Reviews bij Teds Haarlem - All Day Food & Drinks
Beoordelingsverdeling
Pien Heiligers
Google review · 3 weken geledenVoor mijn verjaardag werd ik door mijn beste vriendinnen verrast met een arrangement van twee uur happy hour Aperol Spritz bij Teds in Haarlem. Helaas is dit een ervaring geworden die we niet snel zullen vergeten maar om de verkeerde redenen. Bij aankomst werden wij vreemd aangekeken, alsof we zelf iets verzonnen hadden. Dit gaf ons direct het gevoel dat er iets niet klopte. Het personeel leek niet op de hoogte van het arrangement en moest eerst met hoger management overleggen of dit wel ‘toegestaan’ was. Pas na veel tegenstribbelen werd het goedgekeurd en kregen we onze drankjes. Na ongeveer een uur kregen we te horen dat de Aperol op zou zijn, opmerkelijk genoeg zagen we ondertussen dat deze nog volop naar andere gasten op het terras werd uitgeserveerd. Op de website van Teds staat duidelijk vermeld: “or pick your favorite drink”, dus vroegen wij vriendelijk om een alternatief. Ook hier werden we weer met argwaan aangekeken. Pas nadat wij de medewerkers de website hadden laten nalezen, kregen we met enige tegenzin een ander drankje geserveerd. Alsof dit nog niet ongemakkelijk genoeg was, begon het personeel om ons heen al op te ruimen terwijl wij nog rustig op het terras zaten te eten en te drinken. Zonder enige aankondiging kregen wij plotseling de rekening gepresenteerd, terwijl er nog hapjes en drankjes op tafel stonden. Bij het controleren van de bon bleek er bovendien een grove fout te zijn gemaakt: er stond ruim €140 te veel op. Pas na discussie met het personeel werd de manager gebeld. Hij was overigens de enige die ons vriendelijk en professioneel heeft behandeld. Hij bood zijn excuses aan en zorgde ervoor dat we uiteindelijk €85 terugkregen. Al met al was dit een teleurstellende ervaring, des te jammerder omdat het om mijn verjaardag ging. Wij hadden ons juist op een ontspannen middag verheugd. Dat dit zo moest verlopen door gebrekkige communicatie, onprofessioneel personeel en een ronduit onvriendelijke houding, vinden wij betreurenswaardig.
lotte paardekooper
Google review · 3 weken geledenWe kwamen speciaal voor de Aperol Spritz Happy Hour-actie die TEDS zelf op hun website zet. Alleen wist niemand van het personeel ervan. We moesten het uitleggen alsof we een geheime code fluisterden. Uiteindelijk werd er zelfs met de manager overlegd of de actie überhaupt wel bestond. (Hij wás dus gewoon geldig.) Na een kwartier compleet genegeerd te zijn op het terras ben ik zelf maar naar binnen gelopen om te vragen of we mochten bestellen. Vanaf dat moment voelde je: wij waren vandaag het irritante tafeltje. Bestellen ging moeizaam, de energie was nul, en je moest bijna je hand opsteken alsof je op school zat. Na iets meer dan een uurtje werd ons verteld dat de Aperol op was. Gek genoeg zagen we daarna nog vrolijk glazen Aperol Spritz naar andere tafels gaan, wél gewoon tegen volle prijs natuurlijk. Voor happy hour-klanten? Opeens ‘uitverkocht’. Voor wie gewoon de hoofdprijs betaalt? Geen probleem! Er werd ook niets aangeboden als alternatief; wij moesten zélf met het voorstel komen om dan misschien iets anders te drinken. Alles was gedoe. En toen… de rekening. Alle Aperols stonden erop voor het normale tarief. We kwamen er pas achteraf achter dat we €140 te veel hadden betaald. Toen we dat meldden, kregen we doodleuk de schuld: “Jullie hadden ook moeten zeggen dat jullie voor happy hour kwamen.” Oh echt? Bedoel je het moment waarop we dat letterlijk bij aankomst zeiden en jullie het gingen checken met de manager? Na flink aandringen kregen we uiteindelijk €85 terug. De resterende €55? Fooi blijkbaar. Voor het negeren, de verwarring, en de toneelshow die ‘service’ heet. Gelukkig heeft de manager ons uiteindelijk zelf goed geholpen, iets waar zijn personeel helaas niet toe in staat was (of simpelweg geen zin in had). Jammer dat de rest van de ervaring daar ver onder bleef. Samengevat: ga vooral als je van ongemak, desinteresse, en een lege portemonnee houdt.
Gerrit Mesker
Google review · 3 maanden geledenBij aankomst leek alles veelbelovend: een sfeervolle locatie en vriendelijk ogend personeel. Helaas bleek de ervaring al snel minder geslaagd. Onze cappuccino werd simpelweg vergeten. In plaats van de bestelde grote jus d’orange – die blijkbaar op was – kregen we een klein glas met soort van groente/fruitmix. De mini-frikadel speciaal was een andere tegenvaller: zonder ui geserveerd, wat een essentieel onderdeel is van deze klassieker. Toen we bij het afrekenen voorzichtig aangaven dat het formaat van het drankje niet overeenkwam met wat we besteld hadden, werden we verontwaardigd aangekeken – alsof wij het probleem waren. Al met al was de intentie misschien goed, maar de uitvoering liet te wensen over.
Romein Ivo
Google review · 6 maanden geledenHeerlijk kip-avocado broodje, bediening en ontvangst door een zeer vriendelijke lieve juffrouw.
Frances Jansen
Google review · 8 maanden geledenFijne en populaire plek voor de lunch. Service was vriendelijk en snel, eten duurde echter wel eventjes maar niet vervelend lang. Eten was heel lekker en smaakte vers, echter voor de 14 euro had ik er wel nog een extra broodje bij verwacht. In die zin niet helemaal voldaan weg. Ook wel wat luid binnen maar niet perse storend, moest alleen wat harder praten daardoor.

Teds Haarlem - All Day Food & Drinks
- Spaarne 94, 2011 CL Haarlem, Nederland
- 023 207 2304