Reviews bij Hotel restaurant Jules
Beoordelingsverdeling
Paulus Brekelmans
Google review · 2 jaar geledenTwee verschillende kamers gehad waar op beide kamers de tv niet werkte. Tweemaal geen warm water in de badkamer, na resetten ketel was dat opgelost. Goed ontbijt, kamers redelijk goed zuiver maar luchtafvoer in toilet vol stofvlokken. Mannelijke medewerker achter de receptie moet bijscholing krijgen in omgang met hotelgasten
peter visser
Google review · 2 jaar geledenLeuke kamers goed geslapen lekker ontbijt Alleen de dame achter de balie was een beetje een vreemde vogel ! Heb het over de damen met stift tanden kreeg het gevoel van niet welkom en volgens mij is ze ook niet helemaal 100% veder was het top
Jean Michel Caupain
Google review · 5 jaar geledenIk ben een tijd terug daar blijven eten. Het was eigenlijk nog te vroeg om te ontbijten, maar ik mocht blijven wachten in de lobby. Ik heb heerlijk gegeten, maar ben vooral erg warm ontvangen. Erg sympathieke mensen. Hoewel ik er niet heb overnacht, spreekt het concept van de thema-gerelateerde kamers mij aan. Het interieur zag er ook echt mooi uit.
Marc Wingelaar
Google review · 5 jaar geledenRegelmatig hier gegeten toen het nog Jules heette en op basis van die ervaring enkele overnachtingen geboekt. Spijt! De receptie is vriendelijk naar kan professioneler, de kamer is ok maar wat ouderwets. De badkamer is echt oud, onlogisch ingedeeld en hard aan renovatie toe. In het ontbijt lokaal werden we niet begroet. De tafel/bank combinatie is zeer lastig om in plaats te nemen. De kers op de taart was bij terugkomst na oudejaarsnacht. We raken opgesloten tussen de schuifdeuren en de nachtportier weigerde ons te woord te staan. Na enkele minuten kwam er iemand anders ons kamernummer een naam vragen en werden we bevrijd . De reactie op onze klacht hierover zorgt dat we dit hotel echt iedereen voorlopig kunnen afraden. De kamers en staf zijn hard aan een upgrade toe.
Melissa Venema
Google review · 6 jaar geledenBij binnenkomst over de losliggende materialen heen moeten stappen... Geen receptie, geen ontvangst, een grote bouwput. Hier niet van op de hoogte gesteld bij de reservering, ook niet vermeld op de site(alleen dat de keuken gesloten was). Inchecken op een hotel kamer.. Het systeem werkte niet, er was geen reserveringslijst. We kregen de sleutel alvast en konden later terug komen. Gekozen voor een 'design kamer' met een televisie aan bed. De televisie oogt oud, wat ook terug te zien is aan het beeld... Slecht, vaag, storend beeld. Geen waterkoker, geen minibar (en ook geen keuken waar je iets kan bestellen). Ontbijt werd gehouden ergens in een opgezette kamer, wederom door de verbouwing. Hier was geen rust. De bouwvakkers zaten hier ook aan de koffie, alle deuren stonden open en het geluid van getimmer en geboor was erg hard aanwezig. Bij uitchecken aangegeven dat het erg vervelend is dat dit niet is aangegeven. Anders waren we zeker niet gekomen. Hier werd amper op gereageerd. Jammer ook te lezen dat dit niet de eerste review hierover is en jules hier gewoon niets mee doet. Al met al hier 115 euro voor mogen betalen voor een aangeschreven 4 sterren hotel wat op het moment gewoon een grote bouwput is. Zonde van jullie reviews, jullie zakken hierdoor behoorlijk in score en staan daardoor met het overgenomen bedrijf 1-0 achter. Wij komen niet weer terug.

Hotel restaurant Jules
- Gildestraat 2, 1704 AG Heerhugowaard, Nederland
- 072 574 4444