Reviews bij Restaurant Mizo
Beoordelingsverdeling
R Lakeman
Google review · 3 weken geledenGisteren gegeten bij Mizo, de rijst was mega zuur. De eigenaar beaamde dit maar helaas was ik er al ziek van geworden. Helaas het toilet meer gezien dan mijn gezelschap. Aangegeven maar mocht gewoon 100% betalen bij afrekenen. Daarna durft ze nog een discussie aan te gaan; “ik heb nieuwe sushi gebracht”. “Ik heb je een cocktail gegeven” Ik heb hier niet om gevraagd en al meerdere keren gezegd dat ik niks meer wou omdat het verkeerd viel en geen zin meer had in buikpijn of overgeven. Wij kwamen vaak hier maar met de nieuwe eigenaar is het echt slechter geworden en zeker als je zo met “vaste” klanten omgaat. Voor ons, nooit meer. * even op de reactie van de eigenaar; 1, ik heb nooit gezegd dat ik niet voor de rest wilde betalen, dit was puur van mij. 2, mijn man vond de sushi ook zuur. 3, ik zeg nergens iets over die cocktail, beter lezen. En 4, je liep gisteren weg toen ik erover begon dus je bent een sneu neus om nu zieltjes te winnen met je reactie. Zorg dat je eten altijd goed is, en dat je zelf toegeeft is nog het ergste. Want de groep die voor mij betaalde vond het ook slecht.
Frog Zoë
Google review · 3 weken geledenDe kwaliteit van eten is enorm omhoog gegaan sinds de nieuwe eigenaresse er is. Ik vond Miso eerst niet zo speciaal, maar de rijst smaakt veel beter, de gerechten zijn lekkerder gekruid, de sauzen zijn veel beter en de algehele kwaliteit is zeer omhoog gegaan.🍣🍜 De drankjes zijn ook inclusief nu en dat scheelt een heleboel geld als je uit eten gaat met grote drinkers! 🍻 De eigenaresse komt ook persoonlijk naar de tafel om de veranderingen rustig met je door te nemen en de gastvrijheid is hier enorm fijn. Kortom, echt een aanrader.
Nicole Ott
Google review · 4 weken geledenWat een fijne beleving ,, all you can eat ,, wat een lieve bediening en de eigenaresse (Mimi) doet er echt alles aan om het haar gasten (ons) naar het zin te maken. Wij hadden heerlijk de sushi, de dragon roll was echt top 🥰 en de nasi en de beef met zwarte peper en… en … de Peking eend en de enz…. Te veel om op te noemen , dus zeker de moeite waard om het zelf te ontdekken, maar bewaar nog even een klein gaatje in je buik voor de overheerlijke gebakken banaan . Daar nog een heerlijk koffie . Onze avond was top dankjewel voor alles liefs van een tevreden familie
Karin Molenaar
Google review · 4 weken geledenWe hebben daar voor het eerst weer gegeten, sinds het restaurant 4 maanden is overgenomen door de huidige eigenaresse. We hebben er heerlijk gegeten! Het eten wordt met zorg bereid en het personeel is heel vriendelijk. Het nieuwe concept "all you can eat and drink" is een echte aanrader en helemaal niet duur.
Brube FPV
Google review · 1 maand geledenAllereerst wil ik aangeven dat dit een goed restaurant was. Met leuke eigenaren die wisten hoe je met vaste klanten om hoort te gaan. Sinds Mimi het heeft overgenomen word alles ver-Chinezed. En wat bedoel ik daar mee? Alles is anders, Japanse sushi maak je niet pittig. Overal worden rode snippers heet spul overheen gedaan. De gebakken beef en gamba zijn ineens extreem heet geworden. Ik persoonlijk kan goed tegen pittig eten maar het hoort gewoon simpelweg niet. De eerste keer na de overname duld je Mimi nog met haar uitleg van 10 min aan je tafel. Maar iedere keer als je er komt is er iets anders en heeft dat blijkbaar een lange uitleg nodig. Er zouden veel meer dingen in de kinderhoek komen was haar uitleg maar het word alleen maar minder, drie krukken en een paar leesboeken (dan zullen ze wel rustig blijven moet ze gedacht hebben). Al met al kwam ik er zeker 2 keer per maand. Afgelopen zaterdag voor het laatst geweest, een uur met mijn twee kids. De kinderen moeten het naar het zin hebben en dat was niet het geval. We kregen nog een ‘uitprobeer’ gerecht. Een beef rolletje met sperziebonen ‘pittig’ natuurlijk😆 In mijn ogen is dit allemaal binnen een jaar om zeep geholpen door deze dame. En als ik de reviews lees ben ik geen uitzondering. Al met al zeer zonde van een best aardig concept.

Restaurant Mizo
- Hoofdstraat 235, 1611 AG Bovenkarspel, Nederland
- 0228 755 277