Hotel Bommeljé | Zeayou Zeeland Reviews in Domburg
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Hotel Bommeljé | Zeayou Zeeland in Domburg hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Anders dananders
Review · 3 weken geledenHet hotel is echt prachtig! Lekker schoon en fris. Wij hadden een luxe kamer met balkon. Het ontbijt was echt super! Het enige minpuntje was dat er van tevoren niets was uitgelegd over de airco waardoor wij het de eerste nacht echt heel warm hebben gehad. De airco zit standaard op slot en ergens op het kastje in de kamer moet je op een knopje drukken (bij ons niet bekend). Dus de volgende dag toch maar naar de receptie geweest en de receptionist heeft de airco aangezet en uitgelegd waar het knopje zat verborgen. Dus enige uitleg over de airco zou fijn zijn. Verder is de locatie geweldig! We hebben echt genoten van ons verblijf en we komen graag weer eens terug.
Caroline De Luyck
Review · 3 weken geledenTof hotel, mooi ingericht en erg netjes. De kamer was schoon en had een leuk balkon. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Ook de bar is gezellig om iets te drinken. Het personeel is erg vriendelijk en de ligging is uitstekend, dicht bij het strand. Zeker een aanrader!
Astrid van Aalst
Review · 4 weken geledenHeerlijk verblijf, alles was top. Kamers prachtig, ontbijt precies goed en service uitstekend. Misschien 1 klein minpuntje, het parkeren. Sommige gasten parkeren breeduit zodat er weinig plek overblijft. Hier kan het hotel helaas niets aan doen..
Martine M
Review · 1 maand geledenWe komen al jaren graag in dit hotel, vooral vanwege de geweldige locatie: dicht bij het strand en het centrum, plus de parkeergelegenheid en de mogelijkheid om fietsen te stallen. Het hotel is prachtig gerenoveerd, maar helaas was onze ervaring deze keer een stuk minder, vooral door het totale gebrek aan gastvrijheid en de service. We hadden gereserveerd voor 3 personen, en dat bleek al lastig te zijn, omdat het hotel alleen ofwel 2-persoonskamers of familiekamers had. Ze konden ons geen garantie geven voor een geschakelde kamer, wat eigenlijk wel een vereiste was voor ons. Terwijl we in spanning wachtten op die garantie, kregen we ineens te horen dat er een nieuwe policy was en dat we verplicht 3 nachten moesten boeken in plaats van de 2 nachten die we oorspronkelijk wilden reserveren. Dit was behoorlijk frustrerend, zeker omdat we geen garantie kregen voor een kamer die aan onze wensen voldeed. Uiteindelijk kregen we een familiekamer, maar eerlijk gezegd was de slaapruimte voor ons zoontje echt te klein. Hij moest slapen in een extra bed dat een lade was – echt geen volwaardig bed en verre van comfortabel. Bij aankomst was er geen welkomstdrankje zoals beloofd, en toen we een kapotte klink van het toilet meldden, kregen we te horen dat ‘de buren hetzelfde probleem hadden’, maar er werd verder niets mee gedaan. Toen we vroegen of we in twee verschillende shifts konden ontbijten, omdat we de ene dag vroeg en de andere dag later wilden ontbijten, werden we geïrriteerd aangekeken en kreeg het verzoek een zucht als antwoord. Het was duidelijk dat ze helemaal niet de moeite wilden nemen om met ons mee te denken. Het ontbijt zelf was wel goed verzorgd en de kwaliteit prima, maar de tafels en stoelen waren allesbehalve praktisch. De kamer was schoon en het bed was lekker groot, maar de verlichting was moeilijk te bedienen en er ontbrak een tv bij het bed. Al met al was het een dure kamer waar de service en de gastvrijheid volledig ontbraken. Ondanks de mooie renovatie en de goede locatie, moeten wij helaas concluderen dat het gebrek aan klantvriendelijkheid voor ons de doorslag geeft. Na jaren van tevredenheid zoeken wij nu een nieuw hotel. Zo jammer, want dit hotel had zoveel meer te bieden als ze meer aandacht aan de gastbeleving hadden besteed.
sanne Ongena
Review · 2 maanden geledenZeer leuk, gemoedelijke, warm ontvangst. We waren nog te vroeg, maar ze deden er niet moeilijk over en mochten toch al naar de kamer. De parking aan het hotel is zeker een pluspunt. Want in de directe omgeving kan je als gast nergens parkeren. Het hotel ligt op 5 min wandelafstand van het strand. Ideaal. De kamer is ruim, licht, mooi van kleuren, groot bed, ruime douche waar je met 2 in kunt douchen. Heerlijke theetjes en koffie gepresenteerd op de kamer. En dan hebben we het ontbijt nog niet gehad. Zalig. Je kreeg eerst een gembershotje. Zo lekker! Een heerlijk ontbijt. Zeker geen overdaad. Wat ik wel goed vond. Maar wat er aangeboden werd was heerlijk. Heel veel gezonde dingen. Lekkere eitjes, gebakken spek, heerlijk vers brood dat je zelf kon aansnijden. Yoghurt met allerlei zaden dat je kon kiezen, super lekker vers fruit. De ananas was zo lekker. Je komt niets te kort. Boterkoekjes, croissants, krentenbollen, pancakes, allerlei zoetbeleg. Genoeg keuze van koffie, losse thee ( super lekker), healty drankjes. Voor ons was het af. Een van de betere hotelletjes die we al gedaan hebben. We zeiden bij het ontbijt: " Hier komen we zeker terug." Ook een super leuk en gezellig dorpje. Niet te groot maar wel met gezellige restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Ook een paar zeer mooie winkels. Alvast bedankt voor onze vakantie zo aangenaam te maken. Tot ziens.

Hotel Bommeljé | Zeayou Zeeland
- Herenstraat 24, 1, 4357 AL Domburg, Nederland
- 0118 581 684