Reviews bij Sem's Sushi
Beoordelingsverdeling
Missid Id
Google review · 1 maand geledenBestellen elke maand , altijd goede kwaliteit susie. Dat wat langer moet wachten soms vind ik niet vreemd omdat naar Duiven bezorgd moet worden en houd daar rekening mee. Vaak bestellen we via telefoon en word altijd heel netjes en beleefd te woord worden gestaan.
Floris
Google review · 2 maanden geledenEnorm onbeschoft behandeld aan de telefoon. Wij belde 10 seconden nadat we besteld hadden, omdat de geschatte levertijd in Thuisbezorgd van 00:15 naar 1.00 's nachts verplaatste. We wilde de order annuleren, maar hier werd hij gelijk boos om. Stem verheffen, gelijk halen etc. Zo kan je gewoon niet zijn.
jordy maree
Google review · 2 maanden geledenWat een geweldige sushi! Ik had de deep fried futo’s, waarvan ik dacht dat ze alleen in sumo verkrijgbaar waren. Maar ze zijn hier beter echt top heel lekker goeie kwaliteit vers en lekker 🤤
*
Google review · 2 maanden geledenHele matige sushi die verhoudingsgewijs echt totaal niet in verhouding staat tot de kosten, € 15,50 voor 8 mini stukjes die ik zelf nog had kunnen maken. De eerste en de laatste keer. Bij genoeg andere zaken krijg je voor meer en vooral beter voor minder geld. Dit is gewoon oplichterij.
Kenny
Google review · 4 maanden geledenHelaas vandaag voor de laatste keer besteld. Altijd tevreden over de sushi en de kwaliteit we bestelde er ook regelmatig(minimaal 1x per maand rond de €70 x 12 ...reken maar uit). Maar helaas kwam vandaag de bezorger aan de deur die bij voorbaat al zei de bestelling is niet compleet(ook nog het gedeelte voor kind). En op de vraag hoe gaan we dit oplossen was zijn antwoord geen idee bel maar naar de zaak ik ben maar de bezorger!!! Dus naar Sem Sushi gebeld en daar werd op de achtergrond al gezegd we gaan niet na bezorgen....beetje dom omdat te roepen terwijl personeel een klant aan de telefoon heeft. Ik moest het maar doen met helaas ook wij maken fouten doet u uw rekeningnummer maar en dan krijg je het geld van het ontbrekende eten terug. Dus betekent helaas een klant kwijt door gewoon domweg niet echt heel vriendelijk te zijn en dat naar een eigen fout.

Sem's Sushi
- Pannerdenseweg 47A, 6686 BC Doornenburg, Nederland
- 0481 745 718