Reviews bij Burger King
Beoordelingsverdeling
Deadssandra
Google review · 1 maand geleden2 grote milkshakes gehaald voor onderweg naar huis. Vanille en aardbei . Zit ik in de auto ( kan niet terug want partner rijd richting huis ) zijn beide milkshakes zonder smaak. €9.10 de prullenbak in! En de zaak is telefonisch NIET bereikbaar!
Lisa Alblas
Google review · 1 maand geledenDat dit 'restaurant' nog open is. Het hoofdkantoor of manager trekken zich in ieder geval niets van de reviews aan. Het is er altijd vies, de bekers zijn altijd op maar dat melden ze niet maar laten je wel euro betalen voor die beker. Die je ookal je die beker wel krijgt niet terug kan krijgen want die inname is altijd stuk. Eten is altijd afgeraffeld, slordig, koud, slappe friet en nooit compleet. Als je naar de balie gaat om je door hen vergeten product te vragen kijken ze je zuchtend met rollende ogen aan alsof het jouw schuld is dat zij het vergeten zijn. Een grote teleurstellende vieze bende. Restaurant én personeel!
Annita Steenbergen
Google review · 2 maanden geledenBurger King De Lucht. Wat een waardeloze tent. Het personeel is onaardig, respectloos. Het eten is koud en smakeloos. Tafels zijn erg vies. Een personeelslid is de tafels (20+ stuks) aan het schoonmaken met een natte lap, die geen 1x even wordt uitgespoeld. Dus de tafels zijn aan het eind nog net zo goor als toen ze begon. Je besteld drinken, bent verplicht daar een statiegeldbeker bij te nemen á 1,-. Vervolgens krijg je je bestelling en dan zitten er 2 gewone papieren bekers bij. Dus geen statiegeld terug en de BK weer 2,-in de pocket. En dat bovenop de 61,- die we moesten afrekenen voor een normale hoeveelheid eten voor 3 personen.
Coen H.
Google review · 3 maanden geledenHet was ongezellig en echt gewoon vies. Het stonk bij de balie, het ijs apparaat was kapot. Alle prullenbakken waren vol en de bakken en erom was gewoonweg ranzig. De statiegeld bekers waren op, maar uiteraard wel statiegeld betaald. De bestelzuil had geen printer die werkte, dus je kreeg wel een bon, maar geen tekst. Dus ook geen bestelnummer op de bon. Uiteraard dit aangegeven bij het personeel maar die was te druk om het op te lossen (of een briefje op de zuil te plakken). Het eten was bijna warm en uiteraard was de wachttijd veel lang. Al met al rijden wel deze BK de volgende keer dus lekker voorbij.
Maarten Berg
Google review · 4 maanden geledenDe burgers waren precies zoals je zou verwachten; koud, misvormd (erop geslagen?), te veel saus en taai. Na het eten wel lekker afgesmeerd de bus in, voelde alsof ik een baksteen had doorgeslikt. Ook was het statiegeld apparaat om je bekers terug in te leveren kapot, mooi je euro door de plee. Lekker man, toptent.

Burger King
- A2 2, 5314 LJ Bruchem, Nederland
- 0418 729 108