Reviews bij Postillion Hotel Utrecht Bunnik

2.6 · 2207 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
2 (40%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

K

Google review · 3 weken geleden

Prima overnachting als je niet te hoge verwachtingen hebt. Wel duidelijk meer aandacht gestoken in het interieur van de openbare ruimtes als je het vergelijkt met de kamers. Enige wat wel jammer was is dat bij het inchecken werd aangegeven dat ze per 1 juli zijn overgegaan op een vegetarisch ontbijt. Dit was nergens terug te lezen bij het boeken. Bij het ontbijt zelf bleek naast dat er geen vlees aanwezig was, ook alle zoetigheden zoals hagelslag en chocopasta te ontbreken. Als wij dit van te voren hadden geweten hadden wij voor een ander hotel gekozen.

Tim M

Google review · 3 weken geleden

De kamers zijn sterk verouderd en niet meer van deze tijd. Opzich kan dat, maar de badkamer is echt een ramp. Als je op de wc zit dan zit je bijna tegelijkertijd onder de douche. Als je gaat douchen word alles nat. Er zit wel een gordijn, maar dat is zo’n gordijn dat naar binnen slaat, dus goor. WC-bril was helemaal vergeeld. Systeemplafond in de badkamer goor/beschadigd. Weinig licht. Verder is de tv van ergens 2010. Het dubbelglas van eind jaren 90 en daarom gehorig. Gehorig, de airco, de gehele nacht gedacht dat ik ging opstijgen. Bij binnenkomst wel fijn geholpen bij de receptie. Al met al, geen aanrader.

René Capellen

Google review · 3 weken geleden

Wat een superleuk weekend had moeten zijn met mijn partner werd door ons verblijf hier overschaduwd door een opeenvolgende reeks van teleurstellingen. Het begon vooraf al met incheck E-mails vanuit rare, mogelijk malafide adressen, met het verzoek een kopie van onze identiteitsbewijzen te mailen. Wettelijk gezien mag een hotel daar helemaal niet naar vragen en ze hebben slechts een paar gegevens nodig voor de nachtregistratie. Betalen moest vooraf bij aankomst, wij zijn gewend achteraf te betalen met alles wat op rekening is verbruikt. Dit getuigt voor ons niet van enig vertrouwen in de klant. Ook vinden we het raar, ondanks dat het in de huisregels staat, dat je niks met contant geld (wat gewoon een wettelijk betaalmiddel is) kunt betalen. Alleen de eerste receptioniste was vriendelijk, de rest van het personeel ronduit lomp. Zo kregen we bijvoorbeeld een tegoedbon voor een welkomstdrankje en toen het werd geleverd werd ons verteld dat we de tegoedbon op dat moment niet meer konden gebruiken omdat e.e.a. al in de kassa was verwerkt. Ons werd verweten dat we het als klant niet hadden aangegeven dat we een tegoedbon hadden. 's Avonds om 23.12u toen we aankwamen wilden we nog een drankje nuttigen in de bar. Ons werd redelijk lomp verteld dat de bar om 23.00u sluit en we alleen (met pinpas) gebruik konden maken van de drankautomaat in de lobby. Het aanbod daarin was behoorlijk beperkt, veel te duur en staat niet in verhouding tot de service. TV kijken op de kamer bleek ook al een uitdaging. Continue sloeg de Ziggo kast vast en moest die meerdere malen "hard" gereset worden. De badkamer was erg klein en om in de douche te komen moest je aardig kronkelen om de WC heen. Tijdens het douchen wordt alles nat omdat er slechts aan één kant een glaswandje stond. Waterdruk en temperatuur was prima overigens. Ontbijt was alleen "vegan" wat vooraf niet was gecommuniceerd of terug te vinden op de site. Veel gasten ergerden zich daaraan en dit is voor ons echt een showstopper. Hadden we dit van tevoren geweten dan hadden we niet geboekt. We hoorden van gasten ook dat voor het diner de menukaart qua vleesgerechten zeer beperkt is. Wij hebben daar geen ervaring mee en kunnen alleen maar adviseren daar op voorhand naar te informeren. De slagbomen op het parkeerterrein zijn totaal overbodig omdat het ook een publiek "Tesla" laadstation is met veel te veel geclaimde parkeerplaatsen. De stoepranden zijn zodanig hoog dat je met een normale auto je bumper beschadigd als je niet uitkijkt. Bij het uitchecken een klachtenformulier invullen was ook niet mogelijk, want die waren er niet, we moesten maar een mailtje sturen. Ronduit slecht en het lijkt erop dat kritiek niet gewenst is. Wij raden dit hotel niet aan wanneer mensen met partner een leuk weekend weg willen. We weten dat hotels duur zijn, zeker in de regio Utrecht, maar de prijs/kwaliteit verhouding van dit hotel trekken we sterk in twijfel.

Roelienke van Smirren

Google review · 3 weken geleden

Kamer is klein maar badkamer nog kleiner. Wc en douche te dicht op elkaar. Alleen douchegordijn waardoor vloer voor wc nat wordt met alle gevolgen van dien. Per 1 juli is het hotel op de vega toer wat ons niet meegedeeld is. Menukaart niet bijzonder. Het ergste vonden wij het ontbijt, waar we ons zo op verheugd hadden. Geen vleeswaren of lekkere bacon bij het roerei. Uitgedroogde spiegeleieren, kortom voor ons een dikke tegenvaller. Als wij vegetarisch willen eten bepalen wij dat zelf, we willen niet gedwongen worden. Voor ons een reden om dit hotel zeker niet nog een keer te boeken.

Fumbles W

Google review · 1 maand geleden

Gezien bepaalde recensies ging ik hier met frisse tegenzin naar toe. Uiteindelijk waren de kamers redelijk, airco maakte best veel lawaai, badkamer werd super nat omdat de douchecabine niet te sluiten is en zat daardoor met natte sokken op het toilet (zodra je op het toilet zit, zit je met je voeten in de douchecabine). Het eten was ook niet heel bijzonder... Tv's waren sterk verouderd en niet erg fijn na een dag hard werken om mee "thuis" te komen. Maar het personeel was echt geweldig! Alle genoemde gebreken liggen bij de leidinggevende. Al met al prima voor een nachtje of twee, daarna worden de gebreken redelijk vervelend.

Postillion Hotel Utrecht Bunnik

2207 reviews