Reviews bij Grand Hotel De Draak

4.0 · 706 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
2 (40%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Stan

Google review · 1 maand geleden

Hotel vol karakter, maar wel met gemoderniseerde kamers. Ook nog zeer betaalbaar. We hadden mooi uitzicht, zeker aan te raden!

Damien

Google review · 1 maand geleden

Helaas was dit verblijf niet helemaal conform verwachtingen. We boekten een junior suite en verbleven in een soort ziekenhuiskamer met een tv van het formaat dat nog kleiner is dan mijn computer beeldscherm en dat vanuit “de zithoek” niet te zien is. De kamers hebben geen telefoon maar een Android tablet waarop je de receptie kunt benaderen. Een reactie op de verzonden berichten moeten wij nog krijgen. Er waren twee hele cupjes koffie en twee hele zakjes thee op de kamer. Extra koffie kon je kopen voor €1,50 + €7,50 om het naar boven te brengen. Kennelijk was ons bericht wel ontvangen want we troffen de koffie daags na het verzoek aan de kamerdeur in een waszak. Hoe wij hadden kunnen weten dat het daar was gehangen, is mij niet bekend. Verder valt op dat het hotel voor alles extra rekent. Je hebt geen gevoel van enige hospitality. Geboekt via de website van het hotel zelf? Dan betaal je boekingskosten. Ontbijt op bed? Dan betaal je €10 per persoon extra om het op de kamer te krijgen. Normaal betaal je een tray-vergoeding van €7,50 (ongeveer) of het equivalent in een andere valuta. Nu dus 2x €10. Koffie cupje extra? €1,50 per cupje. Amenities op de badkamer? Ja, deels. Er hangt een handzeep en een combi douche zeep/shampoo. Geen conditioner. Verder is de badkamer aan renovatie toe. Goed begin is het realiseren van een inloopdouche. Geen ruimte voor een badkuip? Dan maar niet. Douchen ín een badkuip is niet echt meer van deze tijd. Zeker niet als de slang “los in de kuip geslingerd is”. Voor herhaling vatbaar? Moeilijk te zeggen. Het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was goed. Het concept voelde een beetje goedkoop. De uitstraling van de kamer hielp niet mee. Gemiste kans wat ons betreft.

Elieg Akkermans

Google review · 2 maanden geleden

Prachtig hotel met klassieke grandeur aan de grote markt. Mooie en ruime kamers, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten in het restaurant. Let erop dat ze ook neven locaties hebben aan het plein als je graag op de hoofdlocatie wilt boeken.

simone simonetti

Google review · 2 maanden geleden

Helaas geen goede ervaring rondom parketen €26,50 betalen en geen beveiling, parkeren op eigen risico. 4 sterren hotel verwacht je anders. Geen fleswater op de kamer. Kamer 810 een stopcontact niet werkend. Kamer 814 rolgordijn kon niet naar beneden. Service personeel was uitmuntend. De feedback is ervaren als een compliment. Dank

Paul de Rooij

Google review · 4 maanden geleden

Gisteren een nacht verbleven in Grand Hotel De Draak in Bergen op Zoom. Een prima maar wat ouder hotel, midden in het centrum van Bergen op Zoom. Vriendelijk ontvangst. Kamer was nog niet gereed, maar we konden onze bagage achterlaten bij de receptie. Later bleek de bagage reeds naar de kamer gebracht te zijn. Wij hadden kamer 502. Het hotel heeft wel een lift, maar het hotel lijkt ons voor minder validen wat lastig i.v.m. trapjes en opstapjes. De kamer was netjes en schoon. De bedden waren uitstekend. Badkamer was eveneens schoon, beetje klein en zeker de douche was klein. Aangezien de kamer op de bovenste etage gesitueerd is en de zon volop scheen, was het erg warm in de kamer. De airco kon aangezet worden maar functioneerde van geen kant, geen koude lucht. Het bleef ongewenst warm op de kamer, ook na enkele uren en in de nacht. Gereclameerd bij de receptie om 17.00 uur. Men zou er naar gaan kijken. Bij terugkomst niet gemerkt dat de airco hersteld was. Lijkt ook lastig, want het is een ingebouwde airco. Ontbijt was uitstekend verzorgd. Bij vertrek nog eens geattendeerd op de defecte airco. Excuses werden gemaakt, er zou wederom naar gekeken worden maar we vragen ons af of er überhaupt wat mee gedaan wordt. Achteraf zag ik op Google dat er meermaals geklaagd wordt over de airco’s in de slaapkamers: de airco’s doen het niet of worden wellicht centraal uitgezet. Was wel een vervelende ervaring. Parkeren kan via het hotel (€26,50/dag) of op korte loopafstand (10 min.) op de Zuidzijde Haven kun je voor max. €7,50/dag parkeren. Heel goed te doen. Samengevat verder prima verblijf met genoemde kanttekening.

Grand Hotel De Draak

706 reviews
  • Grote Markt 36, 38, 4611 NT Bergen op Zoom, Nederland
  • 0164 252 050