Hotel NH Amsterdam Schiphol Airport Reviews in Hoofddorp
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Hotel NH Amsterdam Schiphol Airport in Hoofddorp hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Gerrit de Boer
Review · 4 weken geledenPrima kamer in een keurig net hotel. Vlakbij Schiphol. Je kunt je auto hier meerdere dagen laten staan tegen een redelijk bedrag. De dag van vertrek brengt een busje je naar Schiphol en op de dag dat je terugkomt kun je met het busje ook weer naar het hotel worden teruggebracht om je auto op te halen. Prima service. Kamer heeft alles wat je nodig hebt en 's morgens een lekker ontbijt.
Cody Gnodde
Review · 1 maand geledenIk en mijn vriendin zijn in de nacht aangekomen bij het hotel. En hebben daarom een late check-out bijbetaald voor 14:00. Maar werden alsnog eerder uit ons bed wakker gemaakt. De mensen voor de deur waren niet op de hoogte van late check-out en wouden zelfs binnenkomen. Dus moest ik nog naar de deur komen en wachten tot zij het checkten waardoor ik klaar wakker was! Ik wil mijn geld terug voor de late check-out!
Deborah Pichel
Review · 1 maand geledenEen week tijdens de NAVO top dagen. Het begon meteen al hobbelig met de reserveringen van de kamers, de dienstdoende front manager loste ons financiële probleem op, althans een deel bleek later, daarna de volgende dag met het ontbijt, geen warme gebakken eieren en maken vanuit een andere keuken, niks werd aangevuld door een kok met vieze kombuis, daarna de keycards, die om de haverklap uitviel en dan de schoonmaak, die onze kamers waren vergeten schoon te maken en om ons te voorzien van schoon goed. Het was voor ons even teveel, we spreken met Emma(lang donkerbruin haar) over de klachten en ze bad meteen haar excuses aan en ter compensatie kregen we gratis drankjes. De problemen aanhoren, aanpakken en oplossen. De apparatuur in de keuken van de green house werd gerepareerd, die zaterdag, alles werd netjes weer aangevuld in de green house, de kamers werden alsnog schoongemaakt (elke dag)met schoon goed, nieuwe keycards, ook nam Emma als enige die dag van de dames de moeite om te kijken voor een een upgrade van de kamers. Dankzij haar zijn we wat langer gebleven. Bedankt Emma(met lang donkerbruin haar) , je bent een toppertje, ook de mannelijke collega die je heeft mee geholpen, Sri, Paul en collega's van de Green House en een andere kok op ons laatste dag (met witte kombuis) heeft het ontbijt netjes aangevuld zoals het hoorde, verzorgd en professioneel, we hebben lekker ontbeten, bedankt. De medewerkers van het diner (restaurant Gusto) en bar en de keuken, heerlijk gegeten en gedronken. En ons financiële probleem werd door een andere front manager aangepakt en behandeld. We kregen nadien excuses en compensatie zoals het hoort, wij betalen er tenslotte voor. Verblijf was van 22 juni tot en met 27 juni 2025 En ... we komen weer terug hoor. Ons problemen verdwenen als sneeuw voor de zon en bedankt voor ons prettig verblijf.
Peter
Review · 3 maanden geledenEen niet-zo-mooi hotel in de meest desolate plek van de lelijkste gemeente van Nederland. Naast een startbaan van Schiphol, waar zelfs de goede isolatie van de ramen niet tegen helpt. Wel zijn de geluiden van de snelweg goed gedempt. De details zijn heel wisselend. Zo kan je op je kamer een kopje koffie of thee zetten (positief) maar ontbreekt de mogelijkheid om de airco zachter te zetten en ook de toiletborstel (toch niet een item dat mensen snel zullen stelen denk ik zo). Als je door omstandigheden op de luchthaven een nacht in de buurt moet doorbrengen is dit een handige keuze. Voor een langer verblijf zou ik een andere locatie aanraden.
Jeffrey van Nieuwkoop
Review · 4 maanden geledenEen aanrader voor elke reiziger – zo fijn dat we vaak een nacht extra blijven! Onze ervaringen bij NH Hotel Schiphol zijn keer op keer fantastisch. Het hotel is modern, schoon en sfeervol ingericht. Wat vooral opvalt is hoe vriendelijk en behulpzaam het personeel is, je voelt je er direct welkom. Maar ze herkennen en kennen je ook. De gratis shuttlebus van en naar Schiphol is ideaal geregeld en maakt het verblijf perfect voor wie vroeg, normaal of laat of zelfs tijdens de "feest" uren moet vliegen. Maar eerlijk gezegd blijven wij vaak juist een extra nacht, zó fijn is het hier. Het voelt bijna als het begin van je vakantie, nog vóór je vertrekt. Een absolute aanrader is het ontbijt in de Greenhouse: zonder twijfel de mooiste ontbijtlokatie van alle NH-hotels in Europa. De setting is licht, groen en rustig – een geweldige start van de dag. Kortom: luxe, rust en gastvrijheid op een toplocatie. We komen hier steeds met veel plezier terug! Is er ook een nadeel? Ja, ik kan er niet elke dag slapen. Dit bericht is alleen door chatGPT gebruikt om spellingsfouten weg te halen, maar niet door chatGPT gemaakt of verzonnen. Mijn spelling is niet echt goed namelijk :)

Hotel NH Amsterdam Schiphol Airport
- Kruisweg 495, 2132 NA Hoofddorp, Nederland
- 020 655 0550