Reviews bij De Chinese Muur

2.4 · 200 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
3 (60%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

L. Teeuwen

Google review · 1 maand geleden

Wij komen hier al jáááren om eten af te halen. De een na laatste keer twijfelde ik of ik wel het juiste bedrag had betaald (het leek mij teveel voor wat ik had besteld), maar zoals altijd rekende ik af, zonder erbij na te denken. De laatste keer nam ik de proef op de som en rekende van tevoren uit wat ik zou moeten betalen. We haalden het bekende ABC-menu met hierin een grote bak nasi. Deze is bij het menu inbegrepen. Echter, ik wilde er een klein bakje (halve ‘grote’ bak) mihoen bij. Ik schrok van de prijs, want deze kwam niet overeen met wat ik van tevoren had uitgerekend. En toen kwam de bon erbij. U kunt zelf zien wat ik voor de mihoen moest betalen. Toen ik reclameerde kreeg ik eerst het verhaal te horen dat het duurder was, omdat ze speciaal een half portie moesten maken en dat kostte ook ingrediënten, arbeid, gas… (Dit is totaal lariekoek, want de mihoen wordt net als nasi in grote hoeveelheden voorbereid.) Daarna probeerde een medewerkster mij ervan te overtuigen dat het met het ABC-menu te maken had. Ik heb echter niets van het ABC-menu vervangen (in plaats van). Ik wilde de mihoen er gewoon extra bij. Maar ja, je gaat toch twijfelen of je e.e.a. goed hebt gelezen, dus ik heb - om verdere discussie te vermijden - toch maar (weliswaar met flinke tegenzin) betaald. Het is jammer dat mijn vermoede bewaarheid is geworden. Ze ‘rommelen’ met de prijs zodra je iets extra’s bij het ABC-menu besteld. Niemand kan mij vertellen dat zo’n klein bakje mihoen € 9,50 moet kosten. (Ik ben deze prijs voor mihoen achteraf ook nergens in hun menu tegengekomen.) Dus mensen, als je hier komt afhalen, reken van tevoren goed uit wat je moet betalen en reken niet klakkeloos af, zoals ik altijd in het verleden deed. Ik ga in elk geval niet meer terugkomen en ze zijn dus nu een vaste klant kwijt!

Leo Teeuwen

Google review · 1 maand geleden

Wij komen hier al jáááren om Chinees af te halen, maar de een na laatste keer dat wij dit deden had ik het vermoeden dat we meer geld kwijt waren, dan ik van tevoren had uitgerekend. Dus deze keer nam ik de proef op de som en bestelde het ABC-menu à € 29,90 met daarin een grote bak nasi (Website: Bij dit menu zit 1 grote bak nasi, bami of witte rijst.) Ik had niets "in plaats van" maar ik wilde er gewoon een klein bakje mihoen bij en ik ging er van uit dat dit € 4 extra zou zijn. Er is namelijk geen enkele verwijzing bij dit menu qua prijsbepaling van de mihoen, behalve de € 4 extra die op de website wordt aangegeven. U ziet wat ik uiteindelijk voor het kleine bakje mihoen moest betalen (Het bakje mihoen is nog geeneens € 4 waard, laat staan € € 9,50. En hoe komen ze aan die prijs?. Toen ik reclameerde dat ik het niet eens was met deze prijs, kreeg ik het verhaal te horen dat voor een kleine portie ook extra kosten waren gemaakt qua ingrediënten, arbeid, gas etc. (Kom op jongens! Jullie maken dit in grote hoeveelheden en dit gaat echt niet per portie!) Daarna een warrig verhaal over het ABC-menu en dat ik beter een grote bak had kunnen bestellen en dan voordeliger was uit geweest. Hoezo? Ik heb bij dit menu al een grote bak nasi besteld. Het kleine bakje mihoen was een 'losse' bestelling buiten het ABC-menu om. En een ieder zal begrijpen dat de prijs van € 9,50 voor een klein bakje mihoen ver buiten proporties is. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb het vermoeden dat ze deze prijsstrategie wel vaker toepassen bij het ABC-menu. Dus als u hier afhaalt, reken van tevoren uit wat u kwijt bent en reken niet klakkeloos af (zoals wij voorheen ook deden). (Ik had achteraf gezien de mihoen achter moeten laten, maar ik was te onzeker over dat hele ABC-verhaal. Dus ik heb afgerekend om hier nooit meer terug te komen. En dat alleen over een klein bakje mihoen. Jammer, jammer, jammer!)

Cor Den Hoorn

Google review · 1 maand geleden

Lekker eten, de babi pangang is mijn favoriete gerecht. Gr. Cor

Simon de Wit

Google review · 7 maanden geleden

Waarschijnlijk andere eigenaar en/of kok. ABC menu's vrijwel smakeloos. Nasi en bami zeer kaal. Groot deel weggegooid. Zonde geld. Wat jammer, was ooit zo smakelijk. Daar zit je dan met een tafel vol visite. Om je dood te schamen!

Fransje Nella

Google review · 8 maanden geleden

Had aan de hand van de recenties al niet moeten gaan. De (denk ik) eigenares is erg onbeleefd!! De dame aan de balie hielp me netjes maar de eigenares kwam er met een luide toon mee bemoeien. Ik zag dat de dame die me hielp er ongemakkelijk van werd. Het eten is dan ook niet t beste. Heb het beter geproefd, leek niet echt vers te zijn. En blijkbaar moet je specifiek naar de sambal vragen tijdens het bestellen want anders word je afgesnauwd dat je dat tijdens bestellen erbij moet zeggen. Al met al geen fijne ervaring gehad!!

De Chinese Muur

200 reviews