Reviews bij El Rodizio Deurne

1.6 · 494 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
4 (80%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

mo el

Google review · 3 weken geleden

Teleurstellend bezoek aan El Rodizio Deurne Na jarenlange tevredenheid was dit bezoek helaas ondermaats. Ondanks een vroege reservatie om 17:30 en weinig drukte, werden we snel overgeslagen. Nog geen vis gezien, maar al wel ananas op tafel. Het vlees was doorbakken en smaakloos. De verantwoordelijke begreep ons nauwelijks en schoof het af op personeelstekort. Erg onprofessioneel. Voor ons geen herhaling. El Rodizio Zuid blijft wél een aanrader!

Soe Lak

Google review · 1 maand geleden

Zeer teleurstellende ervaring – klantvriendelijkheid ver te zoeken Ik bezocht dit restaurant met twee vriendinnen via een Social Deal voucher (€30,90 – all you can eat inclusief dessert). Wat begon als een gezellige lunch, eindigde in frustratie, teleurstelling en vooral diepe verontwaardiging over het respectloze gedrag van een medewerker. Na lange wachttijden voor onze bestelling (waaronder gepofte aardappelen die pas kwamen toen we bijna klaar waren), bleek er bij het dessert nog maar één crème brûlée over te zijn, terwijl we met drie personen waren. Toen we vriendelijk vroegen of we als compensatie een mojito mochten krijgen, sloeg de houding van de medewerker volledig om. Hij beweerde eerst dat hij de baas was, om zich vervolgens terug te trekken uit dat verhaal en op onbeschofte wijze te zeggen dat “de baas geen tijd had voor zoiets”. De communicatie was verwarrend en denigrerend. Hij keerde later terug met twee crème brûlées, terwijl hij eerder beweerde dat er nog maar één was — dus wat is het nu? De absolute drup kwam toen ik hem op het einde als feedback wilde meegeven dat hij de reden was dat ik niet meer zou terugkomen. Zijn reactie? “Ik vind dat niet erg, ik hoop dat je valt als je buiten wandelt.” Wetende dat hij mij eerst zorgzaam en vriendelijk hielp toen ik binnenkwam met een schaafwonde na een val. Een bedreigende en verachtelijke uitspraak tegenover een klant die gewoon eerlijk en respectvol haar ongenoegen uitte. Dit soort gedrag is voor mij onaanvaardbaar. Geen spoor van klantvriendelijkheid, laat staan professionaliteit. Ik raad deze zaak dan ook ten zeerste af.

Shauni Van Roey

Google review · 1 maand geleden

Helaas geen fijne ervaring gehad. Gereserveerd om 18u30. Pas om 19u10 bestelling opgenomen. Al het vlees/vis/… kwam op korte tijd achter elkaar en vervolgens kwam er amper nog iemand langs. Het leek alsof je alles in het begin achter elkaar moest aannemen om toch te kunnen genieten van het aanbod. Als je even pauze neemt (zo werkt hun concept nochtans), heb je dus pech. Onze gevulde aardappel kwam er pas na (!) drie keer vragen, tegen dat we bijna klaar waren met eten. Duurde erg lang voor de tafel werd afgeruimd. Rond 22u pas aan dessert kunnen beginnen om dan te horen dat er eigenlijk alleen nog Dame Blanche was. (Gaan eten met Social Deal, inclusief dessert). Toen we voorstelden om in de plaats een drankje van de rekening te doen, gezien het late uur, het vele wachten, te horen dat de andere desserts op zijn,.. ontstond er een onprettige discussie met de verantwoordelijke, die alles behalve professioneel was, hij was onbeleefd en onrespectvol. Dit maakt dat we nooit meer zullen komen en dit zeker ook niet zullen aanraden bij familie of vrienden. - ook werd er telkens bij een jarige de muziek enorm luid gezet en de lichten uitgedaan. Goed voor een keer maar na drie keer is dit toch wel echt overprikkeling ten top!

Davy Tavarez Gomez

Google review · 2 maanden geleden

Ik ben hier al een paar keer komen eten, maar helaas gaat de kwaliteit telkens achteruit. Deze keer was het echt teleurstellend. De service liet veel te wensen over – het personeel leek onderbemand en ongeïnteresseerd, wat zorgde voor een zeer ongezellige sfeer. Hoewel het concept "all you can eat" is, kregen we voornamelijk kip en lookbroodjes voorgeschoteld, terwijl de rest van het aanbod nauwelijks aan bod kwam. Dit was voor mij de laatste keer. Jammer, want het had potentieel, maar op deze manier is het absoluut de moeite niet meer waard.

Manuela Theunissen

Google review · 3 maanden geleden

Ik schrijf bijna nooit reviews maar vind de slechte reviews echt onterecht voor deze zaak. Vandaar dat ik even de tijd heb genomen om mijn eigen mening neer te schrijven. Vooraleer je naar een rodízio restaurant gaat, moet je het rodízio principe begrijpen. Ze komen bij je langs met grote spiezen vlees en vis. Daar worden stukjes afgesneden, je mag zelf aangeven of je nog een stukje wil. Ook ananas met kaneel en gekarameliseerde banaan worden er geserveerd. Heel belangrijk: op het papieren bestekmapje staan 2 symbolen, een groen en een rood symbool. Groen betekent: ja, serveer maar. De jongens die rond lopen met de spiezen zullen langskomen aan je tafel. Leg je het rode symbool naar boven? Dat betekent dat je even pauzeert, dan lopen ze langs je voorbij. Duurt het te lang eer je favoriete vlees nogmaals passeert? Vraag het even aan de bediening, dan vragen ze om nog eens langs te komen met de juiste spies. Wij vonden het eten erg lekker. Bijgerechten zoals salade, frietjes en aardappel met lookboter mag je steeds bijvragen. De picanha was helaas niet de échte picanha, maar alleen een kenner zal dit onderscheid kunnen maken. Bediening was heel vriendelijk. Tip voor de zaak: misschien wat Braziliaanse muziek, zoals Bossa Nova. Dit brengt altijd sfeer en past binnen jullie concept.

El Rodizio Deurne

494 reviews
  • Van der Delftstraat 35, 2100 Antwerpen, België
  • 03 667 62 68