Reviews bij Anne&Max The Style

1.2 · 593 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
4 (80%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Daya Pardon

Google review · 3 weken geleden

Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Het was heel rustig, maar alles duurde heel lang. Tafeltje buiten genomen, overal vieze tafels met de vaat er nog op. Kwam niemand naar buiten, medewerkers stonden op hun telefoon en samen te kletsen. Binnen ook alle tafels vies. Naar binnen gegaan om te vragen of we mochten bestellen, er zou iemand naar ons toe komen, maar dat gebeurde niet. Via qr cde bestellen ging ook niet, want daar stond alles op uitverkocht. Weer naar binnen na een kwartier en daar toen maar besteld. We hadden vor 3 personen zoetigheden besteld, maar kregen voor 2 personen. Eerst was het eten en 10 minuten later de drankjes. Personeel is niet vriendelijk en maakt ook geen contact met de klanten. Hele slechte ervaring gehad. Voor ons nooit meer.

Josefien Hoekstra

Google review · 1 maand geleden

Broodje gerookte tofu besteld met oa "ingelegde seizoensgroenten en gegrilde courgette" maar dat ontbrak, er zat in plaats daar van alleen wat tomaat en komkommer op. Heel weinig gerookte tofu ook. Niet wat je wil na meer dan 40min wachten op een broodje. Ook zat er een flink stuk hout van een afgebroken sateprikker in het brood waar ik mijn tand op bezeerde. Bizar eigenlijk, voor 14,50.

Julia Rusakova

Google review · 2 maanden geleden

Walgelijke service! Ik heb een half uur gewacht op een kop koffie en een taartje. Uiteindelijk brachten ze niet alleen mijn bestelling niet, maar veegden ze ook de vuile tafel niet af, hoewel ik er drie keer om had gevraagd. In het begin waren er veel mensen, maar na 20 minuten was er niet druk meer. Ze deden ook niet eens een poging om de gemoederen te bedaren. Absoluut niet klantgericht personeel.

Leon de Vries

Google review · 6 maanden geleden

Van buiten ziet dit restaurant er uit als een gezellige plek, binnen wordt het met een mooie aankleding bevestigd. Helaas vind je op tafel een QR-code waarmee je onpersoonlijk via een website kan bestellen. Tip: bestel eerst het drinken, ga dan pas iets uitzoeken wat je wilt eten, want bezorging duurt heel lang (15 min voor 2x warme chocolademelk met slagroom). Van de kaart met eten was meer dan de helft niet meer beschikbaar. Ik geef het toe, dat kan een keer gebeuren en het is ook sneu voor het restaurant als er leveringsproblemen zijn en alleen maar een 'nee' kunnen verkopen aan klanten. Vervolgens duurde het meer dan 25 minuten voor het eten er was, terwijl we dit op hetzelfde moment hadden besteld als het drinken. Een "Van Anne's Wat" en een "Focaccia Dubbelkaas met extra gedroogde scharrelham". Allereerst de Focaccia. Die was koud, karig en smaakloos. De focaccia zelf was wel te doen, maar de combinatie was echt een afgang. Van Anne's Wat was ook weinig soeps. De soep was lauw, de rijk gevulde side-salad bestond voor 60% uit tomaat of tomatensap. Helaas heeft dit restaurant niet bepaald overtuigd. Ik had zelf ook niet van de restaurantketen gehoord, en na deze eerste ervaring zal het voortaan mijden.

Sylvia Duivenvoorden

Google review · 6 maanden geleden

Het duurde enorm lang voordat wij konden bestellen. Daarna 35 minuten gewacht op twee latte macchiato. Bediening aangesproken, zij vertelde, sorry het is druk, duurt wat langer. Er was personeel genoeg, ze werken gewoon slecht. Echt druk was het niet, iedereen moest lang wachten Veel mensen liepen boos weg. Wij kregen uiteindelijk de koffie in een hoog glas, met een klein lepeltje. Ben uiteindelijk bij de balie gaan vragen om een lange lepel, werd gezegd, die hebben wij op het moment niet. Dus roeren met je vingers in de koffie 🤦 De lepels moesten achteraf uit de keuken gehaald worden, daar had de man schijnbaar geen zin in. Hij had helemaal nergens zin in, sprak heel changerijnig. Koffie was lauw. Afgerekend €10.00 😳 Ik had het er voor over gehad, als de bediening normaal was en de koffie warm was geweest. Ze verdienen het allemaal schijnbaar te makkelijk. Het intereseerde ze ook niet dat mensen boos wegliepen. Hier gaan wij iig NOOIT meer heen

Anne&Max The Style

593 reviews
  • SugarCity plaza 106, 1165 MA Halfweg, Nederland
  • 06 12535280