Reviews bij Restaurant Kanazawa
Beoordelingsverdeling
Isa Veldhof
Google review · 2 weken geledenWe hebben echt een super fijne avond gehad. Het eten was lekker warm, goed op smaak en kwam snel op tafel. Je bestelt via je telefoon, vier hapjes per persoon per ronde en dat werkt verrassend handig. Elke 10 minuten kun je weer iets nieuws kiezen, dus je zit nooit lang te wachten. De bediening was heel vriendelijk en oplettend. Lege borden werden snel opgehaald en alles verliep soepel. Kleine opmerking: de toiletten mogen echt wat beter schoon gehouden worden.
Giovanni Remeeus
Google review · 1 maand geledenOnveilig en respectloos Mijn 72-jarige vader viel achterover toen een stoelpoot zomaar onder hem afbrak. Hij kwam met zijn achterhoofd tegen een tafelpunt terecht en liep daarbij een 10 cm lange wond op aan zijn achterhoofd die gehecht moest worden op de Eerste Hulp. De reactie van het restaurant was schokkend: geen excuses, geen hulp, alleen maar onzin als “We hebben nooit klachten gehad over die stoel” en zelfs “Er zaten kinderen onder de tafel” — alsof kinderen van 2 jaar verantwoordelijk zijn voor een kapotte stoel. Wij waren met zes volwassen getuigen. Geen verantwoordelijkheid, geen menselijkheid
Maria Vonk
Google review · 2 maanden geledenHeerlijk gegeten met zn tweeën. Reserveren ging makkelijk via de website, vriendelijk ontvangst en leuk personeel. Bestellen is via een website en het eten komt snel en vers aan tafel. De sushi is erg lekker en je ziet de chefs de sushi vers bereiden.
Thomas K
Google review · 3 maanden geledenWe hebben hier vandaag een leuke avond gehad. We vonden echter zeker het eerste uur de snelheid ondermaats vergeleken met de meeste sushi all-you-can-eat’s waar we zijn geweest. We hebben op onze eerste maki’s bijna 40 minuten gewacht vanaf dat we besteld hadden en we hebben tot twee keer toe helaas de verkeerde sushi ontvangen (wel gewoon opgegeten omdat we ze gelukkig wel lusten). We hadden begrepen dat sushi keuken schijnbaar druk was. Het eten zelf was goed, maar zeker niet het beste wat we in een vergelijkbaar restaurant hebben gegeten. De medewerkers waren gelukkig aardig en de aankleding van het restaurant was prima!
Kelsey den Boer (Acoustickels)
Google review · 1 jaar geledenVandaag voor het eerst naar dit sushi restaurant geweest. De prijs kwaliteit is heel goed, eten lekker en drankjes niet te duur. Alles smaakte vers. Naarmate het drukker werd, duurde het wel wat langer voordat de gerechtjes kwamen maar alsnog niet storend. De tafeltjes staan gelukkig niet te dicht bij elkaar. Wij komen zeker terug. Enige minpuntjes waren dat het, toen het drukker werd, het door de ruimte wel wat roemoerig werd. Het dessertbuffet stelt weinig voor. Maar daar kwamen we ook niet voor.

Restaurant Kanazawa
- Bisschopsmolenstraat 34, 4876 AN Etten-Leur, Nederland
- 076 886 5045