Reviews bij Hotel de Boegschroef
Beoordelingsverdeling
Margo Vissers
Google review · 3 weken geledenWat hebben we hier heerlijk geslapen! Werden vriendelijk ontvangen en de kamer is top! Badkamer heerlijk groot en een fijne douch. Koffie thee en fruit kun je nemen wat klaar ligt op de gang. Uitzicht op de haven is fantastisch zeker ook als het donker is. Ik raad dit hotel zeker aan !
Angela Koelman
Google review · 3 maanden geledenAls je denkt hier spontaan even te gaan borrelen dan kom je bedrogen uit. Totaal niet klantvriendelijk. De dame die buiten in de bediening stond te lanterfanten met bekenden van haar op het terras. Zelfs bij hand opsteken geen reactie. Wij hebben dit terras na een half uur dus ook verlaten. De volgende keer zullen we wederom voor het eemshotel kiezen waar ze wel klantvriendelijk zijn!
Marco Peeters
Google review · 3 maanden geledenEen klein hotel met een sobere inrichting. Kamers zijn schoon. Ontbijt is prima en de keuze is voldoende. De omgeving is niet uitnodigend. Wat opvallend is zijn de tarieven voor het opladen van je EV, namelijk 0,95 €/Kw. Dit zijn erg hoge tarieven t.o.v. andere plaatsen.
rien vangoudswaard
Google review · 4 maanden geledenEen bijzonder diervriendelijk Hotel met bijzonder aardige en lieve mensen. Er werd voor ons zelfs nog hondeneten gehaald door een medewerker op de fiets.
Ans Fafiani Eefting
Google review · 7 maanden geledenNa een lange autorit even een lunch in Delfzijl. Mooie locatie en vriendelijke bediening. Wij hadden kibbeling en kabeljauw met rauwkost en friet. Het eten was niet best. Eigenlijk ronduit slecht te noemen. De friet was koud. Daar hadden we meteen melding van gemaakt. De dame nam onze borden niet mee terug naar de keuken maar ze zou wel even nieuwe frietjes gaan halen. Dat vonden we nogal vreemd omdat de rest van de schotel dan koud wordt. Daarom hadden we alleen de vis maar vast opgegeten. Weinig smaak en droog. De rauwkost vonden we ook niet erg lekker. Een schaaltje frietjes die later werd gebracht waren wel prima gebakken. De koude frieten werden niet meegenomen. Dus we hebben alles op ons bord laten liggen. Dat konden ze zo weer meenemen. We hebben nogmaals aangegeven dat het niet goed was. Als antwoord kregen we te horen dat ze het mee zou nemen naar de kok. Ik vind het geen juiste afhandeling en zeker niet representatief voor een hotel/restaurant. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding tot hetgeen wat geserveerd wordt betaalt men veel te veel. Jammer…wij komen hier zeker niet meer terug.

Hotel de Boegschroef
- Handelskade West 12, 9934 AA Delfzijl, Nederland
- 0596 613 615