Reviews bij Bakker Bart Cuijk
Beoordelingsverdeling
Eve Van Dinter
Google review · 1 maand geledenVandaag de Bakker Bart bezocht in Cuijk. Wij kwamen binnen om 15:30, we bestelden een pizzabroodje en een ijskoffie karamel. De ijskoffie werd gemaakt, en hebben wij ontvangen. Tegelijk werd het pizzabroodje in de magnetron gedaan, deze werd uiteindelijk vergeten door het personeel. Ik heb er zelf om moeten vragen om te krijgen. Hierbij vroeg ik om een extra servetje, afsnauwend kreeg ik het antwoord: 'die liggen al in je mandje'. (onder een vet pizzabroodje) aan deze servetjes had ik dus niets, vandaar dat ik er een extra vroeg. Buiten op het terras kwamen we erachter dat de ijskoffie warm was, het was ver van een ijskoffie. Hierom gingen we naar binnen om een oplossing te zoeken, ipv een oplossing werd er raar naar ons gekeken, en werden we nagekeken. Uiteindelijk zelf om het geld terug gevraagd, toen kwam het personeel met de oplossing om een flesje drinken uit te kiezen. Dit komt niet overeen met het bedrag van de ijskoffie (4.5 EUR), en ze geven als reden 'omdat u het al half op hebt gedronken', konden ze niks bieden qua normale compensatie. Inmiddels was de ijskoffie automaat volledig schoongemaakt en leeg, het vermoeden is dan ook dat deze al rond 15:00 uit is gezet zodat zij eerder naar huis konden. Daarbij gaven ze elkaar de schuld rondom de gehele situatie en geven ze aan dat het aan het apparaat lag en niet wisten wat er mee aan de hand was. Al met al een vervelende ervaring bij de Bakker Bart in Cuijk, slechte klantenservice en alles behalve vriendelijk en meedenkend, oplossingsvermogen zwaar onder 0.
Herman Bremer
Google review · 2 maanden geleden13 mei 14.00 de zon schijnt. Heerlijk terrasweer voor een lekker broodje . Stoelen op het terras zijn nog afgesloten(?!). Voor ons staat slechts 1 klant die bediend wordt door een chagerijnige medewerkster. Verder is er alleen nog een zeer jonge medewerker aanwezig. We willen wat luxe belegde broodjes en ijskoffie bestellen. De klant rekent af en ik denk nu worden wij geholpen aangezien wij nu de enige klant in de winkel zijn. Enfin nee dus. De dame gaat zonder ons een blik te gunnen of aan te geven " een momentje aub" de broodjes sorteren en de kruimels op de bali schoon vegen. Dit duurt ongeveer 3 a 4 minuten. Wij wachten geduldig en kijken ons aan " wat gebeurt hier?" Een nieuwe klant komt binnen en vraagt of het terras open kan. Enfin de medewerkster verlaat de balie om het terras te openen zonder ons een blik waardig te gunnen of even te zeggen " ik help u zometeen". Voor ons is de maat nu echt vol en we vertrekken naar de lunchroom op de hoek waar we vriendelijk worden geholpen en er ook voor 25 Euro heerlijk broodjes en een drankje nuttigen.. Tip aan Bakker Bart Cuijk. Train je medewerker op een basiscursus " klantvriendelijkheid"
Gijs Bodenstaff
Google review · 3 maanden geledenHeerlijk broodje pittige kip besteld. Goede prijs/kwaliteit. Ze hebben een krantje en prima koffie. Kom zeker nog eens terug.
Mirthe Toonen
Google review · 6 maanden geledenIk schrijf deze review over al mijn recente bezoeken. De algehele kwaliteit van het eten is slecht en de werkomstandigheden van het persoon is even erg. Om mij heen heb ik een aantal schrikbarende verhalen gehoord die ik graag even deel. Om te beginnen met het eten, sla is op maandagen bruin omdat het waarschijnlijk het hele weekend in de koeling staat. De jus van de gehaktballen lijkt niet vers (ook niet op andere dagen in de week). Van de zalm ben ik gruwelijk ziek geworden. Dit is nog maar een kleine opsomming van de gebrekkige kwaliteit van het eten. Als dit nog niet erg genoeg was is het triest om te zien hoe slecht het personeel behandeld te worden. Dit is een onderwerp wat erg bekend is in Cuijk en omstreken maar het personeel wordt weken, als niet maanden niet word uitbetaald. Overuren worden even goed niet betaald. Ook is het me opgevallen dat er een camera hangt, ook in de winkel en dus op de gasten gericht, zonder dat er aangegeven staat dat er camera bewaking is. Deze camera staat duidelijk aangezien het blauwe lampje hiervan soms knippert en soms niet. Wettelijk is het verplicht om dit duidelijk aan te geven. Maar goed, het is ook wettelijk verplicht om je personeel te betalen.
Jesse Ermers
Google review · 7 maanden geledenMijn ervaring met Bakker Bart Cuijk is zeer teleurstellend. Medewerkers worden maandenlang niet of te laat uitbetaald, wat respectloos is tegenover hardwerkend personeel. De kwaliteit van de producten laat ook te wensen over. De sla op maandag is vaak bruin, waarschijnlijk van zondag, en de jus d’orange wordt hergebruikt, wat vragen oproept over hygiëne. Zelf ben ik meerdere keren ziek geworden na het eten hier, vermoedelijk door een gehaktbal. Dit zette me aan om rond te vragen en alert te zijn, waarna ik meer klachten over de hygiëne ontdekte. Snacks zijn vaak droog en onaantrekkelijk, wat duidt op een gebrek aan zorg. Ik raad deze vestiging niet aan en hoop dat het management snel verbeteringen doorvoert.

Bakker Bart Cuijk
- Louis Jansenplein 16, 5431 BV Cuijk, Nederland
- 0485 315 897