Reviews bij Foodbar De Zalm
Beoordelingsverdeling
Maaike
Google review · 1 maand geledenAls je op zo’n toplocatie zit maar het qua service en organisatie zo laat afweten, is dat echt zonde. Bestellingen kwamen laat of verkeerd door, eten werd eerst bij een andere tafel neergezet en daarna – koud – alsnog bij ons geserveerd. Er werd gezegd dat er nieuwe borden zouden komen, maar wat we kregen was gewoon hetzelfde. Er zijn een paar medewerkers die echt hun best deden, maar het overgrote deel lijkt te weinig ervaring te hebben. Ook de hygiëne liet te wensen over, vooral in het toilet. En na controle van de bon bleek ook die niet te kloppen. Zonde, want deze plek heeft zoveel potentie. Jammer dat het al zo’n tijd niet lekker loopt en helaas (nog) niet is verbeterd met de nieuwe eigenaren.
Jeroen den Hertog
Google review · 2 maanden geledenWe kwamen hier voor lunch. Meerdere keren moeten vragen waar het eten en drinken bleef. Uiteindelijk na een half uur onze drankjes gekregen. De lunch uiteindelijk niet gehad ivm drukte in de keuken.. Het personeel was niet heel behulpzaam helaas.
Willemien de Gier-Wesselink
Google review · 3 maanden geledenHier gaat ik dus nooit meer heen.Kom je aan,vraag je of je overal kan zitten,zegt de dame ja haalde de glazen van de tafel waar je wil zitten,maakt niet eens de tafel schoon,zit je 10 min en lopen er allemaal bedieners rond,kijken 0 keer naar jou. Is er eindelijk 1 die wel kijkt en heb je eindelijk kunnen bestellen,komt er opeens nog 1 of we willen bestellen. En er zitten geen kussens op de stoelen,waardoor je een zeer pijnlijke bibs en benen krijgt als je een rok aan hebt.
Christiane van Eck
Google review · 5 maanden geledenIk schrijf nooit slechte reviews maar wat een ontzettend slechte service hier. Om 13.00 kwamen ik met een zwangere (en hongerige) vriendin op het terras zitten om te lunchen. We hebben meer dan een half uur op onze drankjes moeten wachten. En toen we om 14.00 vroegen hoelang het nog zou duren voor dat we onze lunch(broodje kip, broodje geitenkaas, niks ingewikkelds) zouden krijgen zou het max 10 min duren. Toen we om 14.30 het NOG een keer vroegen hoorde we wederom dat ze geenidee had of het er aankwam maar dat het waarschijnlijk nog maar max 10 min zou zijn. Toen hebben we besloten om te vertrekken omdat het inmiddels half 3 was en we allebei ontzettend honger hadden. In de tussentijd is de bediening trouwens NUL x langs gekomen of wij nog iets te drinken wilde. Maar toen we aangaven dat we weg gingen omdat het bizar was dat we na 1.5 uur nog steeds geen eten op onze tafel hadden, stond meisje van de bediening wel gelijk klaar met pin automaat voor de drankjes. Kortaf, en met nul excuses voor het ongemak mochten we wel nog even €6.50 aftikken. De drankjes ter compensatie was netjes geweest. Ik kom hier nooit meer terug en zal iedereen dit restaurant afraden. Heel erg jammer, deze ervaring.
Savanna Van Der Oest
Google review · 11 maanden geledenHet eten was goed te doen. Het broodje met de kroketten was erg lekker het 12 uurtje met zalm was niet speciaal maar wel oke. Echter toen wij daar aan kwamen vroegen wij of we binnen konden zitten want op het terras was het te heet voor ons, er werd aangegeven dat dit kon. Toen wij binnen zaten duurde het ruim 20 min tot er überhaupt iemand naar ons toe kwam voor een drankje en de kaarten. (Er waren al heel veel serveersters en serveerders langs gelopen en ons aangekeken, verder was het ook niet enorm druk. Deze serveersters en serveerders liepen langs om dan gezellig met elkaar te kletsen ) verder was de service totaal niet vriendelijk en erg karig.

Foodbar De Zalm
- Markt 34, 2801 JJ Gouda, Nederland
- 0182 686 976