Ibis Styles Haarlem City Reviews in Haarlem

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Ibis Styles Haarlem City in Haarlem hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Haarlem.

Rviews van gasten

3.6 · 1117 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
3 (60%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Diona Alferink

Review · 1 maand geleden

Fijn hotel, voorzien van alle basale dingen die een gast nodig heeft. Goede bedden, prima ontbijt, prettige douche, alles schoon en vriendelijk personeel. Het ligt zo'n 2 kilometer van de binnenstad van Haarlem, aan een vrij drukke weg (hoor je in de kamer niet echt wat van, want goed geïsoleerd). Heel fijn, dat je altijd lekkere koffie en thee kunt halen en veel mensen drinken dat in de grote ruimte beneden op, waardoor er daar een gemoedelijke sfeer heerst.

Lenie van Kleef - Duivenvoorden

Review · 1 maand geleden

Een fijn mooi hotel, keurig netjes, en schoon, ontbijt was ook prima verzorgd! Enige wat ik miste was een waterkoker voor evt.thee of koffie op de hotelkmr., maar verder helemaal prima, we komen zeker weer terug, en nu helemaal, want door de dame vd receptie, hoorden we dat station Bloemendaal op maar 750mtr/800mtr van het hotel af ligt, dat wisten we niet, wij kwamen nl van station Haarlem lopen, niet erg, maar nog fijner dat st.bloemendaal praktisch om de hoek ligt!! Voor ons ideaal!😊

Monique Bogaerts

Review · 1 maand geleden

Persoonlijke fietsen mogen niet mee in de fietsenstalling. Alhoewel er nog plaats is.Ook is er nog plaats om een extra veilige fietsenstalling te voorzien. En niet als antwoord"zet ze maar aan de vlaggenmast " of terug op auto installeren. Betaalde parking kan je niet reserveren. Als je een half jaar op voorhand kamer boekt ,toch nog op parking wie er eerst arriveerd. Dus openbaar parkeren met de fietsen erachter op🥺 Tafels nog lang vuil na vertrekken van vorige personen die komen ontbijten hebben.

Juul Zegikniet

Review · 1 maand geleden

Al 2 keer savonds laat ingecheckt en hier geslapen. Kamers zijn fijn. Netjes en schoon. Lekkere badkamer! De dame die mij eens hielp was echt heel vriendelijk. Voor mijn baby was het mogelijk een campingbedje op de kamer te krijgen, en deze stond dan ook netjes klaar toen wij aankwamen. Echter nu 2 maanden later verklaart de medewerker dat ze geen baby/campingbedjes hebben. Hij weet van niks. Ging wel kijken op de plek waar hij dacht dat die dan zou staan, maar kon het echt niet vinden, zei hij. Ongeïnteresseerd, onprofessioneel, en hij stelde voor dat ik zelf even zou reserveren via mijn telefoon.. Terwijl ik daar aan de balie stond. Eerder al het nummer gebeld, maar kreeg een bandje dat de receptie momenteel niet bereikbaar was. Er was daar verder niemand. Dus druk was het ook niet. Leek alsof de jonge man er gewoon allemaal geen zin in had. En hij stelde voor om van der valk te proberen. De service komt overeen met een budget hotel waar je niet teveel van zou mogen verwachten, maar daar vind ik de prijs niet mee kloppen. Het ontbijt wat ik hiervoor dus 2 keer heb gehad, was prima, maar niet goed. Ei leek wel een soort rubber achtige substantie. In elk geval absoluut niet van verse eieren. Personeel is wisselend. Helaas niet zo’n gastvrije ervaring dus nu. -update- later nog een keer terug gegaan naar dit hotel. Nu stonden er vriendelijke dames achter de balie. Toevallig vroeg ze mij naar deze review en gaf ze aan dat deze ervaring niet zo had mogen gaan. Ik werd goed geholpen en kreeg dit maal gewoon weer een babybedje op de kamer.

Rob W.

Review · 1 maand geleden

Vanwege mijn werk kom ik nogal eens in hotels voor overnachtingen, op 28 juli was ik in dit hotel. Bij mijn aankomst in het hotel vraag ik aan de mevrouw die mij incheckte of het parkeergeld om de auto op het terrein van het hotel te kunnen zetten bij de rekening op gezet zou worden. Logische vraag, het wil nogal eens verschillen. Een collega van de medewerker die mij hielp en die tot dan toe niets had gezegd beet mij bits toe: parkeergeld moet direct afgerekend worden. Daarna gaat ze verder met wat zij ook aan het doen was op de computer. Daarna gaat de medewerker die mij helpt verder kijken op de reservering en geeft aan dat het parkeergeld wel op de rekening mag. Haar collega hoort dat, gaat direct meekijken, een zegt even bits: nou, als het er staat mag het. Bij het uitchecken geef ik de kamer sleutel af, een medewerker pakt hem aan en vindt de computer direct weer interessanter. Dankjewel, hebt u een goed verblijf gehad, we zien u graag een volgende keer, niets van dit alles. Aldus mijn ervaring bij dit hotel. Ik stel geen hoge verwachtingen maar er is ook een minimale service die je verwacht en die is hier bij lange na niet gehaald. Voorlopig maar even geen Ibis hotels meer.

Ibis Styles Haarlem City

1117 reviews
  • A.W.F. van Idenburglaan 2, 2024 AX Haarlem, Nederland
  • 023 205 8100