvan willen wij niet weten waar die vies van was te goor om aan te raken. Wc bril vies verkleurd en oud. Het ontbijt, aldi afbakbroodjes, niet vers brood en boter te hard om te smeren. Kortom geen aanbeveling. Ivm corona had het een achterstand opgelopen ivm te weinig personeel. Daarvoor zou je juist moeten zorgen voor gastvriendelijkheid en goede bediening. Het idee werd sterk naar boven gehaald dat beide geen zin hadden in voortzetting van het hotel. Jammer het zou juist klanten trekken met een juiste benadering.
Thea van Barlingen
Google review · 4 jaar geledenWij hebben 3 heerlijke dagen gehad in dit hotel. Alles prima voor elkaar, ook de Corona maatregelen waren uitstekend in orde. Heerlijk gegeten!! Je loopt zo de heuvels in met prachtige wandelroutes. Gefietst naar Valkenburg en Maastricht. Voor herhaling vatbaar!!
Tieme de Jonge
Google review · 4 jaar geledenRedelijk verblijf gehad. De kamers zijn gedateerd, vooral te zien aan het meubilair en de verdere inrichting. Bovendien is er geen airco, dus in de zomer wordt het erg warm in de kamer. De badkamer is dan wel weer goed, vooral de ruime inloopdouche was erg fijn. We hebben twee keer gedineerd hier en dat was prima. Niks bijzonders verder. Ontbijten was nu wat anders in tijden van corona, maar de oplossing was goed bedacht. Helaas was het ontbijt hierdoor beperkt, zowel in keuze als in hoe vaak iets te eten was (bijv. max 1 croissant per gast, wat erg jammer is). Gastvrijheid was ver te zoeken. Bij het uitchecken lang moeten wachten en er kon geen excuus uitkomen. Ik heb het idee dat de eigenaren in hun laatste jaren als uitbaters zitten, want ze waren redelijk nors. Daarnaast ligt de gemiddelde leeftijd van de gasten hoog. Voor jonge gasten niet het gezelligste verblijf. Locatie is overigens erg fijn, vlakbij Valkenburg en Maastricht, allebei goed te doen met de fiets vanaf hier. Al met al een redelijk verblijf gehad, maar ik zou er niet nog eens verblijven.
Dick Kroon
Google review · 6 jaar geledenTwee nachten midden in de week geweest. Goede bedden, prima badkamer, mooie schone kamer. Alles prima in orde. Ontbijt ook goed met ruime keuze uit brood en beleg. Diner bijzonder goed en voor een paar eurootjes meer een upgrade naar een meer luxer hoofdgerecht. Echt top en zeer goede gerechten. Een twee daags arrangement met ontbijt en diner voor een heel vriendelijke prijs. Vriendelijke ontvangst met een gastheer met droge humor, daar hou ik wel van. Voor ons was het top!
Jan Nonnekes
Google review · 7 jaar geledenWe zij hier drie dagen geweest met onze hond. Zeer vriendelijk personeel. We hadden een grote kamer die net en schoon was met goede bedden. Het ontbijt is goed. Het kerstdiner was geweldig als enig min puntje er werd geen kerst muziek gedraaid. Kortom ons verblijf was prima een aanrader en als we weer in de buurt zijn zullen we zeker weer aan gaan.

Restaurant Hotel de Potkachel (Hotel Holland)
- Rijksweg 65, 6325 AB Berg en Terblijt, Nederland
- 043 604 0525