Reviews bij Uchi Sushi
Beoordelingsverdeling
EL Mul
Google review · 1 maand geledenSlechtste toko van het noorden, weet niet hoe het bij ophalen is, maar wees bereid om 3 uur te wachten als je het besteld. Het is zn geld niet waard, denk dat ze rondrijden bij andere sushi aanbieders en hun afval verzamelen om dat de volgende dag te verkopen, dat zou bezorgtijd wel kunnen verklaren.
Chelle DVine
Google review · 1 maand geledenGeen enkele ster verdient bij mij! Na bijna twee uur wachten is mijn eten er nog niet! Wel bijna 90,- eu aan sushi besteld! Gewoon belachelijk voor woorden! Kinderen buikpijn van het wachten! Half uur later krijg ik een melding dat het eten 20.10 u bezorgd is! Eten nog niet het zijn dieven! Pure dieven kijk uit mensen ze strlrn van je
Bart Kranenborg
Google review · 2 maanden geleden16:00 besteld om te bezorgen om 18:45 Om 19:15 maar eens gebeld waar het bleef. Het zou er om 19:45 zijn. Sorry voor het wachten werd er gezegd. Niet een telefoontje het is wat later. Om 20:15 weer gebeld het is er nog steeds niet. Ja 10 minuten dan is het er. Uiteindelijk staat er iemand voor de deur om 20:35 met een zak sushi bijna 2 uur later dan besteld. Spreekt geen Nederlands en zet zijn telefoon op speaker zodat ik de eigenaar duidelijk kan maken dat ik de sushi niet meer hoef. Sneu voor de bezorger. Ook geen excuses gehad van de eigenaar gewoon opgehangen. Knap staaltje werk 👍
robert spitse
Google review · 2 maanden geledenOngelooflijk slechte ervaring. De bezorging duurde bijna twee uur – veel te lang, zeker zonder enige vorm van communicatie of excuses. Toen het eten eindelijk aankwam, was het echt slecht van kwaliteit. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten bij een sushi-tent. Normaal neem ik reviews met een korreltje zout, maar in dit geval zijn de negatieve beoordelingen helaas meer dan terecht. Een gewaarschuwd mens telt voor twee: bestel ergens anders en bespaar jezelf tijd, geld en frustratie.
Jakobj Kingma
Google review · 3 maanden geledenBesteld via Thuisbezorgd.nl. Afgesproken bezorgtijd 17.45, ruim van te voren doorgegeven. Na diverse keren bellen uiteindelijk bezorgt om 19.45. Bestelde dranken hadden ze niet. Dan bellen zo ook niet even. Als je zelf belt waar blijft de bestellen, dan is het ja, ja we hebben geen 7up en ice tea. Uiteindelijk 2 cola besteld. Toen weer geruime tijd gewacht, weer gebeld: "ja de bezorger is onderweg". Na weer ruim 20 minuten wachten weer gebeld: "ja de bezorger is weer teruggekomen zijn telefoon was leeg, geen google maps" Dan ook nog beweren dat ze wel gebeld hadden om te melden dat ze de besteld dranken niet had??!! Zijn de altijd in huis geweest. Geen telefoon gehoord, niets op de nummer melders!! Blijkbaar hebben ze een spook telefoonnummer gebeld. Toen de bestelling eenmaal binnen was, was te teleurstelling compleet. Onwaarschijnlijk slechte kwaliteit. Dat je het zo, op alle fronten kan verklooien! Dat is prestatie op zich. Eens maar nooit meer!

Uchi Sushi
- Sluiskade 49a, 9601 LA Hoogezand, Nederland
- 0598 434 111