Reviews bij Sushi Eight Gemert
Beoordelingsverdeling
Leon Van Den Boogaard
Google review · 2 maanden geledenAl meerdere malen bij sushi 8 besteld. Lekker eten, maar vrijwel alle keren wordt de bestelling te laat bezorgd. Hierbij wordt maar een minimale compensatie gegeven. De sushi is verder wel lekker, maar de service is erg slecht.
Sander Vermeulen
Google review · 5 maanden geledenBallentent 1ste klas. Begin van de middag besteld dat we om 17:45 uur ons eten graag hebben. Om 18:15 nog steeds niks, dus maar bellen en het zou er binnen 5 min zijn. 18:30 nog altijd niks binnen dus maar weer bellen, het moet er echt bijna zijn. 18:45 ze zijn er echt bijna! Eindelijk om 19 uur is het eten er, maar helaas moest ik om 19 uur weg. Kortom leugen op leugen op leugen. Voor mij geen Sushi 8 meer, gun de centen dan toch aan een ander.
Sophie Schouten
Google review · 5 maanden geledenVanmiddag om 12:15(!!) een bestelling geplaatst voor vanavond 17:45. Lijkt mij ruim op tijd? Rond 17:40 werd ik gebeld dat het erg druk was en dat de bestelling later was. Mevrouw gaf aan een halfuurtje. Dit kan gebeuren, aangegeven dat het fijn zou zijn als het wel zo snel mogelijk kwam, want we hadden niet alle tijd. Rond 18:15 nog steeds niet, toen weer gaan bellen. Meneer achter de telefoon snapte het volgens mij niet helemaal, moest wel 3 keer mijn adres en naam noemen voordat ik te horen kreegn waar mijn bestelling was. Hij zei dat het binnen 5 min de deur uit was. Om 18:35 opnieuw gaan bellen, want opnieuw niets. Meneer geeft aan dat de bestelling onderweg is en dat het er zo aan komt. Wij wonen 6 min rijden van de sushi tent en ondertussen nog altijd geen eten. Voor ons geen bestelling bij Sushi eight Gemert meer, weer een klant minder.
Koen Donkers
Google review · 6 maanden geleden**1 ster – Zeer teleurstellende ervaring!** Wij hadden bij Sushi 8 Gemert een bestelling geplaatst en waren erg benieuwd naar de sushi. Echter, wat een drama werd het. Na anderhalf uur wachten, zonder enige update of bericht over de status van onze bestelling, kregen we ineens een telefoontje van het restaurant. Tot onze verbazing vroegen ze ons om de bestelling zelf op te komen halen. Dit terwijl we duidelijk bezorgkosten hadden betaald, en we verwachtten dat de sushi gewoon thuisbezorgd zou worden zoals afgesproken. Wat ons nog meer irriteerde, was het feit dat er absoluut geen excuus werd aangeboden voor de enorme vertraging. Er werd geen enkele poging gedaan om de situatie goed te maken, zelfs niet door de bezorgkosten te vergoeden of iets anders als compensatie aan te bieden. Het leek alsof ze totaal geen respect hadden voor hun klanten. De manier waarop we behandeld werden was ronduit asociaal. Niemand nam de moeite om zich in onze situatie in te leven of ons te informeren over de vertraging. We kregen het gevoel dat het restaurant totaal niet geïnteresseerd was in het bieden van goede service of het behouden van tevreden klanten. Uiteindelijk hebben we besloten om onze bestelling maar zelf op te halen, maar de ervaring was zo slecht dat we nooit meer bij Sushi 8 Gemert zullen bestellen. Dit was absoluut niet de service die je mag verwachten, zeker niet voor de prijs die je betaalt. Ik zou iedereen aanraden om een ander sushi restaurant te zoeken, want bij Sushi 8 Gemert krijg je geen klantvriendelijkheid en geen respect voor je tijd. Mariku sushi 8
chiel broek
Google review · 6 maanden geledenNadat we met vrienden afgesproken hadden en besloten om sushi te bestellen hadden we dit ruim optijd al gedaan (17:00) omdat we gewend zijn dat ze een trage bezorging hebben. We hadden de bestelling geplaatst, bevestiging binnen en betaald. Na 2,5 uur te wachten en verschillende keren te hebben gebeld geen gehoor. Uiteindelijk zelf naar gemert gereden om te kijken hoe het met de bestelling zit. Hier kwamen we er achter dat ze dicht waren (balen, schakelen en de sfeer was ook gedraaid) Dag later verhaal verteld en werden we gek aangekeken dat dit kan want ze zijn altijd dicht op maandag. Verhaal werd slecht aangehoord. Maar ze zouden het geld terugstorten en de eigenaar zou bellen voor excuus / compensatie. Dit telefoontje hebben we nooit gehad. Ook het geld werd niet terug geboekt en hebben we zelf hier weer achteraan moeten gaan. Zelfde verhaal, zelfde belofte met daarbij nadrukkelijk nee u krijgt echt vandaag uw geld terug. Wederom zelfde verhaal en geen geld, weer zelf moeten bellen waarbij de zelfde belofte weer gedaan wordt alleen dit keer zou er een sms met compensatie komen. Eindconclusie 3x zelf moeten bellen, hierna pas het geld terug maar sms met compensatie nooit gehad! Zeer teleurgesteld!

Sushi Eight Gemert
- Grootmeestersstraat 5, 5421 KK Gemert, Nederland
- 06 26593021