Van der Valk Hotel Dordrecht Reviews in Dordrecht
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Van der Valk Hotel Dordrecht in Dordrecht hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
NT
Review · 2 maanden geledenVandaag voor het eerst geluncht bij VDV in Dordrecht. Normaliter altijd heel enthousiast over de andere Van der Valk Restaurants (Gilze, Tilburg, Breda) maar dit is absoluut niet van hetzelfde niveau. Toen we aankwamen zijn we niet ontvangen door personeel, en na een aantal min nog steeds niet. Zelf dus maar een plek gezocht en gevraagd of we plaats mochten nemen. (Bijna alle tafels waren leeg, dus het lag niet aan de drukte). Vervolgens bestellen we een “maaltijdsalade” en krijg een bordje met een paar blaadjes sla en wat vlees. De sla was niet eens vers. Hiermee naar de manager gegaan om aan te geven dat dit voor een maaltijdsalade wel erg weinig salade is met amper vulling. Zijn eerste reactie was: “dan ben ik bang dat je iets anders zult moeten bestellen want dit is hoe ze er normaal uit zien” (?!) ik gaf aan dat ik dat echt niet passend vind om het dan een maaltijdsalade te noemen en het meer lijkt op een voorafje. Ik vroeg of we op zijn minst verse sla konden krijgen en na wat weerstand ging het terug de keuken in. Er is naderhand niemand meer naar ons toegekomen om te vragen of het naar wens is of om excuses aan te bieden. Na zelf jaren in hotel-/restaurant branche te hebben gewerkt, weet ik als geen ander hoe belangrijk het is om in ieder geval nooit een discussie aan te gaan met een gast en de gast altijd op 1 te zetten. Maar goed, het verschilt dus per locatie. Laten we het daarop houden.
CM Vermeulen
Review · 2 maanden geledenComplete deceptie – eten slecht, service nóg erger Vandaag gegeten bij Van der Valk Dordrecht en wat een absolute teleurstelling was dit. De zalm kwam met een kaassaus over de broccoli die serieus niet te eten was – een soort gesmolten schimmelkaas waar je spontaan je eetlust van verliest. Wie bedenkt dit soort combinaties? De “Dame Blanche” was een giller van een ander kaliber: keihard bevroren ijs, geen slagroom te bekennen, en smaakloos als wat. Dit zou je bij een tankstation nog terugsturen. En dan de klantenservice. Toen we onze opmerkingen deelden, koos de manager ervoor om de discussie aan te gaan in plaats van simpelweg te luisteren. Ze vond dat we alles hadden opgegeten (onzin – de helft stond nog op tafel) en weigerde elke vorm van coulance of begrip. Geen excuses, geen oplossing – alleen een houding van: jullie zeuren maar wat en fijn met de ogen rollen…. Het eten was al bedroevend, maar de reactie van het personeel maakte het pas écht beschamend. Hier komen wij dus nóóit meer terug. Een restaurant waar de klant niet gehoord wordt, is zijn gasten niet waard.
Sonja Zonneveld
Review · 2 maanden geledenHoera Sonja zonneveld heb inmiddels oude review verwijderd .was van 16 tot 19 junie in hotel ontvangst was goed personeel behulpzaam en vriendelijk alleen had duidelijk voor zwembad geboekt.helaas was dat iedere dag van 12 tot 5 uur bezet door schoolzwemmen .ik was niet blij ben mindervalide heb factor 5 leiden ook en kanker wou even ontspannen .voor mijn volgende gevecht weer tegen kanker .al met al was ontevreden wat mij ter compensatie geboden werd ik slechte review geschreven .net gebeld door eigenaar .die was zo begripvol en nieuwe vakantie aangeboden gekregen .bij deze ik was altijd tevreden over vd valk maar deze man was zo vriendelijk .dus nogmaals excuses want al had ve valk dit eerder gehoord had alles zonder slecht review .gegaan heb review verwijderd en vd valk een dikke pluim hoe u dit persoonlijk oppakt vriendelijk bedankt hiervoor en ik hoop u snel te kunnen zien .een dankbare gast die ook gehoord wordt .v.g sonjazonneveld
Shirley Smitskam
Review · 3 maanden geledenMooie kamer en badkamer. Bedden liggen heerlijk, alleen topper bestaat uit 2 delen en schuiven enorm uit elkaar. Geen waterkoker op de kamer, wat je wel zou verwachten. Met maar 1 werkende lift op 12 verdiepingen wat weinig. Hebben steeds naar de 6e verdieping gelopen.😅 Diner en ontbijt heerlijk! Netjes, maar met kleine aanpassingen 5*****
Kees Van Vliet
Review · 3 maanden geledenVanavond hier gegeten. Eten was redelijk, zoals we zijn gewend bij vd Valk. Behoorlijk minpunt: bij reserveren gezegd dat ik met 88 jarige schoonmoeder kwam en graag een (relatief) rustig plekje wilde hebben. Zou geregeld worden. Leek eerst inderdaad wel rustig, maar we bleken toch helemaal ingebouwd te zijn door andere tafels die zich snel vulden. Tafeltje aan het raam was al stuk beter geweest. Er was dus echt niets gedaan net ons verzoek. Jammer.

Van der Valk Hotel Dordrecht
- Laan van Europa 1600, 3317 DB Dordrecht, Nederland
- 078 870 0800