Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol Reviews in Hoofddorp
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol in Hoofddorp hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Liesbeth Hoekstra
Review · 2 maanden geledenOp loopafstand van het treinstation Hoofddorp (alleen een trap naar het perron, met koffer niet te doen), 5 minuten vanaf Schiphol Airport. Prima kamer, inclusief ontbijt. Lift naar perron is er wel maar dan loop je bijna 10 minuten in totaal.
Collin
Review · 2 maanden geledenHier 1 nacht geslapen inclusief ontbijt. Prijs rond de 130 euro (let op, hier komt nog 22 euro parkeerkosten bij PER NACHT!). In eerste instantie kregen wij een kamer waarvan de wc niet was schoongemaakt. Deze was te smerig voor woorden. Na dit kenbaar te hebben gemaakt bij de receptie een schone kamer gekregen. De kamer opzichzelf is praktisch ingedeeld en voor een budgethotel toch wel ruim opgezet. Kamer is van alle gemakken voorzien. Wat echter toch wel blijft hangen qua feedback is de smoezeligheid van het hotel. Het ontbijt biedt de nodige basisbehoeften maar borden zijn niet goed schoon en het gehele restaurant en buffetgedeelte maakt een smerige indruk. Geen peper en zout voorradig. Ook misten wij gebakken spek. Scrambled egg is wel aanwezig maar deze was droog en smaakloos. Personeel kan ook een stuk representatiever qua uitstraling, uitzonderingen daargelaten. Omgeving van het hotel betreft een industrieel/bedrijfsmatig gebied. Daarvoor hoef je dit hotel in ieder geval niet te boeken. Hotel zelf lijkt ook wel wat weg te hebben van een omgebouwd kantoorpand. Resumé is dit hotel opzich prima voor een simpele overnachting. Ontbijt is niet speciaal. Als het hotel de hygiëne prioriteit gaat geven kan het echt nog wel iets worden. Begin met een opfrisbeurt van buiten- en binnenzijde van het hotel zou ik zeggen en succes gegarandeerd. Prijs- kwaliteitverhoudingen: Kamer: oké indien schoon opgeleverd ! Ontbijt: ondermaats Parkeren: 22 euro per nacht is absurd veel voor gasten van het eigen hotel. Daarvoor neemt het hotel ook nog eens geen enkele verantwoordelijkheid, mocht er iets met uw voertuig gebeuren binnen het afgesloten parkeerterrein.
Carlijn Oostenbrink
Review · 2 maanden geledenPrima kamers, fijne bedden en schone kamers. Personeel spreekt alleen maar Engels en een kwartier wachten op 2 kopjes koffie to Go vind ik wel wat lang. Dus qua service zou het wat beter kunnen.
Michel Mix
Review · 3 maanden geledenEén simpel advies: boek dit hotel nooit. Ik koos dit hotel vanwege de ligging: lekker dicht bij het station. Bij het reserveren had ik duidelijk aangegeven dat ik pas ná middernacht zou aankomen. Geen probleem, zeiden ze. Tot ik er om 01.00 uur stond. Overboekt, meneer. Of ik gratis wilde annuleren of naar een ander hotel gebracht wilde worden. Ik koos voor het laatste. Dat duurde natuurlijk even, dus de lange dag werd nog een stukje langer. De taxi was geregeld, maar hoe ik de volgende ochtend weer terug moest komen? Zoek het zelf maar uit. Aangekomen bij hotel nummer twee – een duidelijke downgrade – verklapte de receptionist dat ik al de derde was die avond die Hampton by Hilton had doorgestuurd. En ik ben niet de enige: online vond ik meteen meerdere recensies van gasten die precies hetzelfde was overkomen. Inclusief sorry’s van het management. Inclusief de belofte dat dit “nooit meer” zou gebeuren. Yeah right. Kamers leeg laten kost geld. Dus kiest Hampton by Hilton voor overboeken. Beleid. Geen incident. Gasten zijn minder belangrijk dan winst. En ja, ik neem negatieve recensies meestal met een korreltje zout. Maar dit? Dit is gewoon onvergeeflijk. Oh ja, en die factuur die ik al meerdere keren heb opgevraagd? Die laat na een week nog steeds op zich wachten.
Hillie Boer
Review · 6 maanden geledenPrima bedden. Kamer was schoon en netjes. Ontbijt: we misten gebakken spek, verder was alles ruim voldoende aanwezig, heerlijk gegeten. Astrid had dienst en dat vond ik een super lieve behulpzame vrouw.

Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol
- Neptunusstraat 1, 2132 JA Hoofddorp, Nederland
- 023 820 0940