Reviews bij Restaurant De Beren Houten
Beoordelingsverdeling
Marco Kartman
Google review · 3 weken geledenAfgelopen zondag meer dan een uur voor openingstijd keek ik enigszins teleurgesteld naar binnen, ik was veel te vroeg, dacht ik. Meteen kwam er iemand naar de deur die vroeg wilt u een kopje koffie? Nou graag, wat lief zei ik. Ach, het is maar een paar seconden werk was de reactie, en dat meer dan een uur voor openingstijd. Heerlijke koffie én ik was de hele dag blij. Wat een gastvrijheid!!!! Hulde.
Jean-Louis Janssen
Google review · 2 maanden geledenHet bekende concept. Het eten is hier heel lekker en alles was goed bereid. De bediening was bij aanvang een beetje vreemd en wat chaotisch, maar uiteindelijk niet verkeerd en heel aardig.
Bart Gort
Google review · 5 maanden geledenWij hebben hier lekker kunnen lunchen! Ik zal wel adviseren om in het restaurant te zitten als je het geluid van spelende en gillende kinderen tijdens het eten niet fijn vindt. De lunch liet helaas wel iets langer op zich wachten, maar de smaak was er niet minder om! Het was een lekker gemarineerde kip op een broodje. Ook een keer langsgeweest om avond te eten met een groep. Toen was de levertijd sneller met dezelfde smaak kwaliteit.
Wietse Theeuwen
Google review · 8 maanden geledenLekker eten, mooi aangekleed restaurant. Wel redelijk prijzig voor de kwaliteit. Het kan ik er behoorlijk druk zijn, vooral op het inpandige terras. Mocht je die drukte een beetje willen vermijden dan kan je het beste een tafeltje reserveren binnen of de begane grond of 1e verdieping. Persoonlijk vond ik de krokante kip burger echt geweldig.
Sabiena :D
Google review · 11 maanden geledenIk ben op 08-08-2024 bij De Beren Houten geweest. Het eten was onwijs lekker, ontzettend mals en de porties waren goed! Ik heb helaas niet van alles een foto gemaakt. Echter heb ik wel een paar klachten over het personeel; We waren met een gezelschap van 4 personen, waarvan twee de onbeperkte spareribs hadden en de andere twee 3-gangen menu. Hier ging het echter mis, het personeel begreep dat niet zo goed. Eerst vroegen we bij het opnemen van de eerste bestelling of we meteen het nagerecht moesten doorgeven, echter zei de serveerster dat dat niet hoefde. Later kregen zij het voorgerecht en wij de eerste ronde spareribs, waarbij we al mayonaise kregen voor onze frietjes ( bij de spareribs ), ik vroeg nog:" is dit voor vier personen mayonaise?" De serveerster antwoordde met:" Nee, de mayonaise is voor jullie twee met de spareribs, voor hun komt straks de mayonaise bij het hoofdgerecht. " Enfin, het eten was heerlijk. Na we dit hadden genuttigd wilden we uiteraard nog een ronde spareribs. Dit kon uiteraard, alleen kwam dit net krap een halfuur voordat we uiterlijk weg moesten ( in de voorwaarden staat met onbeperkt spareribs dat je maximaal 2 uur mag blijven ) pas de tweede ronde, waarbij we ruim anderhalf uur moesten wachten tot de tweede ronde kwam. Als ik nou een grote vent was had ik misschien zelfs nog een portie kunnen wegwerken, maar dat kon niet omdat het ontzettend lang duurde voordat er überhaupt naar onze tafel omgekeken werd. Ook was het belachelijk dat onze borden ( planken ) niet werden opgeruimd, want we zaten ruim anderhalf uur met vieze planken voor ons neus terwijl het bij onze tafelgenoten wel werd opgeruimd. Ik vroeg aan de serveerster of ze het kon meenemen, en na een zucht ging het mee. Echter had ze me niet ingelicht over dat de tweede ronde spareribs op DATZELFDE bord werd geserveerd. Ten eerste is dit zeer onsmakelijk met de etensresten van de vorige spareribs, alsof je een soort hond bent. Ten tweede had ze dit niet verteld, waardoor toen UITEINDELIJK de tweede ronde spareribs kwamen de ober het gewoon op de placemat op de tafel wilde leggen, waarna ik vroeg of ik een bord kon krijgen ( want wie eet er nou van een tafel.... ). Uiteraard bord gekregen na veel gesteun en gekreun. Met de twee met het 3-gangen diner hadden we ook wat problemen. Na het voorgerecht kwam uiteraard het hoofdgerecht, herinner hoe ik eerder al aangaf over dat de mayonaise nog zou komen? Nou die kwam niet, evenals hun porties patat die NIET kwamen. Ik moest hier weer om vragen. De bediening was een zooitje ongeregeld, met veel klagen en veel vergeten. Uiteindelijk kwam voor het 3- gangen diner nog een dessert. Dit ging ook niet vlekkeloos. Ik moest vooralsnog weer een persoon aanspreken om het dessert door te kunnen geven, want de allereerste serveerster zei dat " Het dessert later wel komt ". Na eindeloos wachten en niemand die naar de tafel omkeek ( meerdere tafels hadden ditzelfde probleem ) heb ik dus om het dessert gevraagd en uiteindelijk gekregen ( weer na eindeloos wachten ). Over het algemeen was het eten voortreffelijk, alleen jammer van hoe het allemaal is gelopen. Vind dat als je over de €100+ euro betaald om uit eten te gaan bij een restaurant die staat voor hoe vriendelijk en goed ze zijn, dat dat ook gewoon goed moet zitten. Ook moet er een manager aanwezig zijn i.p.v een groep onbenullige tieners, daar kan een zaak niet op draaien hebben we gemerkt.

Restaurant De Beren Houten
- Duwboot 22, 3991 CE Houten, Nederland
- 030 639 0223