Beoordelingsverdeling

1⭐
3 (60%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Tessa Lobker

Google review · 3 weken geleden

We hebben heerlijk gegeten bij restaurant De Watermölle. De service was goed, er werd meegedacht met een saladegerecht en de kinderen hadden absoluut voortreffelijke kindergerechten! Op terras waren helaas heel erg veel vliegen, dat drukte de pret wel een beetje omdat we continu de vliegen van ons eten moesten verjagen en daardoor heel vlot gingen dineren. Desondanks een prachtige plek en petje af voor de keuken.

godelieve bertelink

Google review · 3 weken geleden

Vanmiddag even buiten gezeten op het terras. De tosti die ik kreeg was niet wat ik besteld had, maar ik zou een nieuwe krijgen zoals besteld was. Ik kreeg echter dezelfde tosti met het ontbrekende er nu wel op, alleen helemaal zwart verbrand..Super slecht dus!!. Daarbij kun je niet op het terras zitten van de honderden vliegen. Niet normaal. Zou hier echt iets aan doen!!

Patrick Waaijer

Google review · 1 maand geleden

Ik wil hier graag nog wat aan toevoegen, aangezien ik die dag zelf aanwezig was op de bruiloft en het toch echt anders heb ervaren. Ik heb die dag meerdere keren aangegeven dat er nog glazen en borden op tafel stonden. De borden van de barbecue hebben zelfs meer dan twee uur op tafel gestaan, waardoor er — zeker met die hitte — ontzettend veel vliegen op af kwamen. Daarnaast waren de doeken van de tenten waaronder wij zaten ronduit vies. Dat is iets dat eenvoudig vooraf schoon had kunnen worden gemaakt. Ook wil ik opmerken dat wij absoluut geen vier medewerkers hebben gezien, zoals u aangeeft. In tegendeel, er stond in die extreme hitte maar één meisje alleen achter de bar. Zij deed haar uiterste best en hier treft haar niets, maar dit was gewoon niet voldoende bezetting voor zo’n dag. Ik begrijp dat u zegt niets gemerkt te hebben en dat er verder tevreden gasten waren, maar dit is wel degelijk hoe het gegaan is. Ik hoop dat jullie hier in de toekomst beter op letten.

Loek Wijchers

Google review · 1 maand geleden

Beste Directie van De Watermölle Haaksbergen, Op donderdag 3 juli jongstleden hebben wij een tafel gereserveerd voor 3 personen. Mooie lokatie met terras buiten. Het begint wat koel te worden dus besluiten wij binnen een tafel te nemen. Wat direct opvalt is de talloze niet te tellen strontvliegen die dood in de vensterbank en op tafel liggen. We schrikken daarvan. Je moet wel wat doen om een ober aan en tafel te krijgen. Ze zitten namelijk aan de bar e drinken daar zelf iets. Onbegrijpelijk. Wij laten weten dat we last van die strontvliegen hebben en de dame komt met een soort tafelventilator. Daar trekken de vliegen zich niets van aan. Dat merken wij als een warm voorgerecht geserveerd wordt. Met tientallen tegelijk duiken de strontvliegen op onze borden. Ze zijn niet weg te slaan en zitten overal. Ook op onszelf. Dat is niet prettig en vragen om nog een ventilator. Uiteindelijk zitten wij met 3 ventilatoren maar het helpt geen zier. Wij vragen om de manager. Die komt uiteindelijk en wij deponeren onze klacht. Zij kan er niets anders uitbrengen dan: wij doen ons best. Mooi maar het heeft geen resultaat. Dan is voor haar de maat vol en vertrekt met te zegen dat ze wel iets anders te doen heeft. Uiteindelijk komt de chefkok. Die begrijpt het wel. Wij gaan niet van het bord eten als de vliegen er hun buikje al vol van hebben gegeten. De deal is dat wij niets betalen op de bestelde wijn en water na. De dag erna, in de zelfde omgeving, dineren wij in een vergelijkbaar restaurant. Geen vlieg te bekennen. Wij vragen de manager hoe dat kan. Hij laat weten dat zij aan het begin van het seizoen de locatie laten bespuiten. Daar zijn vliegen niet zo gek op en dus hebben ze geen vliegen. Dus het kan wel denken wij. Beste directie; doe er iets aan. Want zo raak je gasten alleen maar kwijt. Loek Wijchers

Isa Hannink

Google review · 1 maand geleden

Afgelopen weekend was ik te gast bij een bruiloft in De Watermolen. Hoewel de locatie op het eerste gezicht prachtig is, viel de organisatie helaas enorm tegen. Gedurende de hele avond werden glazen nauwelijks opgehaald of bijgevuld. Je moest actief op zoek naar iemand om iets te drinken te krijgen, en dat bleek lastig: er stond maar één meisje achter de bar voor zo’n 60 gasten. Het gevolg? Lange wachttijden en frustratie bij veel aanwezigen. Ook waren er meerdere slordige fouten in de bediening en communicatie. Het personeel maakte een ongeïnteresseerde indruk en kwam allesbehalve gastvrij over. Op een dag die juist draait om warmte, gezelligheid en aandacht voor detail, was dit echt een flinke domper. Als gast vond ik het jammer dat zo’n mooie plek niet ondersteund werd door een professioneel team. Ik zou De Watermolen dan ook niet aanraden voor een bruiloft of ander belangrijk evenement.

Restaurant en Hotel De Watermölle

665 reviews
  • Watermolenweg 3, 7481 VL Haaksbergen, Nederland
  • 053 572 9250