Reviews bij Restaurant Judo
Beoordelingsverdeling
Denice Jodha
Google review · 4 weken geledenEten is altijd goed! Enkel bij 1 gerecht moest ik zelf om chilisaus vragen. Ik was er ivm een jubileum. Goede actie, prima gegeten voor een lage prijs
P Nguyen
Google review · 1 maand geledenMijn vriend en ik bezochten onlangs Restaurant Judo, aangetrokken door een aanbeveling van een vriendin en een aantrekkelijke actie op TikTok. Helaas bleek dit een bijzonder teleurstellende ervaring te zijn. We hadden gereserveerd voor 19:00 uur en arriveerden iets eerder, rond 18:50. Na ongeveer tien minuten wachten bij de ingang werden we naar onze tafel begeleid. Eenmaal gaan zitten, werden we vervolgens ruim een kwartier lang volledig genegeerd door het personeel. Restaurant Judo werkt met een ‘all you can eat’-concept waarbij je volgens de regels om de 8 minuten een nieuwe ronde kunt bestellen. In werkelijkheid was dit voor ons totaal niet mogelijk. We kregen geen tablet zoals sommige andere tafels, maar moesten gebruikmaken van een papieren bestelformulier. Pas na een kwartier kwam een medewerker uitleggen dat de tablets op waren. Op zich geen ramp, maar je kreeg slechts één formulier per keer, en het duurde gemiddeld een halfuur voordat we überhaupt iemand konden aanspreken om een nieuw formulier te krijgen of onze bestelling op te halen. Onze eerste bestelling, twee gerechtjes en drankjes per persoon, schreven we op het formulier rond 19:15. Het duurde tot 19:30 voordat iemand het kwam ophalen. Daarna gebeurde er opnieuw niets. Rond 20:00, een vol uur na aankomst, hadden we nog steeds geen eten of drinken ontvangen. We vroegen meerdere keren of onze bestelling wel was doorgekomen, maar kregen ontwijkende of vage antwoorden. Ondertussen merkten we dat andere tafels exact dezelfde problemen ondervonden: lange wachttijden, verwarring over de bestelprocedure, en frustratie over het gebrek aan communicatie. De sfeer in het restaurant werd steeds ongemakkelijker. Sommige gasten verlieten hun tafels zelfs zonder gegeten te hebben. Na meerdere verzoeken kregen we uiteindelijk een tweede bestelformulier, maar ook dat ging weer gepaard met wachten en moeite doen om überhaupt iemand van het personeel te spreken. Toen de drukte rond 20:15 iets leek af te nemen, vroegen we nogmaals of we een tablet konden krijgen. In eerste instantie kregen we een bot ‘nee’, maar tien minuten later kregen we er ineens toch één, een teken van slechte interne communicatie. Pas na tussenkomst van de manager kregen we eindelijk onze eerste drankjes en gerechten geserveerd, meer dan anderhalf uur nadat we waren aangekomen. Vanaf dat moment konden we bestellen via de tablet, wat het proces iets eenvoudiger maakte. Helaas bleef het ook toen misgaan: bij bijna elke ronde ontbraken gerechten, vooral de sushi en sashimi kwamen structureel niet door. Ook andere tafels klaagden daarover. Tegen 21:30 besloten we nog een dessert te bestellen. Dat arriveerde pas om 21:45, vijftien minuten voor sluitingstijd. Kort daarna, toen we eigenlijk al klaar waren met eten, kwamen ineens de sushi en sashimi door die we een uur eerder hadden besteld. Samengevat: het ‘all you can eat’-concept werd totaal niet waargemaakt. We konden nauwelijks bestellen zoals bedoeld door een gebrek aan organisatie, onvoldoende personeel en slechte communicatie. Het personeel deed wat het kon, maar het hele systeem faalde. Een avond die bedoeld was om gezellig uit eten te gaan, werd vooral frustrerend en chaotisch. Echt zonde, want we hadden er veel van verwacht.
Kit Lam
Google review · 1 maand geledenVernieuwd concept – positief verrast! Na lange tijd besloten we toch weer een bezoek te brengen, ondanks eerdere twijfels door negatieve reviews en verhalen over het gewijzigde concept. Gelukkig blijkt het concept inmiddels opnieuw aangepast – en wat ons betreft op een hele positieve manier! Waar we eerder hoorden over bestellingen elke 15 minuten en verplichte bijgerechten, bleek het nu veel prettiger: je mag elke 8 minuten maximaal 2 gerechten per persoon bestellen. Het fijne is dat die 8 minuten direct ná je bestelling ingaan, waardoor je alvast rustig je volgende keuze kunt maken en precies op tijd een nieuwe ronde kunt starten. Dit zorgt voor een mooie, constante flow zonder lange wachttijden aan tafel. De gerechten zelf zijn iets groter dan voorheen, wat betekent dat je sneller voldaan bent én makkelijker onthoudt wat je al hebt besteld. Binnen 1,5 uur zaten wij in elk geval helemaal vol. Ook prettig: de presentatie is mooier geworden, het eten wordt geserveerd op stijlvol servies, en de kwaliteit is uitstekend. De sashimi, bijvoorbeeld, is nu zonder bijbetaling te bestellen – en die was echt heerlijk. Voor het dessert betaal je wel een kleine toeslag (€1,50 voor een ijsje), maar dat vonden wij alleszins redelijk. Wat ons betreft is het vernieuwde concept een verbetering op alle fronten. Snelle service, overzichtelijke bestelmomenten, goed eten en een prettige ervaring – ook voor kinderen. Kortom: geef het (opnieuw) een kans – wij komen zeker terug!
Audrey Molhoop
Google review · 1 maand geledenWe waren daar omdat ons nichtje was geslaagd. Het eten was lekker, maar we hebben ontzettend lang moeten wachten op de sushi. Elke x als we wat daarover vroegen, kregen we te horen het komt eraan. Een van de serveerster(superlang haar) was zo klantonvriendelijk. Ze was nog net niet onbeschoft. Ook bepaalde bestelde gerechten zijn nooit bij onze tafel aangekomen. Eten van andere tafels kwamen bij ons en werden dan weer snel weg gehaald. Ook werd er te vaak niet gezegd wat er gebracht werd. 1x zei een serveerster dat het sushi met zalm was. Gelukkig had ik een stuk genomen en bleek dat het garnaal was. Mijn broer is allergisch voor garnalen en had het al bijna gegeten. Ik had het idee dat ze de druk niet aan konden. Erg jammer, want het ziet er daar ontzettend leuk uit en het eten is goed.
Abigail Lo Tam Soem
Google review · 2 maanden geledenHet eten was heerlijk. Was alleen minder dat we heel lang op onze sushi moesten wachten

Restaurant Judo
- Pr. Beatrixlaan 5, 1111 EX Diemen, Nederland
- 020 600 2536