Reviews bij Sushi Station Houten
Beoordelingsverdeling
Karin Dousi
Google review · 3 weken geledenNa uur wachten op bestelling bleek hun telefoonlijn dood. Ook op mail geen reactie. Ben erheen gereden. Beweerden dat koerier al lang geleden met mijn bestelling op pad was. Reistijd naar mijn huis 5 min. Kreeg sterk gevoel van komend faillissement. En koerier die met eten elders is gaan chillen. Had besteld voor 65 euro. Schandalig hoe slecht en laat bezorgd
Masha Rula
Google review · 5 maanden geledengoeie plek om sushi te eten, maar wij hebben en een keertje sushi besteld en die lijk so zo als ze staan daar 4 jaar maar zo en zo 5 ⭐️
Victoria Bachmann
Google review · 11 maanden geledenAl de 2de keer dat ik hier bestel en beide gevallen niet geholpen. Net bij de bestelling gezet dat ik erg allergisch ben voor tonijn of ze dit appart konden doen, hebben ze niet gedaan waardoor ik de sushi niet mocht. Hierover gebeld krijg ik te horen dat ze verder niks kunnen doen en me moeten ophangen. En dit voor een box van bijna 50€ vervolgens word het gesprek beëindigd en zit ik nu met sushi met ik niet mag…..
Richard van Hoffen
Google review · 1 jaar geledenPrima Sushi om af te halen of te bezorgen. Erg smaakvol.
ratje patatje
Google review · 1 jaar geledenbakje was nog niet eens voor de helft gevuld.. 15 euro aan kwijt! ook een mailtje over gestuurd maar helaas geen reactie gekregen.

Sushi Station Houten
- Prins Bernhardweg 1b, 3991 DE Houten, Nederland
- 030 269 0288