Reviews bij Lotus Hank
Beoordelingsverdeling
George
Google review · 1 maand geledenHeerlijk gegeten in het restaurant en super vriendelijk en goed geholpen door een jonge dame. Helaas kregen we dat heerlijke eten niet allemaal op😩. De jonge dame zei gelijk dat we het eventueel mee konden nemen en kwam met een leeg bakje aan👍👍. Super service dus.
carla Van den assem
Google review · 4 maanden geledenWe hadden lopend buffet ..maar de keuze was enkel standaard gerechten ..1bak sla .. alle bakken waren regelmatig leeg ..drinken was drama lege borden werden niet afgeruimd ..mensen die gereserveerd hadden moesten nog een uur wachten op een plek ..was echt niet goed geregeld
noelle baks
Google review · 4 maanden geledenVandaag van het lopend buffet gegeten, het eten was lekker. Alleen het restaurant zat vol en de bakken werden niet/nauwelijks aangevuld. Waardoor er de gehele tijd 8/9 bakken leeg waren. Ze kwamen erg weinig voor drinken, 3.5 uur in de zaak geweest en 3x drinken op genomen. De foto's van het buffet zijn luxer als het is.. oude foto's denk ik..
Carli deNijs
Google review · 4 maanden geledenBij thuiskomst de bestelling opengemaakt (jaren trouwe klant), helaas treffen we een incomplete en verkeerde bestelling aan. Netjes direct telefonisch bij jullie gemeld. Vervolgens vertellen jullie dat je hier niks aan kan doen en dat we eigenlijk dus dikke vette pech hebben. We hebben nu dus een hoog bedrag betaald voor spullen die we niet hebben een te kleine verpakking en een bak die we niet besteld hebben. Zeer slecht voor ons geen chinees meer bij jullie…
Jeroen Brandt
Google review · 1 jaar geledenSlechte ervaring, eten besteld via de app. Stond op tijd klaar, bij thuiskomst bleek het niet compleet te zijn. De bestelde nasi ontbrak. Hier over gebeld en met een " jammer" en " kom maar halen" kon ik het doen. En o ja, zonder naam of iets te noteren zou ik de volgende keer de nasi gratis krijgen.

Lotus Hank
- Hoefken 3, 4273 XN Hank, Nederland
- 0162 403 888