Reviews bij Brasserie La Forêt
Beoordelingsverdeling
Iris Review
Google review · 3 weken geledenHet roodharig kortpittig kaaskroketje spant hier wel echt de kroon. Hondsbrutaal en zo klantvriendelijk als een cactus in je achterwerk. Bijzonder hoe 1 dame 4 sterren weg kan snoepen want het eten en de locatie zijn top.
Sjuul Roelfsema - Pol
Google review · 1 maand geledenKregen voor 4 personen 1 zak friet. Vroegen of er niet meer moest komen. Jongen liep naar keuken om te vragen en we zagen dat "kok" niet blij reageerde en een patat naar hem toe schoof. Wat een kleine patat was. Daarna zagen we dat serveerster met verscheidene gerechten terug kwam, waardoor meneer nog sjagerijniger werd en eten zo van ene bord op ander bord kwakte. Ook bij hamburger met broodje, kwak erop en gooi met je handen bovenkant van broodje erop en goed. Toen hij zag dat wij het zagen schrok hij even. Gezegd tegen serveerster, maar gaf geen compensatie voor te weinig friet. Gaan in het vervolg wel ergens anders ons geld brengen. Serveerster een 10. Nam het op voor collega in keuken
Kevin Hoogeveen
Google review · 1 maand geledenMevrouw van de bediening met het paarse haar en de bril mag eens wat aan haar gastvrijheid doen. Afsnauwen van gasten, bijdehand doen over wat wel en niet kan. Met die houding hou je geen gasten meer over. Over de snelheid van bedienen en uitserveren nog maar niet te praten. Teveel onkundig onopgeleid personeel, dat is niet te wijten aan hun maar aan het gebrek aan opleiding en begeleiding vanuit de organisatie. Locatie en faciliteiten zijn perfect, dat verdient veel beter.
Lesley van de Langkruis
Google review · 2 maanden geledenWij verblijven op RCN het Grote Bos. Onze ervaring met het restaurant van de Jagerstee is erg goed dus bij aankomst hier gelijk naar toe gegaan voor een borrel tussendoor. We gingen zitten en de twee medewerkers staan een hele tijd naast ons te kletsen en hebben geen enkele aandacht voor ons. Na een tijdje komen ze vragen of we de QR code hebben gescand? Blijkbaar gaan ze er vanuit dat als er een QR code op de tafel bij staat dat je op die manier besteld. Ik had vragen over allergenen, maar ook daarvoor werd in naar de we QR code verwezen. Daar stond het niet op, dus dat was toch wel lastig. Uiteindelijk via de medewerkster kunnen bestellen en het eten was heerlijk. De dag erna in de ochtend wat gedronken en in de middag rond kwart voor 5 weer terug voor diner. Nadat we inmiddels 10-15 minuten aan een niet gereserveerde tafel zaten, (er waren er toen nog een aantal tafels vrij) meerdere keren voorbij gelopen door het personeel, kwam er een medewerkster aan en zette er een bordje gereserveerd neer. Pardon? Ja hij was net gereserveerd? Terwijl wij er zaten?! Ja we hadden maar binnen moeten controleren of de tafel nog beschikbaar was? Deze mevrouw was ronduit onbeschoft, want volgens haar ging een diner boven borrel? En dat terwijl wij er ook zaten voor diner. Inmiddels waren de andere tafels ook bezet nu. Al met al lekker eten, maar het personeel is ongeschikt en heeft geen manieren
Actual
Google review · 1 jaar geledenGezellig gegeten hier! We waren met zijn 10’en op een zaterdagavond. Zelf had ik als voorgerecht en als hoofdgerecht een kipsalade genomen. Een enorme aanrader naar mijn mening. Beiden. Het personeel was ook leuk en vriendelijk, ondanks dat ze het wat drukker hadden. Het restaurant is ook fijn ingericht; open met goede, eigen plekjes. Tenslotte zijn er goede opties voor glutenvrije en lactose intolerante personen!

Brasserie La Forêt
- Hydeparklaan 24, 3941 ZK Doorn, Nederland
- 088 166 5613