Reviews bij Grand-Café De Twee Wezen

3.2 · 3138 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
2 (40%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Erwin

Google review · 3 weken geleden

Gisteren met m’n zoon van 10 wezen lunchen. Allebei besteld, hij een tosti en ik een twaalf uurtje. Zijn tosti kwam en ik zei ga maar vast eten anders wordt die koud. De mijne komt er zo vast wel aan. Na 20 minuten nog steeds geen eten voor mij. Naar binnen gelopen en gevraagd waar het bleef. Ze waren het vergeten door te slaan naar de keuken dus was het pech en niet samen eten. Uiteindelijk kreeg ik m’n twaalf uurtje en kroket was nog half bevroren. Ik vroeg is er nog iets qua coulance? Nou u krijgt van ons een colaatje van het huis voor het ongemak. Jammer dat service tegenwoordig niet meer hoog in het vaandel staat. Gr Erwin

John Andriessen

Google review · 3 weken geleden

Helaas een slechte ervaring vandaag met de saté. Deze was niet goed klaargemaakt evenals een veel te pittige saus. Het bord terug laten gaan naar de keuken waarna binnen 5 minuten dezelfde sate (kip) weer retour kwam met de mededeling van de Chef dat het wel in orde was. Sorry? Als de kip niet geheel gaar is en andere stukken te droog, wat is er dan echt goed. Blijkbaar kan de keuken een grote drukte niet goed verwerken waardoor sommige gerechten niet goed zijn gegaan. Accepteer dan dat het terug komt en maak het opnieuw maar ga als Chef niet roepen dat het wel goed is en geef het vervolgens terug aan de klant. Totaal klant onvriendelijk en lijkt er op dat voor elke klacht direct een antwoord klaar ligt. In mijn ogen ben je dan niet een Chef maar hoor je thuis in een snackbar De pindasaus hoort subtiel te zijn in combinatie met de sate, niet zodanig dan je snavel er uit fikt. Niet goed. Dit kan absoluut beter, helemaal voor de prijs. Advies... ga er niet eten bij grote drukte, geniet van de goede speciaalbieren maar eet goed bij een van de restaurants in de omgeving. Echt, het eten is bij drukte zeer zeker minder, er is dan weinig aandacht voor klant en kwaliteit. Als er een negatieve Michelin zou bestaan... - 3 sterren. Sorry Chef

Huib Neef

Google review · 3 weken geleden

Het was een warme dag, maar op het terras kun je heerlijk uit de zon zitten en lekker je drankje drinken. De bediening was vriendelijk en vlot. Ja, hier gaan we nog een keer naar terug om eens de lunch te proeven.

Alfons Oosthof

Google review · 3 maanden geleden

Gezellig restaurant. Vriendelijk en oplettend personeel. Ook wordt je snel geholpen en wordt eten ook snel uitgeserveerd.

Monique Terhaar

Google review · 3 maanden geleden

Vandaag na de voorstelling hier gegeten. De sfeer is echt super en relaxed. Meer dan genoeg personeel dat ook onderling grapjes maken, amicaal en dat vinden wij leuk. Kan me voorstellen dat het anderen stoort. Dan het eten. Een proeverij voor 2 personen. De mosterdsoep was veel te zout en heb hem dan ook niet opgegeten. Klein stukje flamkuchen met zalm was goed even als de gamba's met ravioli. De pokebol was mooier geserveerd als het in twee kleine schaaltjes zou zijn. Nu was het onhandig delen. We hadden een snitzel die heerlijk was incl. garnituur. De ossenhaaspuntjes waren ook lekker mals. De patat was te zout zeker met een te zure mayonaise. De salade als sitedisch hebben we niet op gegeten. Dit was kale sla zonder saus en vooral heel veel eigengemaakte crutons van meergranenbrood. Dit voegde niets toe, jammer. Toetje een lemmonsorbet en een strawberrysorbet. Beiden heerlijk niets op aan te merken. 1 tip; als je de tv aanzet en je moet dan even op de tafel staan, maak hem daarna dan even schoon. Een veeg met je hand doet niet veel daarna en voor de klant niet echt smakelijk. Komen we terug? Jazeker. Al met al een dikke 7.5 zeker tegenover de betaalbare rekening en daar waar je niet opgejaagd wordt door te eten. Relaxed dus.👍😋

Grand-Café De Twee Wezen

3138 reviews
  • Burgemeester Jansenplein 23-25, 7551 ED Hengelo, Nederland
  • 074 291 4045