Reviews bij Fletcher Hotel-Restaurant ByZoo Emmen
Beoordelingsverdeling
Leonard Boender
Google review · 4 weken geledenTop hotel. Na een bruiloft in de zoo werden we super geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Na een goed ontbijt konden we weer aan onze terug reis beginnen.
57sapke
Google review · 1 maand geledenPrima Hotel, ontbijt redelijk en diner top. Het inchecken liep niet geheel vlekkeloos, 2 nachten geboekt op kaart stond 1 nacht en keypas voor kamer werkte ook maar voor 1 nacht. Slaapkamer was lekker fris, bedden goed alleen matras schoof telkens weg. Het opendoen deur kamer was erg zwaar en moest je uitkijken bij het dichtdoen, anders klapte deze met veel lawaai dicht. Tip: Mensen die bagage willen stallen, zowel voor als na hun verblijf, laat deze door hun vooraf labelen. Ik kan deze bij een medewerkster receptie wel inleveren, maar bij het ophalen kan er een andere medewerktster zitten en iemand die kwaad wil kan ook andere bagage meenemen.
Wouter de Bruin
Google review · 2 maanden geledenTijdens ons vriendenweekend in Fletcher Hotel-Restaurant ByZoo Emmen stuitten we op een paar ongemakken in onze kamer: de douche deed het niet goed, het toilet spoelde niet door en de afstandsbediening van de airco was nergens te vinden. Dat zorgde even voor wat stress, want na een lange reis wil je gewoon lekker kunnen ontspannen. Gelukkig hoefden we maar één telefoontje naar de receptie te doen. Binnen 10 minuten stond er een vriendelijke medewerker voor de deur die alles met een glimlach kwam oplossen. De douche en het toilet werden snel nagekeken en gerepareerd, en we kregen meteen een nieuwe afstandsbediening voor de airco. Dankzij deze snelle service konden we alsnog volop genieten van ons verblijf. Een groot compliment aan het personeel voor hun snelle en professionele aanpak. Dit hotel blinkt echt uit in gastvrijheid en goede service, zelfs als er iets misgaat. We komen zeker terug!
Rosalie Charlotte
Google review · 3 maanden geledenFijn hotel op kruipafstand van Wildlands. Het hotel is super mooi en modern. De badkamer was groot, de douche was geweldig (snel warm, hele goede waterdruk), en het bed sliep lekker. Nadeel van het bed is wel: er ligt een topper op de boxspring die makkelijk verschuift, ons matras lag de volgende ochtend helemaal scheef, dit was minder prettig, ook was het hoeslaken van de topper losgekomen. Het persooneel was vriendelijk, we hadden ze namelijk gevraagd om een extra deken en deze is naar onze kamer gebracht. Het ontbijt in de ochtend was ook lekker. 2 soorten ei (roerbak en gebakken), yoghurt, muesli, broodjes, vlees en kaas, pannenkoeken, suikerbrood, koffie/thee, sapjes etc. Het restaurant was ook erg mooi en er hing een prettige, rustige sfeer. 2 nadelen die we hebben ervaren tijdens ons verblijf: om de lift te gebruiken moet je jouw kamerpas scannen voordat je de knoppen kan bedienen. In principe helemaal geen probleem, behalve dat je maar 1 kaart krijgt. Dit betekent dus dat je alles samen moet doen, want in je eentje kom je nergens. Dat 1 persoon op de kamer blijft terwijl de ander even snel wat uit de auto haalt, een sigaretje gaat roken of een flesje drinken halen bij de supermarkt gaat dus niet. Zodra je dan weer het hotel binnen loopt moet je je gezelschap bellen om je te komen halen met de lift. Erg onhandig. Het 2e nadeel is parkeren. Parkeren is niet gratis, naar mijn mening is dit onacceptabel. Ik heb nog nooit eerder parkeerkosten hoeven betalen bij een hotel waar ik te gast ben. Jammer. Wij waren zeker tevreden over ons verblijf, en hebben een heerlijke nacht gehad, maar deze dingen zouden wat ons betreft wel herzien mogen worden in de toekomst.
Sandra Simons
Google review · 3 maanden geledenHotel op een perfecte locatie voor een bezoek aan Wildlands. Veel restaurants, supermarkten en winkels op korte loopafstand. Betaalbare parkeerplaatsen (niet gratis). Goed ontbijtbuffet. Schone kamers en prima qua grootte. Nette badkamer, wel jammer dat de badkamer blank staat na een douche en dat er geen trekker is om het water weg te trekken. Kwaliteit boxspring vond ik minder omdat de topper verschuift en dun is. Ik miste de tissues in de badkamer, in andere Fletcher hotels wel. Geen plankje in de douche om wat op de zetten. We wilden op de kamer een potje kaarten voor het slapen, dit moest op het bed omdat er geen tafeltje was en het bureau vol staat met koffieapparaat etc. Personeel was een beetje nors. Vragen kort beantwoorden en de indruk geven dat ze geen tijd hadden. All-over een goed verblijf gehad.

Fletcher Hotel-Restaurant ByZoo Emmen
- Willinkplein 42, 7811 DD Emmen, Nederland
- 0591 642 002